Głodni Wiedzy

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

W jaki sposób francuscy i europejscy gracze przeglądają i korzystają z subskrypcji Xbox Game Pass?

W zeszłym roku Microsoft zlecił wyspecjalizowanej agencji Opinium, badanie, które w Europie odzwierciedla przyzwyczajenia graczy na Xboksie, niezależnie od tego, czy mają abonament, czy nie. Przynajmniej możemy powiedzieć, że wyniki mówią same za siebie!

Przede wszystkim powinieneś wiedzieć, że to badanie opiera się na zespole 14 000 europejskich graczy w wieku od 16 do 40 lat. Mieszka we Francji, Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, Włoszech, Szwecji, Polsce lub Niemczech, więc przeprowadzono wywiady z 2000 graczami z każdego kraju. Jest oczywiste, że usługi subskrypcji muzyki, seriali, filmów lub gier wideo stają się każdego dnia coraz ważniejsze na francuskiej scenie rozrywkowej, podobnie jak na całym świecie.

Klirens opium

Tak więc 42% francuskich graczy gra za pośrednictwem usługi subskrypcji przynajmniej raz w tygodniu, ale liczba ta wzrasta do 71%, jeśli mówimy o członkach francuskich, którzy subskrybują Xbox Game Pass. Oprócz imponującej różnorodności tytułów, które zapewnia usługa, łatwość udostępniania katalogu pozwala tym użytkownikom grać online z członkami rodziny lub przyjaciółmi, którzy sami są właścicielami subskrypcji.

Gry wideo mają wyjątkową zdolność zbliżania nas do siebie. To niesamowite widzieć rolę, jaką Xbox Game Pass odgrywa dla tak wielu osób we Francji i Europie, graczy, którzy używają gier wideo do utrzymywania kontaktu ze swoimi rodzinami, przyjaciółmi i rodziną.

Ina Gilbert, dyrektor Xbox France

Komisja ankietowana we Francji podczas tego badania zwraca również uwagę, że najważniejszym powodem zapisania się do nowej usługi jest różnorodność treści dostarczanych przez 59% z nich. Łatwość instalacji i natychmiastowy dostęp do nowej zawartości są na drugim miejscu, gdy stają się dostępne. Różnorodność, prostota i natychmiastowa dostępność, czy to Ci nie przypomina?

Ponad 18 milionów ludzi na całym świecie dołączyło już do Xbox Game Pass. Z biblioteką ponad 100 gier na konsole, komputery i platformy mobilne dzięki Cloud Games (pełna lista jest dostępna Tutaj), Flagowa usługa subskrypcji firmy Microsoft nadal powoli ugruntowuje swoją pozycję na globalnej scenie gier. A to może być dopiero początek.

READ  Wielkość rynku sprzętu rozrywkowego dla domu w 2021 r. - Globalny udział w branży, przychody, najnowsze trendy, strategie rozwoju biznesu, status CAGR, możliwości rozwoju i prognozy na 2026 r.