Rakuten TV, bezpłatna platforma wideo do strumieniowego przesyłania reklam (AVOD), ogłosiła we wtorek, że rozszerza swoją ofertę, uruchamiając ponad 90 kanałów na 42 rynkach europejskich.
„Uruchomienie jest stopniowe, a liczba kanałów wzrośnie w nadchodzących miesiącach”, mówi grupa, która jest spółką zależną japońskiego giganta handlu i komunikacji internetowej, a także zdywersyfikowała działalność w zakresie bankowości internetowej.
Program, który różni się w zależności od regionu, „obejmuje różne kategorie, w tym filmy, rozrywkę, styl życia, muzykę, sport, wiadomości, programy telewizyjne i dzieci”, szczegóły Rakuten TV.
Wyświetlane marki obejmują: Bloomberg TV, Bloomberg Quicktake, CNNi (dostępne w Wielkiej Brytanii, Niemczech i Polsce), Euronews, Qwest TV i Reuters, „oprócz treści sponsorowanych przez XUMO, w tym osiem kanałów Stingray, kanał Hollywood Reporter”.
Ta nowa oferta pozwoli reklamodawcom „umieszczać swoje reklamy w rozszerzonym portfolio ponad 90 bezpłatnych kanałów, z szacowaną liczbą 1,5 miliarda wyświetleń reklam w 2021 r.”, Dodając grupę, że ta premiera stanowi „duży krok” „w ich rozwoju .
Platforma twierdzi, że Rakuten TV, który jest dostępny w 43 krajach europejskich, dociera obecnie do ponad 90 milionów gospodarstw domowych.
(Z AFP)
„Dumny fanatyk sieci. Subtelnie czarujący twitter geek. Czytelnik. Internetowy pionier. Miłośnik muzyki.”
More Stories
W Cannes można zobaczyć film biograficzny o Władimirze Putinie, wyprodukowany w całości przez sztuczną inteligencję
Polski thriller Netflixa to wielka niespodzianka jesieni (wspina się na pierwszą dwójkę)
Gerard Depardieu zostaje oskarżony o napaść na tle seksualnym, a jego prawnik mówi: „Przypuszcza się…”