Po wypuszczeniu sum Titanica już w swoich fabrykach na budowę swoich systemów Hybrydy, Toyota Motor Manufacturing ogłasza zamiar zainwestowania w polski hurt
3 1,3 miliarda do końca 2022 roku w dwóch bazach przemysłowych w kraju. Umożliwi to produkcję 1,65 miliona komponentów rocznie Dla pojazdów hybrydowych japońskiej marki zapewnia zatrudnienie ponad 3000 osób.
Toyota będzie dostarczać do Europy 1,4 miliona pojazdów rocznie do 2025 roku
W ten sposób firma DMMP rozpoczęła produkcję przekładni e-CVT do silników o pojemności 1,5 litra produkowanych w fabryce Walbrich w Gelx-Laskovis. Piętro zostało rozbudowane o nową linię odlewniczą, linie technologiczne i przestrzeń montażową. Czyli do 2025 roku te dwie firmy będą w sumie Sześć linii produkcyjnych kluczowych komponentów hybrydowychW tym trzy linie transmisyjne E-CVT i trzy linie silników spalinowych DNGA. Według Tablica pojazdu, Te ulepszenia DMMP są częścią strategii Toyota Motor Europe, która zakłada kontynuację produkcji kluczowych komponentów w Europie i ma na celu sprzedaż 1,4 miliona pojazdów rocznie do 2025 roku ”..
Czytać. Toyota. Jego maszyny i transmisje TNGA
Tak więc cały system hybrydowy Nowa Toyota Yaris Wyprodukowano w Europie. W tym samym czasie DMMP Wprowadza również pierwszy europejski produkt Silnik elektryczny MG1 Jest integralną częścią zelektryfikowanych skrzyń biegów. Produkcja hybrydowego układu napędowego DMMP otrzyma kolejny impuls podczas nowego SUV-a Krzyż Yaris W 2021 roku do produkcji wejdzie fabryka w Walencji (północ). Ten samochód ma taką samą architekturę jak samochód miejski.
Cele CO2 Osiągnięto
Oznacza to znaczną poprawę zdolności DMMP do budowania w pełni hybrydowych układów napędowych, w tym silników elektrycznych i zelektryfikowanych skrzyń biegów. W miarę poszerzania zakresu naszej elektryfikacji zespołów napędowych konieczne jest dalsze inwestowanie w infrastrukturę europejską i wiedzę naszych pracowników. Nasza sprzedaż energii elektrycznej hybrydowej stanowi 53% całkowitego wolumenu do 2020 r Zwiększymy również sprzedaż pojazdów hybrydowych oraz pojazdów zasilanych bateryjnie, elektrycznych typu plug-in i ogniw paliwowych. Razem te technologie pomogły osiągnąć nasze morskie cele w zakresie emisji CO.2 Z niecierpliwością czekamy na dalszą realizację tych celów UE w 2020 roku ”- powiedział., Powiedział Marvin Cook, wiceprezes zarządzający Toyota Motor Europe.
More Stories
Euro 2024: Holandia od tyłu pokonała Polskę w finale grupy C przeciwko Francji
W Polsce protest przeciwko wykorzystaniu sztucznej inteligencji w radiu
Polska zabiega o czasowe zawieszenie praw azylowych z UE