Głodni Wiedzy

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Planer na dziś – CHNComp (29.03.2023)

Planer na dziś – CHNComp (29.03.2023)

HSCEI (CHNComp) był jednym z najlepiej radzących sobie indeksów azjatyckich podczas dzisiejszej sesji w regionie Azji i Pacyfiku. Indeks skoczył dziś o ponad 2% i osiągnął dzienne maksimum na poziomie 3-tygodniowym. Poprawę nastrojów wobec chińskich akcji można wytłumaczyć ostatnimi wynikami Alibaby (BABAUS), ponieważ indeks i akcje są ze sobą ściśle skorelowane. Według raportu Bloomberga Alibaba zamierza podzielić firmę na 6 różnych podmiotów, z których każdy odpowiada za jej finansowanie i decyzje, takie jak pierwsza oferta publiczna. Ta wiadomość wywołała wczoraj ponad 14% skok ceny akcji Alibaby.

Patrząc na wykres CHNCp w interwale D1 widzimy, że jeśli indeks zdołał wspiąć się powyżej obszaru cenowego pomiędzy 6600 pkt a średnią kroczącą z 200 sesji (linia fioletowa), to zatrzymał się na średniej kroczącej z 50 sesji. (zielona linia) w okolicach 7000 punktów. To, co nastąpi później, będzie technicznie kluczowe. Na wykresie można zauważyć odwróconą formację głowy z ramionami – uparty setup. Jednak do uformowania się formacji wymagane byłoby wycofanie się w kierunku wspomnianego obszaru 6600 punktów.

źródło: xStation5

Niniejszy materiał stanowi komunikat marketingowy w rozumieniu art. 24 ust. 3 Dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady 2014/65/UE z dnia 15 maja 2014 r. w sprawie rynków instrumentów finansowych, zmieniającej dyrektywę 2002/92/WE oraz dyrektywę 2011/2011/WE 61/UE (MiFID II) Komunikaty marketingowe nie stanowią rekomendacji inwestycyjnej ani informacji rekomendującej lub sugerującej strategię inwestycyjną w rozumieniu Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 596/2014 z dnia 16 kwietnia 2014 r. w sprawie nadużyć na rynku (rozporządzenie w sprawie nadużyć na rynku) i uchylenia dyrektywy 2003/6/WE Parlamentu Europejskiego i Rady oraz dyrektyw 2003/124/WE, 2003/125/WE i 2004/72/WE rozporządzenia Komisji i Rady 2016/958 Delegat Komisji (UE) z dnia 9 marca 2016 r. uzupełniający Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 596/2014 w odniesieniu do standardów i technik regulacyjnych odnoszących się do technicznych metod obiektywnego przedstawiania rekomendacji inwestycyjnych lub innych informacji rekomendujących lub proponujących strategia inwestycyjna oraz ujawnienie szczególnych interesów lub przesłanek wskazujących na istnienie konfliktu interesów lub jakiekolwiek inne doradztwo, w tym w zakresie doradztwa inwestycyjnego, w rozumieniu ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. (tj. Laws Magazine 2019, art. 875 wraz z poprawkami). Wszystkie dostarczone informacje, analizy i szkolenia służą wyłącznie celom informacyjnym i nie powinny być interpretowane jako porady, rekomendacje, zachęty do inwestowania lub kupna lub sprzedaży produktów finansowych. XTB nie ponosi odpowiedzialności za jego użycie i wynikające z tego konsekwencje, ponieważ ostateczny inwestor pozostaje jedynym decydentem w zakresie zajmowanej pozycji na swoim rachunku handlowym XTB. Wszelkie wykorzystanie wspomnianych informacji oraz wszelkie decyzje podjęte w związku z ewentualnym zakupem lub sprzedażą kontraktów CFD są wyłączną odpowiedzialnością inwestora końcowego. Powielanie lub rozpowszechnianie całości lub części tych informacji w celach komercyjnych lub prywatnych jest surowo zabronione. Wyniki osiągnięte w przeszłości niekoniecznie wskazują na przyszłe wyniki, a każdy, kto działa na podstawie takich informacji, robi to na własne ryzyko. Kontrakty CFD są złożonymi instrumentami i wiążą się z wysokim ryzykiem szybkiej utraty kapitału z powodu dźwigni finansowej. 80% rachunków inwestorów detalicznych odnotowuje straty pieniężne podczas handlu kontraktami CFD u tego dostawcy. Musisz upewnić się, że rozumiesz, jak działają kontrakty CFD i możesz podjąć potencjalne ryzyko utraty pieniędzy. W przypadku konta z ograniczonym ryzykiem ryzyko straty jest ograniczone do zainwestowanego kapitału.

READ  UE: Jak lepiej chronić Morze Bałtyckie przed zanieczyszczeniami?