Głodni Wiedzy

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

73% Francuzów robi majsterkowanie – zdjęcie

„Zrób to sam” nie jest już modą, ale prawdziwym fenomenem zakorzenionym w codziennym życiu Francuzów. Według badania przeprowadzonego przez kompleksową platformę Consumer Intelligence, Toluna, dla wydawcy portalu zakupów internetowych Webloyalty „Francuzi i majsterkowanie” Rzeczywiście, ta praktyka spełni ich oczekiwania i aspiracje w zakresie konsumpcji. Odpowiedzialny. Skoncentruj się na przyczynach jego sukcesu.

73%. Tyle osób w badaniu „Francuzi i majsterkowanie”, przeprowadzonym przez Tolunę dla wydawcy portalu zakupów internetowych Webloyalty, twierdzi, że czasami robi nawet czynności „zrób to sam” i „zrób dom”. Praktyka, która stała się demokratyczna na długo przed kryzysem zdrowotnym, ale od tego czasu pozyskała nowych zwolenników, aby między innymi ułatwić zamykanie niektórych firm i browarów. Wśród popularnych kategorii czynności „zrób to sam” więcej niż jeden uczestnik z dwóch grup preferował gotowanie (51%). Potem jest ogrodnictwo (45%), majsterkowanie (42%) i projektowanie wnętrz (39%), aby poczuć się jak w domu. Ale także produkcja odzieży (szycie) czy naprawa (mechaniczna).

Mechaniczny

Podobnie jak kupowanie produktów używanych, Zrób to sam pozwala żonglować gospodarką i środowiskiem. Dlatego samodzielna naprawa mebli lub robienie rzemiosła z rodziną zamiast kupowania nowych to kluczowa sprawa.”Dobre dla planety i portfelaحفظ„(11% respondentów za aspekt środowiskowy). Ta praktyka jest również doceniana przez wielu Francuzów, którzy lubią relaksować się wykonując zadania manualne lub wykorzystując swoją kreatywność do zrobienia czegoś pożytecznego. 27% respondentów stwierdziło, że to dla zabawy, a 11% dla upływającego czasu.

odprężający

81% ankietowanych planowało przeznaczyć w 2021 r. budżet zbliżony, jeśli nie wyższy, do segmentu DIY (zrób to sam) i DIY. Wśród marek wymienionych w pierwszej kolejności: Feu Vert, Bricorama czy Castorama.

darowizna
Znaki towarowe

metodologia: Badanie przeprowadzono w lutym 2021 r. z udziałem 1151 respondentów w wieku 18 lat i więcej w 12 kategoriach społeczno-zawodowych (kierownik, liberał, rzemieślnik, robotnik itp.).