Głodni Wiedzy

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Rakuten TV rozszerza swoją ofertę AVOD

Rakuten TV, bezpłatna platforma wideo do strumieniowego przesyłania reklam (AVOD), ogłosiła we wtorek, że rozszerza swoją ofertę, uruchamiając ponad 90 kanałów na 42 rynkach europejskich.

„Uruchomienie jest stopniowe, a liczba kanałów wzrośnie w nadchodzących miesiącach”, mówi grupa, która jest spółką zależną japońskiego giganta handlu i komunikacji internetowej, a także zdywersyfikowała działalność w zakresie bankowości internetowej.

Program, który różni się w zależności od regionu, „obejmuje różne kategorie, w tym filmy, rozrywkę, styl życia, muzykę, sport, wiadomości, programy telewizyjne i dzieci”, szczegóły Rakuten TV.

Wyświetlane marki obejmują: Bloomberg TV, Bloomberg Quicktake, CNNi (dostępne w Wielkiej Brytanii, Niemczech i Polsce), Euronews, Qwest TV i Reuters, „oprócz treści sponsorowanych przez XUMO, w tym osiem kanałów Stingray, kanał Hollywood Reporter”.

Ta nowa oferta pozwoli reklamodawcom „umieszczać swoje reklamy w rozszerzonym portfolio ponad 90 bezpłatnych kanałów, z szacowaną liczbą 1,5 miliarda wyświetleń reklam w 2021 r.”, Dodając grupę, że ta premiera stanowi „duży krok” „w ich rozwoju .

Platforma twierdzi, że Rakuten TV, który jest dostępny w 43 krajach europejskich, dociera obecnie do ponad 90 milionów gospodarstw domowych.

(Z AFP)

READ  Wybory w Polsce, europejski akcelerator płyt tektonicznych?