Głodni Wiedzy

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Wszystkie wzmocnienia i osłabienia broni Warzone i MW3 – Sezon 3

Wszystkie wzmocnienia i osłabienia broni Warzone i MW3 – Sezon 3

Ludovic Quinson

Wreszcie nadeszła aktualizacja Warzone i MW3 Sezon 3, niosąca ze sobą wiele zmian w balansie broni, które wstrząśną metą. Oto wszystkie zmiany.

Sezon 3 Modern Warfare 3 i Warzone to jedna z największych aktualizacji obu gier w dotychczasowej historii, zadziwiająca ogromem zawartości.

Oprócz nowych map, których możesz się nauczyć i nowych broni, które możesz odblokować, ta aktualizacja wprowadza także kilka zmian w balansie istniejących broni.

Oto wszystkie zmiany, których dokonał Deweloperzy Dla broni w Warzone Sezon 3 i Modern Warfare 3.

indeks

Balansowanie broni – Warzone sezon 3

Pistolet

  • RAM-7
    • Maksymalne obrażenia zmniejszono z 36 do 32.
    • Obrażenia średniego zasięgu zostały zmniejszone z 30 do 28.
    • Maksymalny zasięg obrażeń został zmniejszony z 26,67 jarda do 24,13 jarda.
    • Mnożnik obrażeń od strzału w głowę zmniejszono do x1,2 z x1,3.
    • Mnożnik obrażeń szyi został zmniejszony do x1 z x1,3.
  • DG-56
    • Czas przejścia od biegu do strzelania został zwiększony do 199 ms z 178 ms.
  • Lachman 556 (MW2)
    • Maksymalne obrażenia zwiększone z 24 do 28.
    • Średnie obrażenia dystansowe zwiększone z 21 do 24.
    • Mnożnik obrażeń szyi został zwiększony do x1,1 z x1,06.
    • Mnożnik obrażeń górnej części klatki piersiowej został zwiększony do x1,1 z x1,06.
    • Zwiększono mnożnik obrażeń dla ramion i dłoni do x1,1 zamiast x1.
  • M13C(MW2)
    • Maksymalny zasięg obrażeń zwiększony do 21,59 jardów z 17,78.
  • AR Ruszaj do przodu (MW2)
    • Mnożniki obrażeń ramion i dłoni zwiększone do 1,12x z 1,06x.
  • Tempus Razorback (MW2)
    • Maksymalne obrażenia zwiększone z 27 do 28.
    • Mnożniki obrażeń ramion i dłoni zwiększono do x1 z x0,9.

Karabin bojowy

  • Bas-B
    • Szybkostrzelność zmniejszono do 600 obr/min zamiast 667 obr/min.
    • Prędkość odrzutu zmniejszona o 6%.
    • Jak wyjęty spod prawa-277
      • Maksymalne obrażenia zmniejszono do 90 ze 100.
      • Zasięg obrażeń średniego zasięgu został zmniejszony z 27,94 jarda do 25,4 jarda.
      • Mnożnik obrażeń od strzału w głowę zmniejszony do x1,4 z x1,6.
      • Mnożniki obrażeń górnej części tułowia i ramion zostały zmniejszone do x1,1 z x1,3.
      • Czas przejścia od biegu do strzelania został skrócony do 226 ms z 252 ms.
      • Czas celu został skrócony do 240 ms zamiast 300 ms.
      • Szybkość celowania kary za strzelanie została zmniejszona ze 150% do 135%.
  • MTZ-762
    • Maksymalne obrażenia zmniejszono z 40 do 38.
    • Obrażenia średniego zasięgu zostały zmniejszone z 38 do 35.
  • Sabotaż SOA
    • Maksymalny zasięg obrażeń został zmniejszony z 25,4 jarda do 22,86 jarda.
    • Zasięg obrażeń średniego zasięgu został zmniejszony z 46,23 jarda do 41,91 jarda.
    • Czas przejścia ze sprintu do strzału został zwiększony do 268 ms z 256 ms.
    • Czas celowania został zwiększony do 290 ms z 270 ms.
  • Sidewinder
    • Czas przejścia od biegu do strzelania został skrócony z 231 ms do 210 ms.
    • Prędkość pocisku wzrosła z 600 m/s do 770 m/s.

