Po wypuszczeniu sum Titanica już w swoich fabrykach na budowę swoich systemów Hybrydy, Toyota Motor Manufacturing ogłasza zamiar zainwestowania w polski hurt
3 1,3 miliarda do końca 2022 roku w dwóch bazach przemysłowych w kraju. Umożliwi to produkcję 1,65 miliona komponentów rocznie Dla pojazdów hybrydowych japońskiej marki zapewnia zatrudnienie ponad 3000 osób.
Toyota będzie dostarczać do Europy 1,4 miliona pojazdów rocznie do 2025 roku
W ten sposób firma DMMP rozpoczęła produkcję przekładni e-CVT do silników o pojemności 1,5 litra produkowanych w fabryce Walbrich w Gelx-Laskovis. Piętro zostało rozbudowane o nową linię odlewniczą, linie technologiczne i przestrzeń montażową. Czyli do 2025 roku te dwie firmy będą w sumie Sześć linii produkcyjnych kluczowych komponentów hybrydowychW tym trzy linie transmisyjne E-CVT i trzy linie silników spalinowych DNGA. Według Tablica pojazdu, Te ulepszenia DMMP są częścią strategii Toyota Motor Europe, która zakłada kontynuację produkcji kluczowych komponentów w Europie i ma na celu sprzedaż 1,4 miliona pojazdów rocznie do 2025 roku ”..
Czytać. Toyota. Jego maszyny i transmisje TNGA
Tak więc cały system hybrydowy Nowa Toyota Yaris Wyprodukowano w Europie. W tym samym czasie DMMP Wprowadza również pierwszy europejski produkt Silnik elektryczny MG1 Jest integralną częścią zelektryfikowanych skrzyń biegów. Produkcja hybrydowego układu napędowego DMMP otrzyma kolejny impuls podczas nowego SUV-a Krzyż Yaris W 2021 roku do produkcji wejdzie fabryka w Walencji (północ). Ten samochód ma taką samą architekturę jak samochód miejski.
Cele CO2 Osiągnięto
Oznacza to znaczną poprawę zdolności DMMP do budowania w pełni hybrydowych układów napędowych, w tym silników elektrycznych i zelektryfikowanych skrzyń biegów. W miarę poszerzania zakresu naszej elektryfikacji zespołów napędowych konieczne jest dalsze inwestowanie w infrastrukturę europejską i wiedzę naszych pracowników. Nasza sprzedaż energii elektrycznej hybrydowej stanowi 53% całkowitego wolumenu do 2020 r Zwiększymy również sprzedaż pojazdów hybrydowych oraz pojazdów zasilanych bateryjnie, elektrycznych typu plug-in i ogniw paliwowych. Razem te technologie pomogły osiągnąć nasze morskie cele w zakresie emisji CO.2 Z niecierpliwością czekamy na dalszą realizację tych celów UE w 2020 roku ”- powiedział., Powiedział Marvin Cook, wiceprezes zarządzający Toyota Motor Europe.
„Guru mediów społecznościowych. Bardzo upada. Wolny fanatyk kawy. Entuzjasta telewizji. Gracz. Miłośnik internetu. Nieskrępowany wichrzyciel.”
More Stories
Prawo upoważnia policję do bezkarnego strzelania
Prognoza Polska Egipt – Igrzyska Olimpijskie Mężczyzn
Radisson RED rozwija się w Polsce