Platforma pływ Najpopularniejszy obecnie Twitch od samego początku jest darmowy. Oznacza to, że ci, którzy wyruszają na przygodę, nie mają nic do płacenia, w tym za korzystanie z dostępnej infrastruktury. Zamiast tego partnerzy Twitcha, ci, którzy regularnie streamują, muszą zaakceptować system dzielenia się przychodami z subskrypcji i oczywiście z reklam.
Umowa jest prosta: połowa dochodów z abonamentów trafia do Twitcha, a druga połowa trafia do operatora. Tylko nieliczni, na początku istnienia platformy, byli w stanie wynegocjować dla siebie 70% udziałów i 30% dla Twitcha. Wiemy, że te umowy już nie istnieją i nie będą oferowane ponownie „Od ponad roku”Jednocześnie platforma Amazon nie wycofała się z podpisanych wówczas umów. Wkrótce zostanie ukończony, jak ogłosił Dan Clancy w A raport :
„Dla użytkowników przesyłania strumieniowego, którzy skorzystają z tego postu premium, dostosujemy warunki tak, aby zachowali stosunek 70/30 dla pierwszych 100 000 USD przychodów w roku z subskrypcji. Po 100 000 USD podział powróci do standardowego 50/ Poziom 50. Ogłaszamy teraz, ale nie będzie on obowiązywał do 1 czerwca 2023 r.„
Ogromna strata dla najwybitniejszych streamerów, którzy są też najbogatsi. Ale Twitch obiecuje, że rekompensatę można zrobić bez obaw dzięki… reklamom.
„Niedawny wzrost udziału w przychodach z reklam do 55% w ramach Programu Motywacyjnego to idealne rozwiązanie dla większych twórców programów, które zrekompensuje większość, jeśli nie całość tej utraty przychodów”.
Problem: nadawcy na żywo będą musieli coraz częściej uciekać się do reklam. O tym zjawisku mówiliśmy dwa lata temu w artykule poświęconym reklamie i lokowaniu produktu na Twitchu oraz o tym, jak streamerzy byli zachęcani do odkrywania wszystkich możliwych źródeł dochodu.
W każdym razie powód podany przez platformę jest prosty: równość starych i nowych urządzeń streamingowych, ale także ogromny koszt infrastruktury wynikający z popularności streamingu.
„Zapewnienie wysokiej rozdzielczości przy wyjątkowo niskim opóźnieniu dla stabilnych transmisji wideo do wszystkich zakątków planety jest drogie. Korzystając z interaktywnych kosztów ogólnych wideo Amazon Web Services, które są w dużej mierze kosztami Twitcha, możemy oszacować, że transmisja trwa 200 godzin miesięcznie dla 100 A jednoczesny aktywny użytkownik kosztuje nas 1000 USD miesięcznie. Nie rozmawiamy o tym regularnie, ponieważ nasi operatorzy nie powinni się tym martwić. Ale aby w pełni odpowiedzieć na pytanie „dlaczego nie uogólniamy 70/30”, nie możemy ignorować koszt infrastruktury.„
Od czasu ogłoszenia kilka minut temu, już duże profile wchodziły w interakcję w sieciach społecznościowych. Tak jest w przypadku MisterMV, który zaobserwował tę zmianę i przewidział wzrost wykorzystania reklam.
Co reklamujesz przez 3 lata lol.
tldr: Witryna traci dużo pieniędzy, partnerzy korzystający z 70% / 30% stracą na dłuższą metę (lub w krótkim okresie na gęstość), rekompensuje to poprzez ochronę reklam spersonalizowanymi ofertami i lepszymi stawkami za nie.https://t.co/tAJgBvM8gH
– mistermv (mistermv) 21 września 2022
Tak też jest w przypadku Zeratora, który nie omieszka powiedzieć, że zniknie duża część jego dochodów, ponieważ to on wynagradza firmę, a nie osobę bezpośrednio na Twitchu.
20% spadek rocznych obrotów na Twitchu od połowy 2023 roku, bez możliwości dyskusji lub robienia czegokolwiek. I nie, zmiana platformy jest nieopłacalna i nie można jej zainstalować jeszcze mniej. To był właściwy rok na „przekształcenie” dużych projektów, huh 👍🏼🫣 https://t.co/WelTPLUjoz
– ZeratoR (ZeratoR) 21 września 2022
w tym czasie, Reklama w YouTube Że nie będzie potrzeby bycia partnerem, aby zarabiać na transmisjach na swojej platformie.
„Profesjonalne rozwiązywanie problemów. Pragnący być pionierem kulinarnym. Przyjazny miłośnik piwa.”
More Stories
Muzyka Nintendo: Le Spotify wyprodukowane na Nintendo
Cyberpunk 2077 nie umarł, CD Projekt ogłasza wielkie ogłoszenie dla całej społeczności
Nowa trójka astronautów wyrusza na chińską stację kosmiczną