Pistolety maszynowe

  • RAM-9
    • Maksymalne obrażenia zmniejszono z 30 do 27.
    • Czas przejścia od biegu do strzelania został skrócony do 147 ms ze 178 ms.
  • AMR9
    • Maksymalne obrażenia zmniejszono z 31 do 27.
    • Minimalne obrażenia zmniejszone z 25 do 22.
    • Obrażenia średniego zasięgu zostały zmniejszone z 27 do 25.
    • Maksymalny zasięg obrażeń został zmniejszony z 22,86 jarda do 17,78 jarda.
    • Zasięg obrażeń średniego zasięgu został zmniejszony z 40,64 jarda do 34,29 jarda.
    • Czas przejścia ze sprintu do strzału został skrócony do 136 ms z 189 ms.
  • Konkurent-9
    • Czas przejścia ze sprintu do strzelania został zwiększony do 110 ms z 93 ms.
  • Zarządzanie zasobami ludzkimi-9
    • Czas przejścia ze sprintu do strzału został zwiększony do 110 ms z 94 ms.
  • strajkowicz
    • Czas przejścia ze sprintu do strzału został zwiększony do 110 ms ze 100 ms.
  • Napastnik 9
    • Maksymalny zasięg obrażeń zwiększony do 12,19 jarda z 10,67.
    • Czas przejścia ze sprintu do strzału został zwiększony do 103 ms ze 100 ms.
  • WSP-9
    • Czas przejścia ze sprintu do strzału został zwiększony do 110 ms z 88 ms.
  • Eskadra WSP
    • Czas przejścia ze sprintu do strzelania został zwiększony do 99 ms z 88 ms.
  • MX9 (MW2)
    • Średnie obrażenia dystansowe zwiększone z 26 do 28.
    • Maksymalny zasięg obrażeń zwiększony do 11,17 jardów z 9,65.
  • Łódź podwodna Lachmana (MW2)
    • Maksymalne obrażenia zwiększone z 27 do 28.
    • Maksymalny zasięg obrażeń zwiększony do 9,65 jarda z 8,25.
  • Bas-B (MW2)
    • Maksymalne obrażenia zwiększone z 26 do 28.
READ  6G: W kierunku nowej generacji sieci komórkowych

Pistolety maszynowe

  • Most MK9
    • Minimalne obrażenia zmniejszone z 26 do 24.
    • Czas celu został skrócony do 350 ms zamiast 410 ms.
  • Środek do usuwania TAQ
    • Maksymalne obrażenia zwiększone z 28 do 30.
  • Taq ewoluuje
    • Czas przejścia ze sprintu do strzelania został zwiększony do 257 ms z 245 ms.
    • Czas celowania został zwiększony do 415 ms z 385 ms.
    • Magazynek na pasek 5,56
      • Szybkostrzelność zmniejszono do 789 obr./min zamiast 857 obr./min.
  • Rap H (MW2)
    • Mnożnik obrażeń górnej części tułowia i szyi został zwiększony do x1,1 z x1,08.
    • Zwiększono mnożnik obrażeń dla ramion i dłoni do x1,1 zamiast x0,95.
  • HCR 56 (MW2)
    • Maksymalny zasięg obrażeń zwiększony do 33,65 jarda z 30,73.
    • Mnożniki obrażeń ramion i dłoni zwiększono do x1,1 z x0,99.
    • Mnożnik obrażeń nóg został zwiększony do x1 z x0,95.
  • RAL MG (MW2)
    • Czas przejścia ze sprintu do strzału został zwiększony do 216 ms z 199 ms.
    • Czas celowania został zwiększony do 380 ms z 330 ms.

Karabin taktyczny

  • Tempus Torrent (MW2)
    • Maksymalne obrażenia zmniejszono z 74 do 70.

Karabiny precyzyjne

  • Prześladowca XRK
    • Czas celowania został zwiększony do 600 ms z 580 ms.
  • Inhibitor KV
    • Czas celowania został zwiększony do 580 ms z 540 ms.
  • SP-X80 (MW2)
    • Czas przejścia ze sprintu do strzału został zwiększony do 310 ms z 270 ms.
    • Czas celowania został zwiększony do 590 ms z 570 ms.

Pistolety

  • Reneta
    • Maksymalny zasięg obrażeń zwiększony do 12,95 jardów z 11,68.
  • W. S. B. Stenger
    • Rękojeść tylna: Akimbo WSP Stinger
      • Szybkostrzelność wzrosła do 750 obr./min z 600 obr./min.

