Głodni Wiedzy

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Zawroty głowy w Polsce!

Mniej do powiedzenia, że ​​w Polsce nie ma Stellandów w zapachu świętości! Sprzedaż marek zarządzanych obecnie przez koncern motoryzacyjny spada tam od miesięcy. I to nie jest luty 2022, to wzywa do nadziei…

Kto chce skóry Stollandis w Polsce? Prawdą jest, że wszystkie marki tej grupy pojazdów nieustannie tracą ziemię, nie wpadając w katastrofę. Tak więc w 2021 r. Ani jedna marka Stellandis nie znalazła się w pierwszej dziesiątce sprzedaży samochodów osobowych w Polsce, posiadając zaledwie 9,4% udziału w rynku.. Z 10kodą i jej 10,1% i 16,7% udziałem w rynku, nie jest wystarczająco daleko, by trzymać się Toyoty, która w zeszłym roku rządziła Polską. A więc czarny rok dla Stellandis, ale czy 2022 będzie lepiej sponsorowany? Nie bardzo, zdaniem Jędrzeja Chmielewskiego, redaktora naczelnego francuskie.plPolskie internetowe media motoryzacyjne wierzą, że „Marki Stellandis będą miały tam 1500 sztuk, czyli mniej niż 5% udziału w rynku, Toyota będzie miała dostęp do 8000 sprzedaży, a Kia i Hyundai 6100.!”.

(Elektryczny) pług przed bykami

W 2004 r. może nie być daleko, portfel tych marek, które spadają w Polsce, jest teraz kontrolowany przez Stellandis (Citroën, Fiat, Opel i Peugeot), który reprezentuje ponad 36% polskiego rynku samochodów prywatnych. Ale jaki może być główny powód tego rozczarowania? Francuskie.pl. Inny dziennikarz, dobrze zorientowany w lokalnym rynku samochodowym, szuka wyjaśnienia: „Polscy dealerzy marek Stellandis, o których mówimy, są zmotywowani. Brak samochodów na początku roku, ale spadek relacji z spółką zależną. Krytykują złą politykę reklamową, brak wsparcia marketingowego i problemy z ich rekompensowaniem.

Na stronie przedsiębiorca wysuwa kolejny argument: „Electric C4 jest reklamowany w telewizji i Internecie. To bardzo dobry samochód, ale w Polsce jeszcze nie ma rynku na samochody elektryczne A sprzedaż jest bardzo niska. Po co reklamować coś, czego ludzie nie są jeszcze gotowi kupić? Zamiast wydawać pieniądze na promowanie samochodów elektrycznych, Stellandis powinien skupić się na samochodach, które chętnie kupują słupy, takie jak SUV-y czy auta miejskie.

READ  Stéphane Séjourné: „Polska może stracić część swoich dotacji”
Wysłany dnia 21.02.2022 Zaktualizowano 21.02.2022