Głodni Wiedzy

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Turystyka i eksport: Międzynarodowa Izba Handlowa działa na rzecz rozwoju francuskiego akcentu w dziedzinie rozrywki

„CCI”, Przemysł Kulturalny i Kreatywny, jest częścią francuskiego know-how, które w dziedzinie wypoczynku i kultury przyczyniło się do uczynienia Francji numerem 1 na świecie w turystyce. Są teraz wspierani przez państwo, aby eksportować swoją wiedzę w ramach planu Francja 2030.

Może będzie taki dzień „kreatywna technologia” w sektorze kultury i branży kreatywnej (CCI), tam gdzie jest technologia podróży w turystyce. CCI French Indexes, a także całe jego działy znane na całym świecie (architektura, design, muzeum, seriale, kino itp.) są nieustannie wzbogacane przez postęp technologiczny.

I tak we Francji jesteśmy świadkami rozkwitu innowacyjnych MŚP, młodych pędów i innowacyjnych start-upów. w podobny sposób kitnikipionier animacji 3D z pomocą sztucznej inteligencji (AI), która jest dobrym przykładem nowej wiedzy powstającej w dziedzinie rozrywki i rozrywki.

W przypadku Kinetix „Francuski rynek Metaverse nie jest gotowy”

Skierowany do profesjonalistów z branży audiowizualnej, animacji lub gier, Jej technologia, będąca wynikiem 18 miesięcy prac badawczych, również została włączona do metaverse (Sieć wirtualnych światów 3D wykorzystujących technologie, takie jak wirtualna/wirtualna rzeczywistość i rozszerzona/rozszerzona rzeczywistość). Dlatego jego platforma jest w stanie zarządzać filmami 2D i animacjami 3D. Wystarczy, że dana osoba sfotografuje się, np. taniec, i zaimportuje plik na platformę, a Kinetix dzięki swoim algorytmom stworzy animowanego awatara. Głęboka nauka (głęboka nauka).

Stworzony zaledwie dwa lata temu Kinetix nie chce zadowolić się Francją jako poligonem doświadczalnym. ” Francuski rynek Metaverse nie jest gotowy, podczas gdy potencjał jest duży w innych regionach świata on tłumaczy Jasin Tahiwspółzałożyciel i dyrektor generalny (Our Picture).

Yacine Tahi, współzałożyciel i dyrektor generalny Kitenix. © dr

I tak L. N Zjednoczone państwo i w Azja, rynek będzie dojrzały i wystarczająco duży, aby sobie z nim poradzić. I tak Facebook, który zmienił nazwę na Meta, przeznaczył 10 miliardów dolarów na budowę Metaverse.

Według firmy konsultingowej i badawczej Grand View Research, globalny rynek Metaverse, szacowany na 38,85 mld USD w 2021 r., ma wzrosnąć średnio o 39,4% rocznie w latach 2022-2030. Ameryka Północna wyniesie 18,7 mld USD w 2021 r. i będzie wzrosnąć o ten sam procent do końca dekady.

READ  Quinté PMU - PRIX DE CHALAIS 23 gru. 2022


Tylko po to, aby zapewnić kompletne rozwiązanie

W gigantycznym świecie w pełnej ekspansji, mała migawka jest pewna siebie, nie znając bezpośredniego konkurenta w dziedzinie niestandardowej infrastruktury animacji dla wirtualnych światów. Francuska firma Jako jedyny zaoferuje zintegrowane rozwiązanieprzeciwko konkurentom obejmującym część usług (takich jak ekstrakcja ruchu AI).

Aby udostępnić swoją technologię profesjonalistom na całym świecie, firma Kinetix przeprowadziła w tym roku kilka międzynarodowych akcji na zaproszenie Business France. Dzięki kontroli Relance Export kolejne zlecenia start-upu: w styczniu br CES (pokaz elektroniki użytkowej) Las Vegas, co umożliwiło mu pozyskanie pieniędzy od inwestorów amerykańskich i azjatyckich; Potem w sierpniu Gamescom z Kolonii; I wreszcie we wrześniu o godz Tokio Game Show (TGS)z dziesiątkami małych i średnich przedsiębiorstw w Japonii przez tydzień.