Balansowanie rekwizytów – Warzone sezon 3

  • Ciężkie głowice cylindrów
    • Do wszystkich bełtów ciężkiego karabinu snajperskiego dodano funkcję Prime Accuracy.
  • Ramka Cronin Intellas MSP-12
    • Lasery nie są już widoczne dla przypadkowych wrogów.
  • Światło laserowe SL Razorhawk
    • Latarka nie jest już widoczna dla przypadkowych wrogów.
    • Lasery nie są już widoczne dla przypadkowych wrogów.
  • Szkarłatne pudełko laserowe CS15
    • Laser nie jest już widoczny dla wrogów.
  • Pudełko z zielonymi hakami laserowymi
    • Lasery nie są już widoczne dla przypadkowych wrogów.
  • Tłumik Spirit Fire VT-7
    • Kara do prędkości za przejście ze sprintu do strzelania została zwiększona do 5% z 2%.
  • Reduktor płomienia L4R
    • Korzyści z kontroli odrzutu poziomego zmniejszono z 13% do 10%.
  • Osłona dłoni DR-6
    • Korzyści z prędkości ruchu podczas celowania zostały zmniejszone o 3-4% w zależności od klasy broni.
  • Uchwyt pomocniczy Bruin Heavy Duty
    • Korzyści z kontroli odrzutu poziomego zmniejszono do 8% z 12%.
READ  Top 3 za mniej niż 200 euro w listopadzie 2023 r

Równoważenie broni – Modern Warfare 3, sezon 3

Karabiny szturmowe

  • RAM-7
    • Zmniejszono mnożnik obrażeń szyi z x1,3 do x1 (-23%).
  • Holgera 556
    • Zmniejszono liczbę powikłań związanych z uszkodzeniem górnej części uda, podudzia i stopy z x1 do x0,85 (-15%).
      • Holger 556 wymaga teraz strzałów sięgających powyżej pasa, aby zabić 4 strzałami.
  • Mkw
    • Zmniejszono mnożnik obrażeń od strzału w głowę z x1,3 do x1,1 (+15%).
  • DG-56
    • Wydłużono czas przejścia ze sprintu do strzału ze 178 ms do 199 ms (+12%).

Karabiny bojowe

  • Sabotaż SOA
    • Czas przejścia od biegu do strzelania został zwiększony z 256 ms do 268 ms (+5%).
    • Wydłużono czas celowania z 270 ms do 290 ms (+7%).
  • Bas-B
    • Zmniejszono szybkostrzelność z 667 obr/min do 600 obr/min (-10%).
    • Prędkość odrzutu zmniejszona o 6%.
    • Zestaw Jack Outlaw-277
      • Skrócono czas przejścia od biegu do strzelania z 252 ms do 226 ms (-10%).
      • Skrócono czas celowania z 300 ms do 240 ms (-20%).
      • Zmniejszono współczynnik celowania kary za strzelanie ze 150% do 135%.
      • Zwiększono średnie obrażenia z 74 do 90 (+22%)
      • Zwiększono minimalne obrażenia z 70 do 90 (+29%).
        • Outlaw-277 JAK może teraz zabić maksymalnie dwoma trafieniami, niezależnie od miejsca trafienia w ciało.
  • Sidewinder
    • Skrócono czas przejścia od biegu do strzelania z 231 ms do 210 ms (-9%).
    • Zwiększono prędkość pocisku z 600 m/s do 770 m/s (+28%).

Pistolety maszynowe

  • RAM-9
    • Skrócono czas przejścia od biegu do strzelania z 178 ms do 147 ms (-17%).
  • AMR9
    • Czas przejścia od biegu do strzelania został skrócony z 189 ms do 136 ms (-28%).
  • Konkurent-9
    • Czas przejścia od biegu do strzelania został zwiększony z 93 ms do 110 ms (+18%).
    • Zmniejszono średnie obrażenia w walce wręcz z 27 do 25 (-7%).
    • Zmniejszono średnie obrażenia z 25 do 23 (-8%).
    • Zmniejszono mnożniki obrażeń dolnej części tułowia, ramion i dłoni z x1,1 do x1 (-9%).
  • Zarządzanie zasobami ludzkimi-9
    • Czas przejścia od biegu do strzelania został zwiększony z 94 ms do 110 ms (+17%).
  • Napastnik 9
    • Czas przejścia od biegu do strzelania został zwiększony ze 100 ms do 103 ms (+3%).
  • strajkowicz
    • Czas przejścia od biegu do strzelania został zwiększony ze 100 ms do 110 ms (+10%).
  • WSP-9
    • Czas przejścia od biegu do strzelania został zwiększony z 88 ms do 110 ms (+25%).
  • Eskadra WSP
    • Czas przejścia ze sprintu do strzału z 88 ms do 99 ms (+13%).
READ  Maksymalnie 1100 GPU dla centrum danych, Intel przyjmuje złącze 12VHPWR

Strzelby z pompką

  • Do karabinów MW3 dodano nasadki wylotowe Long Haul 50 i Wolfcall 300.

