W środowy wieczór M6 wspięło się na szczyt publiczności dzięki „Top Chef”, wyprodukowanemu przez Studio 89 i prowadzonemu przez Stefana Rothenberga. Ćwierćfinał konkursu kulinarnego przyciągnął 3,50 miliona widzów, według Médiamétrie. Wyzwania autorstwa Anne Sophie Peck i Erica Fritchona były w napięciu, a 16,1% osób w wieku 4 lat i starszych (4+) było obecnych przed telewizorem wczoraj wieczorem, o godzinie 23:20. Sieć jest również liderem w zakresie celów handlowych, z 28,9% udziałem w rynku dla menedżerów ds. Zakupów w wieku poniżej 50 lat (FRDA-50).
W ubiegłym tygodniu Top Chef zdominował publiczność z 3,40 milionami fanów kulinarnych, czyli 15,4% widzów (28,6% FRDA-50).
Przeczytaj także
telewizja
Pojawienie się publiczności o 20:00: pokolenie Polo poszerza lukę i osiąga dobre wyniki za „28 …
telewizja
Masy osiągają 19 godzin: sam Broad Leader Nagui ponad 3 miliony, „C do …
telewizja
„Fort Boyard”: Jean-Marc Généreux dołączył do 32. sezonu meczu France 2
TF1 śledzi zakończenie amerykańskiego serialu „The Resident” z Mattem Czuchrym i Emily VanCamp. Ostatnie dwa niepublikowane odcinki zgromadziły 2,99 miliona obserwujących, czyli 13,0% całej widowni. Pod względem komercyjnym fikcję wyprzedziła „Top Chef” z udziałem w rynku na poziomie 20,9%.
W ubiegłą środę serial zgromadził 3,13 miliona Francuzów, a wskaźnik oglądalności wyniósł 13,1%. Udział rynkowy celu handlowego wyniósł 21,8%.
Mapa skarbów powyżej 2 milionów
France 3 zajmuje trzecie miejsce w grze „Treasure Map” prowadzonej przez Cyrila Ferro. Poszukiwanie skarbów helikopterem zajęło 2,31 miliona widzów, aby odkryć Vendée des les. Publiczność to 10,5% dla osób w wieku 4 lat i starszych.
Poprzednia liczba, która miała miejsce w Pyrenees Atlantique, zgromadziła 2,28 mln graczy (10,3% +4).
Na dole podium znajduje się France 2 z filmem „Niewidzialne pocałunki” z Patrickiem Timsetem, Bruno Pozzolo i Barbarą Scholes. Film telewizyjny traktujący o homofobii przyciągnął 2,11 miliona widzów, czyli 9,0% udziału w widowni. Jeśli chodzi o cel komercyjny, powieści mają 5,0% udziału w rynku. Kiedy po raz pierwszy został wyemitowany w maju 2017 r., Liczył 3,6 mln, stanowiąc 15,1% widzów.
Jeśli chodzi o pozostałe kanały, „Taxi 2” jest zdominowane przez TMC. Druga część sagi przyciągnęła zeszłej nocy 1,61 miliona mechaników, czyli 7,2% widzów. Udział rynkowy celu handlowego wynosi 8,0%.
Artie pokazywał kanadyjski film „Upadek amerykańskiego imperium” Dennisa Arcanda. Film zgromadził 1,24 mln widzów (5,4% +4).
„Dumny fanatyk sieci. Subtelnie czarujący twitter geek. Czytelnik. Internetowy pionier. Miłośnik muzyki.”
More Stories
Pewien prawnik mówi, że jest gotów chwycić za broń, jeśli zostanie przyjęta reforma sądownictwa
Nieredukowalny statek Greków w Chinach
hiszpańskie goye. Juliette Binoche otrzyma nagrodę nagradzającą jej karierę.