Głodni Wiedzy

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Microsoft obniża prowizję Microsoft Store dla twórców gier na PC do 12%

Na przykładzie tego, co Epic Games robi w swoim sklepie od grudnia 2018 roku, Microsoft zapowiada, że ​​weźmie nie 30%, a raczej 12% przychodów ze sprzedaży gier i dodatkowej zawartości sprzedawanej w Microsoft Store, wskazując, że ta zmiana dotyczy tylko gier na PC, a nie gier. Konsola Xbox. Zmiana wejdzie w życie 1 sierpnia, kiedy to twórcy gier na PC otrzymają 88% dochodu netto ze swoich kreacji wyświetlanych w Microsoft Store, w porównaniu z 70% obecnie.

Rzadko kwestionowany i zawsze zdenerwowany konsolami, po raz pierwszy został poważnie wstrząśnięty do dziury w 30% przychodów konsolowych, gdy sklep Epic Games Store został uruchomiony w grudniu 2018 roku pod kierownictwem CEO Tima Sweeneya. Nie dostosowując się do tej strategii, Valve częściowo złagodziło politykę gospodarczą Steam w tym procesie. Podczas gdy Valve nadal domyślnie zarabia 30% prowizji, spada ona do 25% w przypadku gier o wartości powyżej 10 milionów USD i do 20% w przypadku gier powyżej 50 milionów USD. Jeśli chodzi o urządzenia mobilne, Apple i Google zareagowały na gotówkę w inny sposób, obniżając prowizję do 15% za najmniejsze gry o wartości poniżej 1 miliona dolarów.

Dlatego Microsoft z kolei wlewa trochę wody do swojego wina i daleki jest od stawiania na sukces gier na PC (zacytujmy wszystko) Grupa Halo Master ChefI Morze złodzieiI Forza Horizon 4 lub Age of Empires 2 i 3 – ostateczne wydanieSpotkaj się na Steamie, wyjaśnia, że ​​nie rezygnuje z ulepszania i konkurencyjności Microsoft Store. Szczególnie w tej chwili to właśnie dzięki tej platformie (nie na Steamie) subskrybenci Xbox Game Pass korzystają z katalogu gier na PC.

Dzięki chmurze uzyskamy dostęp do gier konsolowych na coraz większej liczbie komputerów. Chociaż Xbox Cloud Gaming nie ma na celu zastąpienia gier na PC, pozwala członkom Xbox Game Pass Ultimate na granie w ponad 100 gier konsolowych na różnych typach komputerów, od najbardziej dostępnych urządzeń po ograniczone możliwości. Starsze urządzenia, które nie mogły grać w te gry z powodu braku zasilania“, Wspomina o firmie Microsoft.

READ  Test Amazon Echo Show 10: inteligentny ekran, który przyprawia nas o zawrót głowy