Głodni Wiedzy

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Nasze pierwsze wrażenia z F1 2021

Wydanie w 2021 roku oficjalnej gry F1, 12. edycji opracowanej przez Codemasters, znajduje się pod wieloma względami w punkcie zwrotnym: zarówno dlatego, że jest to pierwsza akcja wydana po ogłoszeniu przejęcia studia przez giganta EA, ale także dlatego, że jest to pierwszy tytuł towarzyszący generacja Nowe konsole domowe.

Przeczytaj także:

Dopóki nie otrzymamy ostatecznej wersji gry, Motorsport.com a pu jouer à une version bêta de F1 2021 sur PC, qui ne reflète pas la qualité finale du jeu. Celle-ci donnait accès à trois mode de jeu: Carrière (kursy une saison de dix), Grand Prix et Contre-la-hour. Zdajemy sobie sprawę, że to pewne zmiany, ale jeszcze nie rewolucja.

polerowana grafika

Początkowo przejście na nową generację konsol wymagało przeróbki grafiki. Jeśli seria F1 w ostatnich latach nie była estetyczna, wygląda na to, że zrobiono tutaj mały dodatkowy krok. Personifikacja poszczególnych siedzeń, wygląd różnych powierzchni i materiałów, zwłaszcza na zewnętrznych kamerach, przekonuje. Jeśli chodzi o kierowców, w małych scenach w boksach, na siatce czy na podium twarze i ich ekspresja również nabrały realizmu.

Oczywiście jest to szczególnie odczuwalne na obwodach. Wygląd większości z nich w ostatnim czasie niewiele się zmienił, ale tym razem przeszły prosty lifting. Nasza wersja gry dawała nam dostęp tylko do sześciu torów (Sakhir, Barcelona, ​​Baku, Silverstone, Spa i Melbourne), ale z takimi samymi opcjami graficznymi jak w F1 2020 i na tym samym komputerze, szybko okazało się, że tory zdobyte w realizmie.

W szczególności, większość grafiki przeszła mile widziane poprawki: ścieżki wyglądają na bardziej ziarniste i mniej gładkie, shakery wydają się bardziej żywe, trawa jest bardziej realistyczna, drzewa są bardziej szczegółowe, budynki wymagają więcej pracy itp.

Na Playstation 5 i Xbox Series X będzie można zmienić opcje graficzne między „Wydajnością” i „Grafiką”, tak jak w DiRT 5, aby skrócić czas ładowania i wykorzystać dźwięk 3D i „Ray Tracing”, aby uzyskać bardziej realistyczny odbicia i światła podczas odtwarzania lub transmisji.

Te dodatkowe akcenty realizmu nie obejmują, przynajmniej w naszej wersji beta, modyfikacji wykresów dla Barcelony, której dziesiąta zmiana obowiązywała do 2020 roku, i Melbourne, którego zapowiedziane zmiany nie zostały wprowadzone. . Nie jest połączony. Nie ma też śladu zmienionego toru spa, chociaż w ostatnich latach często podkreślano brak wierności toru w rzeczywistości.

READ  Twórz zdrowe napoje z łatwością i to niezbędne

Przypominamy, że w dniu premiery F1 2021 16 lipca dostępnych będzie 21 torów: jeśli tor w Szanghaju, którego impreza nadal oczekuje i nie została oficjalnie odwołana, będzie jednak w grze w dniu premiery. , tak nie będzie w przypadku Imoli i Portimao Oujda. Jednak te nieobecności będą tymczasowe, ponieważ pojawią się w późniejszej aktualizacji, wybierz Codemasters, za darmo.

