Głodni Wiedzy

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Wystawcy z Europy Wschodniej przyjmują w Ningbo elegancki chiński trend konsumencki

Wystawcy z Europy Wschodniej przyjmują w Ningbo elegancki chiński trend konsumencki

Około 3000 rodzajów nowych produktów, od produktów rolniczych, winiarskich i kosmetycznych po wysokiej klasy produkty produkcyjne i usługowe, zostało zaprezentowanych na trzeciej wystawie w Chinach, Europie Środkowej i Wschodniej (CEEC) oraz International Consumer Goods Expo, zapewniając wgląd w zmieniające się trendy konsumenckie w Chinach .

Jako główny wystawca na targach China-CEEC, Grzegorz Sienkiewicz, CEO Four Starlings, z radością witał gości na swoim stoisku wystawienniczym. Założona w 2015 roku polska firma kosmetyczna produkuje ręcznie robione, naturalne kosmetyki, które są dostępne w ponad 300 sklepach detalicznych na całym świecie. „Nasze produkty do higieny osobistej są oparte na wysokiej jakości naturalnych surowcach” – wyjaśnił, dodając, że „firma nie używa syntetycznych perfum ani plastikowych opakowań, a wszystkie jej produkty są wykonywane ręcznie”.

Według Sienkiewicza chińska konsumpcja zmieniła się w ostatnich latach. Obecnie Chińczycy zwracają coraz większą uwagę na ekologiczną wartość towarów i są skłonni zapłacić za przyjazne dla środowiska i trwałe produkty. Aby pomóc chińskim konsumentom w przejściu na ekologiczny styl życia, Four Starlings wybrało na tegoroczne targi najlepiej sprzedające się produkty, takie jak ręcznie robione mydła i kremy do twarzy.

Węgierski pawilon wystawowy na 3. Targach China-CECEC i Międzynarodowych Targach Dóbr Konsumpcyjnych odbył się 16 maja w Ningbo we wschodniej prowincji Zhejiang we wschodnich Chinach. (Zdjęcie/Xinhua)

„Jako drugi co do wielkości rynek konsumencki na świecie, Chiny stanowią nieodpartą atrakcję dla globalnych firm. Mam nadzieję, że wykorzystam platformę wystawienniczą do przedstawienia większej liczby ekologicznych produktów chińskim konsumentom. Wierzę, że moja firma doświadczy ogromnego rozwoju w Chinach” – zauważył dyrektor generalny.

Na tegorocznych targach zadebiutowało 14 produktów z oznaczeniami geograficznymi z Unii Europejskiej, w tym polskie piwo Van Pur. Największa niezależna firma piwowarska w Polsce otworzyła swoje pierwsze zagraniczne przedstawicielstwo w Szanghaju dzięki szybko rosnącej sprzedaży w Chinach. Według Mathieuze Jeunet, Business Unit Sales Manager w Van Pur, Chiny zawsze były wielkim konsumentem piwa, ale obecnie preferencje przesuwają się z piw przemysłowych na piwa premium i piwa rzemieślnicze. Zapotrzebowanie na piwo premium wzrosło w ostatnich latach.

READ  UWAGA: Dolar nieco się osłabił po danych o zaufaniu konsumentów

„Zauważyliśmy rosnący trend konsumpcji przed wejściem do Chin, dlatego zbadaliśmy preferencje chińskich konsumentów i wybraliśmy szeroką gamę wysokiej jakości piw o różnych smakach, aby sprostać zróżnicowanemu zapotrzebowaniu konsumentów” – powiedział, dodając, że Van Burr ma nadzieję, że wykorzystać ogromne możliwości na chińskim rynku konsumenckim, oferując produkty wysokiej jakości.Jakość na żądanie.

Prowadzony przez Elan, słoweńskiego producenta sprzętu narciarskiego, pas startowy przyciąga stałą liczbę odwiedzających. Z okazji swojej pierwszej wizyty firma, która produkuje 600 000 nart rocznie, zbudowała na miejscu stok narciarski, aby zapewnić odwiedzającym wciągające wrażenia. Sporty na śniegu i lodzie stają się w Chinach niszą. Dzięki Zimowym Igrzyskom Olimpijskim w Pekinie w 2022 roku popularność sportów zimowych wśród Chińczyków wzrosła od tego czasu, powiedział Cao Xing, zastępca dyrektora generalnego Beijing Snowelan Sport Development Co Ltd, głównej agencji Elan w Chinach, zauważając, że „kiedy marka weszła do Chin, my gdzie Sprzedajemy setki łyżew rocznie, dziś liczba ta wzrosła do około 20 000.”

Według raportu badawczego na temat rozwoju chińskiego przemysłu śniegu i lodu na rok 2022, oczekuje się, że całkowita skala chińskiego przemysłu śniegu i lodu przekroczy 1 bilion juanów (141,81 miliarda) w 2025 roku. Chińskie władze wspomniały o wzmocnieniu przemysłu i budownictwa . Jest to turystyczny ośrodek narciarski w wielu dokumentach urbanistycznych. „Coraz więcej miast w południowych Chinach buduje kryte ośrodki narciarskie. Mamy nadzieję, że dzięki tej wystawie uda nam się zbadać rynek południowych Chin i osiągnąć dwucyfrowy wzrost w kraju w ciągu najbliższych kilku lat” – zauważył Leon Kurosik, który współpracuje z firmą Elan .

W ostatnich latach Chiny i kraje Europy Środkowo-Wschodniej są świadkami zacieśniania relacji gospodarczych i handlowych między nimi. Jako katalizator handlu między Chinami a CEEC, 3. Międzynarodowe Targi i Wystawa Dóbr Konsumpcyjnych w Chinach przyciągnęły ponad 3000 wystawców, w tym ponad 400 z Europy Środkowej i Wschodniej oraz innych krajów europejskich. Sześciodniowa wystawa zakończyła się 21 maja.

READ  Iveco dostarczy Hama Polska 300 dziennie i 50s

Z danych chińskiego Ministerstwa Handlu wynika, że ​​od 2012 r. handel Chin z krajami Europy Środkowej i Wschodniej rósł średniorocznie o 8,1%, podczas gdy chiński import z krajów Europy Środkowo-Wschodniej rósł średnio o 9,2% rocznie . W pierwszym kwartale tego roku dwustronna wymiana handlowa wyniosła 33,3 miliarda dolarów, co oznacza wzrost o 1,6 procent rok do roku. Całkowity handel dwustronny produktami rolnymi i spożywczymi osiągnął 720 mln USD od stycznia do kwietnia, co oznacza wzrost o 34% rok do roku.