Wiadomości z gry Skoncentruj się na niesamowitym spadku Call of Duty Modern Warfare 3!
W ciągu 20 lat od premiery Call of Duty Modern Warfare 3 stało się zdaniem krytyków najgorszą grą na licencji. Kampania jest krótka i słabo napisana, tryb wieloosobowy jest pełen błędów, lista minusów jest długa. Spojrzenie wstecz na zejście do piekła w tym odcinku.
Call of Duty Modern Warfare 3 zostało zniszczone przez krytyków. Wydany 10 listopada 2023 r., Jeśli mamy wierzyć, stała się najgorszą licencjonowaną grą od 20 lat Metakrytyczny. Wyniki tego wskaźnika – będącego standardem branżowym – są jednoznaczne: 56/100 na PC i PS5 po stronie mediów oraz 1,6/10 według użytkowników. powody ? Po pierwsze, Kampania uznana za zbyt krótką i słabo napisaną. Nasz tester przywołuje pojedyncze doświadczenie, które bardziej przypomina „zbiór małych doświadczeń niż pełną, niesamowitą przygodę”. Jeśli chodzi o tryb wieloosobowy, poza pewnymi poprawkami w rozgrywce, większość map pochodzi z Modern Warfare 2 z 2009 roku, z celowo „nostalgiczną” perspektywą. Jeśli chodzi o tryb zombie, to po raz pierwszy w otwartym świecie też nie jest zabawnie. Pole gry jest zmodyfikowaną wersją tego z Warzone i obserwujemy tę samą pętlę rozgrywki opierającą się na eksploracji i zbieraniu pieniędzy.
DLC czy prawdziwa gra?
Ale w takim razie jak możemy wyjaśnić tę długą listę czarnych plam? Aby odpowiedzieć na to pytanie, musimy cofnąć się nieco. W zasadzie „pełne” Call of Duty nie miało ujrzeć światła dziennego w 2023 roku. Informację ujawnił Jason Schreier w lutym 2022 roku na łamach „Columns”. Bloomberga. Według dziennikarza pierwotnie odcinek miał zostać przesunięty na przyszły rok, pierwszy od dwudziestu lat serii. W Modern Warfare 2 (2022) planowany jest jedynie „ciągły strumień dodatkowej zawartości”. Powtórzył swoje wypowiedzi ponownie w listopadzie 2022 r. „Wyrażę się jasno, następna gra od Treyarch (jednego ze studiów pracujących nad Call of Duty, przyp. red.) ukaże się w 2024 r. W przyszłym roku odbędzie się ” premium” (płatny) dodatek Modern Warfare 2 wyprodukowany przez Sledgehammer Studio Podkreślić. Ostatecznie wydawca Activision zdecyduje się na pełną kontynuację, co potwierdza nowe wydanie dochodzenie Autor: Jason Schreier, opublikowany na początku listopada. W tym samym artykule dowiedzieliśmy się, że oficjalni przedstawiciele marki potwierdzają, że Modern Warfare 3 zawsze miało być „grą premium”.
Transformacja, którą można poczuć
Niektórzy odczuwają tę zmianę planu po drodze. Wieś pozostaje jednym z najbardziej wymownych przykładów tego zjawiska. Wydaje się, że zrobiono to w pośpiechu, a wnioski wyciągnięto bardzo szybko. Najbardziej sceptyczni twierdzą też, że możliwość przeniesienia broni i przedmiotów kosmetycznych z Modern Warfare 2 (2022) do Modern Warfare 3 (2023) to jedynie przykrywka mająca na celu uzupełnienie braków zawartości. To wrażenie jest bardziej odczuwalne, ponieważ Nie ma nowych map dla trybów 6 na 6 graczy. W przypadku potyczek w małych grupach wszystkie mapy są zremasterowanymi wersjami Call of Duty z 2009 roku.
Wszystkie te elementy razem dają do myślenia tym, którzy oskarżają tytuł o bycie fascynującym DLC, którego cena detaliczna wynosi 70 euro. Chociaż kilkunastu twórców Call of Duty stwierdziło, że Modern Warfare 3 pierwotnie miało być rozszerzeniem – jak wynika z dochodzenia Jasona Schreiera – Gry młotkowe Przez większość czasu, gdy masz dostęp do swojego urządzenia mobilnego, kliknij społeczeństwo „.
Napięty harmonogram to mnóstwo problemów
Aby pogorszyć sytuację, Harmonogram produkcji gry był napięty. Seria Call of Duty jest zwykle rozwijana w ciągu około trzech lat. Ale, Większość Modern Warfare 3 została ukończona w niecałe półtora roku– napisali w artykule prasowym pracownicy, którzy poprosili o anonimowość. Bloomberga. Premiera tytułu została przyspieszonaZostał zaprojektowany, aby wypełnić lukę w harmonogramie wydawniczym po opóźnieniu innego projektu z sagi, którego premiera planowana była wcześniej na 2023 rok.
W rezultacie mnóstwo chrupania. Niektórzy pracownicy Sledgehammer musieli pracować w nocy i w weekendy, aby ukończyć grę. Kryzys charakteryzuje się presją, na jaką narażeni są pracownicy oraz długimi dniami i tygodniami pracy, aby móc terminowo osiągnąć wyznaczone cele. Coś potwierdzili twórcy Sledgehammera: „Skrócony harmonogram produkcji okazał się wyczerpujący dla zespołu programistów” – ogłosili w felietonach Bloomberga. Przyznali się także, że poczuli się „zdradzeni” przez Activision. Po żmudnym rozwoju Call of Duty Vanguard obiecano im lepsze warunki dla kolejnego projektu. Nie trzeba dodawać, że to była porażka.
„Profesjonalne rozwiązywanie problemów. Pragnący być pionierem kulinarnym. Przyjazny miłośnik piwa.”
More Stories
Recenzja Sony WF-C510: Proste, wygodne małe słuchawki
Szybko skorzystaj z -56% zniżki na niesamowity głośnik JBL Charge 4, zanim ta ekskluzywna oferta zniknie
Teleskop Jamesa Webba odkrył dowody podważające zrozumienie ekspansji Wszechświata