Głodni Wiedzy

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Według Yoshio Sakamoto . Metroid Dread oznaczał koniec łuku Samus Aran

wiadomości z gry Według Yoshio Sakamoto . Metroid Dread oznaczał koniec łuku Samus Aran

To wiadomość, która może być bombą dla graczy i fanów serii Metroid. W wywiadzie współtwórca serialu otworzył się na temat nadchodzącego tytułu i złożył kilka nieoczekiwanych oświadczeń.

Minęło już ponad piętnaście lat, odkąd pomysł na Metroid Dread po raz pierwszy pojawił się w umyśle Yoshio Sakamoto. Ten ostatni napotkał jednak w tym czasie ograniczenia techniczne, a mianowicie ograniczenia Nintendo DS, co zmusiło go do odrzucenia projektu.

Myślę, że 15 lat temu było blisko, kiedy używano Nintendo DS. Jeśli odniesiemy się do specyfikacji, które miałem na myśli, trochę trudno było osiągnąć tę koncepcję za pomocą tego materiału. A teraz, kiedy już jesteśmy, Nintendo Switch to nasza obecna konsola. Specyfikacje są takie same, a system rozwoju, który wprowadziliśmy, jest nieco lepszy.

W tym okresie opracował również projekt wrogów w firmie deweloperskiej Metroid: Powrót Samos. Z tej współpracy narodzili się nowi antagoniści tego odcinka: EMMI, wysoce inteligentne roboty.

W ich obliczu Samos nie będzie mógł liczyć na swój zwykły arsenał broni, ale na przebiegłość. Nad tym epizodem wisi śmiertelne zagrożenie, stresująca i przerażająca atmosfera. To jest dokładnie ta atmosfera, którą Sakamoto chciał zmienić w nowej dywizji. Pomysł wykorzystany przez postać SA-X, pasożyta naśladującego Samusa i jego zdolności w nim Metroid: Fuzja.

To Metroid Fusion, rozgrywka SA-X. Cała koncepcja nie zmieniła się przez te piętnaście lat. W rzeczywistości Samos, ta potężna wojowniczka, musiała stawić czoła miażdżącemu wrogowi, który ją ścigał. Pomysł był.

Jednak EMMI będzie trudniej uniknąć, mówi. Dziś koncepcja ta ma się urzeczywistnić dzięki wsparciu i talentowi studia MercurySteam, które jeszcze bardziej spełniło swoje oczekiwania.

W rzeczywistości z Samus Returns – wiesz, że połączyliśmy siły z MercurySteam Entertainment, aby stworzyć tę grę. A jeśli ich spotkałem, to z nadzieją, że będą w stanie pojąć koncepcje, które mam w Metroid Dread. A dzięki swoim umiejętnościom i know-how mogą urzeczywistnić to, co było tylko koncepcją. Jeśli chodzi o mój entuzjazm dla Metroid Dread, chodzi o granie w EMMI. To naprawdę jest lepsze, niż mogłem sobie wyobrazić 15 lat temu, kiedy po raz pierwszy wpadłem na ten pomysł, a jego urzeczywistnienie bardzo mnie ucieszyło.

Pomimo skupienia się na trosce, Sakamoto nadal chce być uspokojony o Metroid Dread, który odblokuje nową wersję starej wersji Metroid. Co więcej, najważniejszym punktem pozostanie historia, która nawiasem mówiąc zostanie podsumowana dla tych, którzy odkryją franczyzę w tym odcinku, i wywoła widza kinowego.

Do tej pory historia Metroida dotyczyła dziwnych losów Samosa, który był związany z tą nazwą Metroid. Do tej pory był to centralny punkt serii. Ale to, co reprezentuje ta gra, jest rodzajem pauzy lub rodzajem nowego początku do czegoś innego.

Yoshio Sakamoto, syn Klotori Wywiad Na zaskakujące notatki, które w przyszłości przetasują karty dotyczące licencji Metroid.

Nikt nie chce, aby łuk Metroida się zatrzymał i wiemy o tym. Tego też nie chcemy. Mais nous voulons juste que les gens sachent qu’il ya une sorte de nouvel épisode qui est dans les tuyaux, et nous voulons que vous Participantiez avec niecierpliwość ce que nous ferons à l’avenir – mais é tails.

Strach Metroid Zostało to niedawno ogłoszone podczas Nintendo Direct, które miało miejsce w erze E3. Gra ma ukazać się 8 października Przełącznik Nintendo.

READ  Recenzja LG Gram 16 (16Z90Q): Duży, prawie idealny ultrabook
Profil GinXip, Jeuxvideo.com

Przez ginksib, pisząc jeuxvideo.com

zastępca