Pistolety maszynowe

  • Taq ewoluuje
    • Czas przejścia od biegu do strzelania został zwiększony z 245 ms do 257 ms (+5%).
    • Wydłużono czas celowania z 385 ms do 415 ms (+8%).
    • 7.62 Pas podajnika
      • Zmniejszono mnożnik obrażeń szyi z x1,4 do x1,2 (-14%).
    • Magazynek na pasek 5,56
      • Zmniejszono szybkostrzelność z 857 obr/min do 789 obr/min (-8%).
  • Most MK9
    • Skrócono czas celowania z 410 ms do 350 ms (-15%).
  • RAL MG (MW2)
    • Czas przejścia od biegu do strzelania został zwiększony z 199 ms do 216 ms (+9%).
    • Wydłużono czas celowania z 330 ms do 380 ms (+15%).
    • Zwiększono mnożnik obrażeń szyi z x1 do x1,3 (+30%).
    • Zwiększono mnożnik obrażeń górnej części klatki piersiowej z x1 do x1,2 (+20%).
    • Zwiększono mnożniki obrażeń nóg i stóp z x0,9 do x1 (+11%).

Karabin taktyczny

  • Przechwytywacz MTZ
    • Wydłużono czas celowania z 280 ms do 300 ms (+7%).
    • Zmniejszono średnie obrażenia z 88 do 83 (-6%).
    • Zmniejszono minimalne obrażenia z 84 do 77 (-8%).
    • Zmniejszono zasięg obrażeń z bliskiej odległości z 44,5 metra do 38,1 metra (-14%).

Karabiny precyzyjne

  • Prześladowca XRK
    • Wydłużono czas celowania z 580 ms do 600 ms (+3%).
  • Inhibitor KV
    • Wydłużono czas celowania z 540 ms do 580 ms (+7%).
  • SP-X80 (MW2)
    • Czas przejścia od biegu do strzelania został zwiększony z 270 ms do 310 ms (+15%).
    • Wydłużono czas celowania z 570 ms do 590 ms (+4%).

Pistolety

  • zdjęcie
    • Amunicja Viper 12,7 x 55 mm
      • Zwiększono minimalny zasięg obrażeń i zasięg pocisku z 14,5 metra do 19,6 metra (+35%).
  • W. S. B. Stenger
    • Tylna rękojeść Akimbo WSP Stinger
      • Szybkostrzelność zwiększona z 600 obr/min do 750 obr/min (+25%).

Równoważenie rekwizytów – Modern Warfare 3, sezon 3

  • Ciężkie głowice cylindrów
    • Do wszystkich bełtów ciężkiego karabinu snajperskiego dodano funkcję Prime Accuracy.
  • Ramka Cronin Intellas MSP-12
    • Lasery nie są już widoczne dla przypadkowych wrogów.
  • Światło laserowe SL Razorhawk
    • Latarka nie jest już widoczna dla przypadkowych wrogów.
    • Lasery nie są już widoczne dla przypadkowych wrogów.
  • Szkarłatne pudełko laserowe CS15
    • Laser nie jest już widoczny dla wrogów.
  • Pudełko z zielonymi hakami laserowymi
    • Lasery nie są już widoczne dla przypadkowych wrogów.
  • Tłumik Spirit Fire VT-7
    • Kara do prędkości za przejście ze sprintu do strzelania została zwiększona do 5% z 2%.
  • Reduktor płomienia L4R
    • Korzyści z kontroli odrzutu poziomego zmniejszono z 13% do 10%.
  • Osłona dłoni DR-6
    • Korzyści z prędkości ruchu podczas celowania zostały zmniejszone o 3-4% w zależności od klasy broni.
  • Uchwyt pomocniczy Bruin Heavy Duty
    • Korzyści z kontroli odrzutu poziomego zmniejszono do 8% z 12%.