Podobnie zespoły i kierowcy sezonu 2020 F2 będą obecni podczas premiery gry, przed przejściem na CBD/kierowców 2021 i nowy format weekendów wyścigowych w późniejszej aktualizacji.

bezpieczne uszkodzenie

Co do reszty, wrażenia z jazdy nie są zbyt odległe od F1 2020. Nie ma więc nowego kierunku, ponieważ jazda, która zawsze chciała być dostępna bez przekształcenia się w najbardziej kompletną grę zręcznościową, ale ogólne wrażenie wydaje się pokazywać ogólnie integracja nowego trybu aerodynamicznego w Zachowaniu poszczególnych siedzeń. Tak więc, w równych ustawieniach, jest jednocześnie trudniej pokonywać szybkie zakręty (dziewiąta runda w Barcelonie, Bohon w Spa, Kopps i Stowe w Silverstone) bez potrzeby wyraźniejszego zdejmowania stopy – co odzwierciedla ogólny spadek. wsparcie dla F1 – ale także Tylna oś, która wydaje się zatrzymywać gwałtowniej, pochodzi z korekty płaskiego dna i dyfuzora.

Parametry tuningu samochodu nie zmieniły się ani na jotę, ale czasami się zmieniały: na przykład koniec rozdziału hamulców jest tak niezrównoważony, że ustawienie 50% nie wystarczyło, aby zmniejszyć blokady przednich kół w F1.2020. W F1 2021 najmniejsze hamowanie z takim rozłożeniem hamulców tym razem spowoduje dobre zablokowanie tylnych kół i ewentualne buksowanie.

Wśród nowości odnotujemy (w końcu) pojawienie się uszkodzeń innych części auta niż przedni spoiler i przednie/tylne mosty. Teraz, zarówno pod względem wizualnym, jak i samochodowym, możliwe będzie uszkodzenie pływaków, płaskiego dna, tylnego spojlera i dyfuzora. Te uszkodzenia, które często będą nieodwracalne (poza uszkodzeniami przedniego skrzydła i przebiciami), będą miały wpływ na osiągi. Jeśli jednak wolisz trzymać się zniszczeń z poprzednich gier, będzie to możliwe.

Ogólnie rzecz biorąc, Codemasters zdecydowało się kontynuować rozmach „trybów jazdy” wprowadzonych w edycji 2020, dodając tryb „Ekspert” oprócz trybów „Normalnego” i „Standardowego”, które dają graczom kontrolę nad wieloma dodatkowymi parametrami w aby spersonalizować Na częściach zgodnie z ich preferencjami i chęcią realizmu. Oprócz zarządzania uszkodzeniami, zauważamy pojawienie się opcji, która oferuje „szorstkie” prognozy pogody, możliwość dezaktywacji (czasem frustrujących) reguł zderzeniowych przy jednoczesnym złamaniu zasad pokonywania zakrętów lub pojawienie się ustawienia określającego, czy prędkość maksymalna zostanie znacznie zmniejszona lub nie zostanie ustawiona w niskim trybie paliwowym.

READ  Test bezprzewodowego zestawu słuchawkowego do gier Corsair HS80 RGB: mikrofon o doskonałej jakości

robić karierę

W trybie funkcjonalnym możliwość przejścia z jednego trybu na inny będzie miała znaczący wpływ na parametry, które będą regulowane. W rzeczywistości tryb „Ekspert” pozwoli na przykład dostosować szybkość, z jaką popularność, zasoby lub pieniądze będą zbierane zgodnie z wydajnością, a także częstotliwość awarii. Inne opcje dostosowywania będą dostępne poza trybem „Eksperta”, z możliwością odłożenia rozmów kwalifikacyjnych, a nawet opracowania indywidualnego miejsca, które wróci do Twojego pojedynczego zespołu, aby skupić się na samotnej jeździe.

Zasadniczo tryb kariery (który w naszej wersji był ograniczony do sezonu 10 wyścigów) nieco się zmieni, ale teraz pozwoli ci rozpocząć w F2 w trybie dziennym i będziesz miał znacznie bardziej szczegółowy tryb dla graczy, z możliwością ścigania się dla tej samej drużyny lub nie, korzystając z tych samych możliwości Dostępny dla trybu kariery dla pojedynczego gracza. Niezależnie od tego, teraz będzie można rozpocząć sezon od zera lub na podstawie rzeczywistych wyników po określonym wyścigu Grand Prix.

