Głodni Wiedzy

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Xbox Game Pass przyciąga różnorodnością i natychmiastowym dostępem do nowej zawartości | Xbox One

Zrozumienie nawyków, pragnień i potrzeb graczy ma zasadnicze znaczenie dla rynku gier wideo. W związku z tym producenci i wydawcy regularnie proszą o badania w celu sprawdzenia, czy są one zgodne z ich rynkiem docelowym, i to właśnie zrobił Microsoft na podstawie badania zleconego przez Opinium.

Rynek IPO we Francji

Badanie zostało przeprowadzone w grudniu 2020 roku z udziałem 14 000 europejskich graczy w wieku od 16 do 40 lat. Przebadano 2000 osób według krajów we Francji, Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, Włoszech, Szwecji, Polsce i Niemczech.

Nic dziwnego, że badanie po raz kolejny potwierdza, że ​​gracze z subskrypcją Xbox Game Pass grają najczęściej, a w szczególności o 40% i 62% częściej niż inni grają w sieci. Ich rodzina.

We Francji 92% graczy subskrybuje usługę rozrywkową, która obejmuje programy takie jak Netflix, OCS, Canal +, Spotify, a nawet Xbox Game Pass. A 62% subskrybuje usługi gier wideo, takie jak PlayStation Plus, Xbox Live Gold lub Xbox Game Pass.

Dlatego prawie jedna trzecia uprawiających hazard Francuzów nadal nie ma abonamentu na usługę gier, co wciąż pozostawia duże możliwości rozwoju markom.

Xbox Game Pass płaci Europejczykom najwięcej za grę

Kolejna interesująca statystyka: 42% francuskich graczy gra w tytuły w ramach usługi subskrypcji przynajmniej raz w tygodniu, a dla posiadaczy subskrypcji Xbox Game Pass dochodzimy do 71%. Aby przyciągnąć więcej gier do swojego katalogu online, Microsoft może w ten sposób wskazać swoim partnerom, że Xbox Game Pass przyciąga bardzo zorientowany na usługi cel.

„Gry wideo mają wyjątkową zdolność zbliżania nas do siebie i to niesamowite widzieć rolę, jaką Xbox Game Pass odgrywa dla tak wielu osób we Francji i Europie, graczy, którzy używają gier wideo do utrzymywania kontaktu ze swoimi przyjaciółmi i rodziną” Ina Gilbert, dyrektor Xbox France

Co skłania graczy do korzystania z nowej usługi subskrypcji? Różnorodność katalogów jest wymieniana jako priorytet przez 59% respondentów i ściśle odpowiada łatwości instalacji (57%) lub natychmiastowemu dostępowi do nowej zawartości, gdy zostanie ona udostępniona (58%), więc Xbox Game Pass wydaje się być bardzo dobrze przygotowany do zaspokajać potrzeby graczy Xbox.

READ  Kacper Kozłowski bije rekord prędkości

Game Pass przekroczył granicę 18 milionów subskrybentów w styczniu ubiegłego roku, a przy liczbie nowych członków wynoszącej 1 milion każdego miesiąca oczekuje się, że przekroczy 22 miliony subskrybentów. Microsoft nie powinien spóźniać się z oficjalnym komunikatem o aktualizacji liczby subskrybentów.