Strategia Kinetix jest taka Nawiązuj partnerstwa z wirtualnymi światami, takich jak koreański Zepeto (NAVER Z), platforma działająca jako sieć społecznościowa z awatarami, oraz Sandbox, kolejny wiodący świat wirtualny Web3, główny partner na rynku amerykańskim i światowym. Ci dwaj giganci zainwestowali w Kinetix. Jeśli chodzi o Decentraland, jest to platforma, na której można go kupić Wirtualne korty Aby tworzyć treści i aplikacje, ogłoszono projekt. Nowa współpraca z przedstawicielami wirtualnego świata nie zostanie jeszcze sformalizowana w najbliższych tygodniach.

Programy i rynki docelowe promujące eksport

Wyszukiwanie jest podstawą wszystkich tych małych i średnich firm pojawiających się w sieci. LubiWzmocnienie Ircam, firma handlowa znanego laboratorium akustyki i muzyki (patrz ramka poniżej). ” Ogólnie obserwujemy wzrost siły w tym segmencie, który również ma bardzo dynamiczną grupę, ale są to głównie małe i średnie firmy oraz kilka średnich struktur. „, uwagi Francesco PlazuttaSzef Technologii i Innowacyjnych Usług w Business France.

Aby dać impuls małym firmom, a bardziej ogólnie branżom kreatywnym i kulturalnym (CCI), kraj ten utworzył niedawno Dwa programy wspierające eksportW ramach planu inwestycyjnego o wartości 54 miliardów euro Francja 2030:

READ  Internauci są sceptyczni po odkryciu listy „gwiazd” tego sezonu w „Taniec z gwiazdami” TF1: „Ale kim są ci ludzie?” - Wideo

pierwszy, eksport kulturypowierzony Bpifrance, ma na celu pomóc firmom w Lepsze zrozumienie docelowego rynku międzynarodowego” i zapewnienie jego powiązania z perspektywami Pierwsza promocja 25 firm planowana jest na połączenie ze Stanami Zjednoczonymi. Strategiczny obszar dla branży kultury i branży kreatywnej „, według Pedro Nowo, Dyrektor Wykonawczy ds. Eksportu w Bpifrance. Rozciągający się na dwanaście miesięcy program startowy składa się z czterech seminariów tematycznych, 70 godzin indywidualnego doradztwa i dwóch międzynarodowych delegacji.

Drugi programI zanurzenie w ICCPowierzony Business France i Institut Français, w połączeniu z Land Bank (Caisse des Dépôts) oraz sieciami dyplomatycznymi i kulturalnymi, ma na celu pomóc francuskim małym i średnim firmom rozwijać się przez dwa do trzech lat w czterech innych krajach: KanadaI Korea PołudniowaI Izrael I Zjednoczone Królestwo.

Jeśli chodzi o ICC Immersion, planowane są trzy fazy: wstępne wykopaliska, misja w terenie, trwająca od tygodnia do dziesięciu dni, kontynuacja i ocena. Oraz dla firm, które chcą mieć dodatkowy etap, np. inkubację w lokalnym akceleratorze lub koprodukcję projektu audiowizualnego lub gry wideo. Pierwotnie zaplanowany na 20 października termin składania wniosków został przesunięty co najmniej do 10 listopada.

Franciszka Barigny’ego

Ircam Amplify umieszcza dźwięk w Stanach Zjednoczonych

„Eksport kultury jest zgodny z naszym celem, Stanami Zjednoczonymi. Dlatego zdecydowaliśmy się na Bibifrance” – wyjaśnia Natalia Peruchu, CEO firmy Ircam Amplifly. Uruchomiona w 2019 roku jako część planu inwestycji na przyszłość (PIA) zarządzanego przez Bank Regionów (Caisse des dépôts), ta spółka zależna Instytutu Akustyki / Muzyki, Badań i Harmonizacji (Ircam) dołączyła tym samym do programu powierzonego przez państwo do banku publicznego.

Natalie Perocco, dyrektor generalny Ircam Amplifly. © Geraldine Aresteanu dla Ircam

Ircam Amplify koncentruje się na Stanach Zjednoczonych. W marcu firma uczestniczyła w targach South by Southwest (SXSW) w Austin we Francuskim Pawilonie Technologicznym, gdzie otrzymała wsparcie od Business France w zakresie szkoleń, rozwoju biznesu i spotkań. „Wszystko, czego radzę nie robić w pojedynkę, to mieć nadzieję na wyniki” – precyzuje bez wahania lider. „Jeszcze nic nie zostało podpisane, jest wściekła, zabierać czas”, Ale wielkie nazwiska w amerykańskim przemyśle muzycznym będą zainteresowane ofertą firmy w zakresie odzyskiwania danych i jakości dźwięku. Coś do uśmiechu.

PF

Przeczytaj pozostałą zawartość tego tomu: