Głodni Wiedzy

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

EURAZEO: wspiera rozwój firmy ALTAR poprzez nabycie BRIOCHIN

EURAZEO: wspiera rozwój firmy ALTAR poprzez nabycie BRIOCHIN

Orazio wspiera Altair w jego rozwoju poprzez przejęcie Grupy Briochen

Paryż, 16 września 2021 r.

Eurazeo, które od lutego 2021 r. wspiera Grupę Altaïr (117 mln euro obrotów w 2020 r.), europejskiego gracza i francuskiego lidera w dziedzinie produktów do pielęgnacji i ochrony przed owadami w dystrybucji specjalistycznej, poprzez swoją strategię przejęć małych i średnich przedsiębiorstw, ogłosił zakończenie przejęcia Altair Group Harris Briochin (36 mln euro obrotu w 2020 roku).

Założona w 1919 r. firma Briochin posiada i rozwija silną markę o wyjątkowej pozycji na rynku utrzymania ruchu, opartej na tradycyjnej wiedzy. wyprodukowano we Francji Pokaż przepisy z zeszłego roku. Przez 10 lat, pod przewodnictwem Philippe’a Alliota, Briochin stała się wiodącą francuską marką oryginalnych produktów do pielęgnacji domowej w dystrybucji żywności na dużą skalę, która zdobyła uznanie lojalnej bazy konsumentów. Do udanych referencji należą produkty na bazie czarnego mydła, sody oczyszczonej oraz ogólnie asortyment do pielęgnacji kuchni i łazienek. Produkty Briochin są znane ze swojej skuteczności i jakości formuł, opartych na naturalnych składnikach i w dużej mierze certyfikowanych pod kątem ochrony środowiska.

Altaïr i Briochin podzielają wspólne wartości jakości, tradycji rzemieślniczych i zaangażowania w zrównoważony rozwój.

Dzięki tej fuzji Grupa Altair wchodzi w nowy etap swojego rozwoju. Ta strategiczna akwizycja jest częścią strategii rozwoju Grupy, która wygeneruje ponad 150 mln euro skonsolidowanej sprzedaży, z bogatym portfolio marek i kategorii. Proces ten ugruntowuje jej pozycję w szczególności w atrakcyjnym segmencie rynku oryginalnych i certyfikowanych ekologicznie środków czyszczących.

Kierowana przez Etienne Sacilotto, Grupa Altaïr ma silne zasoby do realizacji własnej strategii innowacji i rozwoju, czerpiąc z portfolio silnych marek, Starwax i Starwax the Fabulous, swojej wiedzy w zakresie badań i rozwoju, produkcji i marketingu, obecności w kilku europejskich krajów oraz wsparcie akcjonariusza referencyjnego, Eurazeo.

Etienne Sacilotto, przewodniczący Altar Group, mówi:

  • Zespoły Briochin kierują się ogromnym pragnieniem innowacji i rozwoju, czego dowiodły ogromne sukcesy marki w ciągu ostatnich 10 lat. Ich związek z projektem Altair to doskonała wiadomość. Ta fuzja wzbogaca naszą ofertę produktów i marek, szczególnie w zakresie oryginalnych i ekologicznych środków czystości. -Certyfikowany,
READ  Meloni zagra na pianinie o ekonomii

Orazio Paryż

1 Rue Georges Burger – 75017 Paryż www.eurazeo.com

Proszę kliknąć dwukrotnie tutaj, aby wypełnić informacje prawne.

Jeden z najatrakcyjniejszych segmentów rynku. Jesteśmy dumni z naszej zdolności do kontynuowania sukcesu Briochin poprzez korzystanie z wiedzy, zasobów i obecności międzynarodowej Altaira. Z przyjemnością wspieramy naszego udziałowca Eurazeo w realizacji tego transformacyjnego przejęcia. ”

Benjamin Hara, członek zarządu Eurazeo Mid Cap, potwierdza:

  • Ten projekt jest symbolem tych, które Eurazeo zamierza wspierać. Jesteśmy dumni, że możemy wspierać Altair w tworzeniu wiodącej francuskiej, wielokanałowej firmy w zakresie produktów do sprzątania domu. Briochin, kierując się wizją Philipa Alliota, zajął wyjątkową niszę na swoim rynku i zademonstrował rosnące znaczenie oryginalnego segmentu produktów. Dzięki portfolio uznanych i wyróżniających się marek oraz obecności we wszystkich kanałach dystrybucji, grupa jest w idealnej pozycji do wprowadzania innowacji i rozwoju zgodnie z poszukiwaniem przez konsumentów autentycznych i odpowiedzialnych produktów do utrzymania domu. Cieszymy się, że możemy wspierać zespoły kierownicze Altair i Briochin kierowane przez Etienne Sacilotto w tej fuzji, która stanowi ważny strategiczny krok. „

2 / 3

o ptaku

Założona w 1946 roku firma Altaïr jest wiodącym francuskim producentem specjalistycznych środków czyszczących, oferującym gamę produktów zaspokajających szeroki zakres potrzeb: specjalistyczne środki czyszczące do użytku domowego, środki owadobójcze, środki do prania i sztućców, naprawy wielu materiałów i wiele innych. produkty. Altair jest obecny głównie we Francji, która jest jej historycznym rynkiem, a także jest bardzo obecny w Hiszpanii i sprzedaje swoje produkty w ponad 50 krajach poprzez swoje filie (w Belgii i Polsce) lub poprzez partnerstwa z dystrybutorami.