Okienko badań i rozwoju zostało zmienione: drzewo umiejętności zostało ukończone, a teraz widok jest prezentowany za pomocą map, które zapewniają przegląd zmian, które można wprowadzić. Podobnie podczas wolnych sesji treningowych programy ewoluowały: mniej, zapewnia dostęp do drugorzędnych celów, które umożliwiają obniżenie kosztów rozwoju, a tym samym ułatwiają go. Będzie też możliwe, jeśli nie chcesz spędzać dużo czasu na nudnych programach, przejść do trybu „Szybkich testów”, w którym możesz wyznaczać cele sesji bez konieczności jeżdżenia.

Jasne jest, że wszystkie te zmiany zostaną wprowadzone do MyTeam, czyli trybu obowiązującego w wersji 2020, który pozwala przejąć kontrolę nad zespołem. Co więcej, zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami Codemasters, siedem ogłoszonych pilotów będzie dostępnych w tym trybie gry, ale ich integracja z rynkiem transferowym pozostaje niejasna. W szeregach pilotów, oprócz czterech już istniejących, pojawi się nowa notatka „Focus”. Będzie się różnić w zależności od działań zespołu, prezentacji i wywiadów prasowych.

READ  Recenzja LG Gram 16 (16Z90P): 16-calowy laptop

I reszta?

Nasza wersja gry nie dawała nam dostępu do trybu gwiazdy w tej wersji, tj. „Punkt hamowania” (lub „Punkt zerwania”), który ma być rodzajem pisanego trybu kariery, ale dla Codemasters, pamiętaj, aby zachować to tak tajne, jak to możliwe, Podaj te same informacje. Początkowo ten tryb korzystał z wkładu prawdziwego zespołu profesjonalnych autorów, a gracze wcielą się w Aidena Jacksona, młodego kierowcę F1, który aspiruje do F1.

Wiemy, że tryb ten będzie rozgrywany w trzech sezonach: kampanii 2019 F2, kampanii 2020 i 2021 F1. Pięć zespołów F1 zostanie osiągniętych po zakończeniu etapu F2, a mianowicie Racing Point/Aston Martin, AlphaTauri, Alfa Romeo, Haas i Williams. Cała sól będzie oczywiście pochodzić ze scen, zwłaszcza z prac estetycznych z wkładem CGI, które poprawią wrażenia między etapami, w których gracz będzie miał kontrolę, zarówno poza, jak i na torze, ale także postacie fikcyjne kto będzie. Bądź tam, aby wprowadzić różne problemy do tej sytuacji.

Po stronie multiplayera online, poza tym, że poczekalnie będą tworzone dla początkujących lub doświadczonych graczy, nie przefiltrowano jeszcze wystarczającej ilości informacji. Chociaż wiemy, że pełne powtórki wyścigów na PC będą możliwe dla poszczególnych wyścigów, oczywiście pojawia się pytanie, czy tak samo będzie w przypadku wyścigów online. Podobnie nie wiadomo, czy tryb widza tych wyścigów będzie ewoluował, aby dostosować się do współczesnych wymagań dystrybucji tych treści, czy to poprzez oficjalny turniej eSportowy, czy niezliczone prywatne turnieje tworzone przez społeczność.

Krótko mówiąc, to, co widzimy w naszej zapowiedzi F1 2021, jest obiecujące i zgodne z tym, co seria robi od kilku lat. Żadnych rewolucji, podkręcania osiągnięć, ale na razie ciekawych dodatków, które muszą być potwierdzone finalną wersją. Miejmy nadzieję, że w swoim czasie jest trochę bardziej odpowiedni w pewnych aspektach, szczególnie jeśli chodzi o konkursy online.

F1 2021 będzie dostępny na PS5, PS4, Xbox Series X/S, Xbox One i PC 16 lipca, trzy dni przed przedsprzedażą Deluxe Edition.