Głodni Wiedzy

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Polskę mocno dotknął brak kierowców

Cała Europa została dotknięta niedoborem kierowców. To wydarzenie jest odpowiedzialne za dyskusję na żywo Na Wielka Brytania, gdzie ruch prowadzi do poważnych niedoborów W supermarketach. Jednak według Traffic Investigation (DI) Deficyt dotyczy całej Europy, 400 z szacowanym deficytem 000 Kierowcy na całym kontynencie. Ale Polska to najgorszy hit „Jedna trzecia deficytu”, I w pobliżu 124 000 Stanowiska do obsadzenia, D podkreśla w raporcie poświęconym tej tematyce. Z Efekt warstwowy Z jednego kraju do drugiego. Tak więc niedobory na Ukrainie często kojarzą się z niedoborami w Polsce, ponieważ wielu ukraińskich pracowników woli przenieść się do Polski, gdzie zarobki są wyższe.

UE jest zmuszona do interwencji. Plan 178 Miliony euro Zdecydowałem się na Wspieraj firmy biorące udział w inicjatywie Aby stworzyć sieć Bezpieczne miejsca parkingowe I zapewnia nominalne placówki zdrowia w całej Europie. Unia Europejska Rozważany jest również spadek do 18 lat Pełnoletni wiek uprawniający do uzyskania prawa jazdy na samochód ciężarowy.

Dwie prognozy dla Niemiec

Zgodnie z klasyfikacją niedoboru D, Wielka Brytania jest na drugim miejscu (60 000 do 76 000 Wymagane sterowniki), a następnie Niemcy (45 000 do 60 000). Zajmuje 3mi Lokalizacja, ale przede wszystkim prognozy europejskiego rynku transportowego (Międzynarodowe Zrzeszenie Przewoźników Drogowych) są szczególnie dramatyczne System 185 sprawia, że ​​bank ma deficyt 000 Stanowiska w 2027 roku. Francja zajmuje czwarte miejsce z 43 w rankingu D 000 Wakaty.

W odniesieniu do Wielkiej Brytanii, w szczególności sektora dystrybucji masowej i producentów kwestionowany Brexit, Traci swoich brytyjskich robotników na rzecz Wysp Brytyjskich. Więcej zagranicznych kierowców z pozwoleniem na pracę opuściło kraj niż ryzyko uwięzienia w Wielkiej Brytanii podczas epidemii.

Z wyjątkiem, Wielu zagranicznych przewoźników przestało obsługiwać Wyspy Brytyjskie Praktyki administracyjne wprowadzone przez Londyn po wyjściu z UE. I Bardziej rygorystyczne przepisy zdrowotne wymagane po wybuchu epidemii zaostrzyły skutki związane z Brexitem.

READ  W Polsce również babcie protestują w obronie prawa do aborcji

Rosnące ceny niektórych towarów

Już teraz skutki tego niedoboru znajdują odzwierciedlenie we wzroście cen niektórych rodzajów towarów, zwłaszcza żywności. Przewoźnicy zmuszeni są do kreatywności: Podwyżka płac, wprowadzenie Różne bonusy i bonusy, elastyczne godziny, Możliwość zostania przez kierowców wspólnikami swojej firmy, Opłata za szkolenie Aby uzyskać licencję na ciężką ciężarówkę …

Przewoźnik Hegelman (2 000 Trucks) jej polska spółka zależna „Hegelmann Drivers Academy”, a Plan pokrycia kosztów szkolenia na kredyt, z gwarancją pracy, Reguła Autokary poza Unią Europejską. Trenerzy zwracają wydatki w ratach od pierwszej pensji. Aby wzmocnić charyzmę branży, Hegelmann Pollen już latem zapowiedział, że zbuduje gigantyczny hotel zarezerwowany dla kierowców na granicy z Niemcami. Kwestia powołania kierowców spoza Unii Europejskiej pojawiła się również podczas kampanii wyborczej do 26. wyborów Zgromadzenia Wrzesień.

W Austrii, Deficyt wyniesie 8 000 Poziomy, stowarzyszenia pracodawców przypominają to 20 100% Aktywni kierowcy w kraju przejdą na emeryturę W ciągu najbliższych 10 lat. Kryzys był już odczuwalny w sektorze transportu drewna, gdzie ciężarówki musiały już stać w garażach z powodu braku siły roboczej do przewozu koła.