Misją Altar jest satysfakcja entuzjastów poprzez dostarczanie im najskuteczniejszych, innowacyjnych i cenionych rozwiązań upiększających, dezynfekujących, chroniących i regenerujących ich siedliska, przy jednoczesnym zapewnieniu zrównoważonego i rentownego rozwoju firmy i jej klientów. Grupa szczyci się produkcją produktów we Francji i Hiszpanii, które są doceniane za ich wydajność i innowacyjność, a także zaangażowanie w bezpieczeństwo i zrównoważony rozwój.

READ  Rosnąca produkcja węgla w niektórych krajach członkowskich powoduje „zakłócenia” - EURACTIV.com

Grupa ma siedzibę w Waskehal na północy i zatrudnia około 400 osób. www.groupe-altair.com/fr

O Grupie Briochen

Założona w 1919 roku przez Raoulta Reno, Marchanda Serera, Briochin projektuje i produkuje produkty do czyszczenia i higieny dla całego domu i całej rodziny. Z siedzibą w Saint-Malo (siedziba główna) i Quentin (warsztat produkcyjny), grupa jest obecna w ponad 7500 sklepach we Francji i za granicą. Briochin jest liderem w tradycyjnej francuskiej aptece w dziale DPH, dzięki swojej silnej pozycji (made in France, doskonałość, tradycja i zdrowy rozsądek). Zatrudnia 85 osób. Grupa rozwija również markę Harris, francuskiego lidera produktów lekkich (zapalanie i konserwacja) w GSA.

O EURAZEO

Eurazeo to wiodąca globalna firma inwestycyjna, zarządzająca zdywersyfikowanymi aktywami o wartości 25,6 mld euro, w tym 17,8 mld euro w imieniu stron trzecich inwestujących w portfel ponad 450 spółek. Dzięki swojemu doświadczeniu w zakresie private equity, nieruchomości i długu prywatnego, grupa wspiera firmy każdej wielkości i wykorzystuje zaangażowanie 300 pracowników, głęboką wiedzę branżową i uprzywilejowany dostęp do rynków globalnych w celu obsługi ich rozwoju. Jako odpowiedzialne podejście do tworzenia wartości opartego na wzroście. Jej instytucjonalni i rodzinni akcjonariusze, silna, bezdłużna struktura finansowa oraz elastyczny horyzont inwestycyjny pozwalają jej wspierać przedsiębiorstwa z biegiem czasu.

Eurazeo ma biura w Paryżu, Nowym Jorku, Sao Paulo, Seulu, Szanghaju, Singapurze, Londynie, Luksemburgu, Frankfurcie, Berlinie i Madrycie.

Eurazeo Mid Cap zarządza strategią przejęć małych i średnich przedsiębiorstw Eurazeo notowanej na giełdzie Euronext Paris.

ISIN: FR0000121121 – Bloomberg: RF FP – Reuters: EURA.PA.

EURAZEO .kontakty

Kontakt z mediami

Virginie Kristenacht

Mila parzysta

skontaktuj się z kierownikiem

Havas

[email protected]

[email protected]

+33 (0) 1 44 15 76 44

+33 (0) 6 44 12 14 91

Pierre Bernardin

DYREKTOR. Relacje Inwestorskie

[email protected]

+33 (0) 1 44 15 16 76

3 / 3

Publiczny 2021

Wszystkie aktualności na EURAZEO SE

Rekomendacje analityków dotyczące EURAZEO SE
08/26 prosto z rynku : Vivendi, Bouygues, Eiffage, Spie, Western Digital, Delta…
06/11 Dzisiejsi analitycy : Airbus, BioMérieux, Kering, Ubisoft, Logitech, Lonza, ..
03/11 EURAZEO : Oddo podnosi cenę docelową

CF

CA 2021 4476
5263 AD
Rultat netto 2021 745 AD
876 m²
To jest elegancki 2021 317 AD
3760 m²
za 2021 8,79x
uprawa 2021 1,96%
kapitalizacja 6370 AD
7528 m²
WE/CA 2021 2,14 razy
WE/CA 2022 1,95x
Liczba zatrudnionych 1915
Ruchomy 54,5%

Trudny :
interwał :

Eurazeo SE: Wykres analizy technicznej Eurazeo SE |  Giełda Papierów Wartościowych

Trendy analizy technicznej EURAZEO SE

Sąd termalny środkowa granica Długoterminowe
trendy maleje rosnący rosnący

Rozwój rachunku zysków i strat

wyprzedaż

Zakup

Średnia rekomendacja Kupić
liczba analityków 9
ostatnia cena zamknięcia

82,95 €

Średni cel kursu

94,95 €

Odchylenie/średni cel 14,5%

Funkcjonariusze i menedżerowie