Głodni Wiedzy

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Polska firma Quantia pozyskuje 1,1 mln euro na wsparcie sprzedaży marek konsumenckich dzięki rekomendacjom opartym na sztucznej inteligencji

Polska firma Quantia pozyskuje 1,1 mln euro na wsparcie sprzedaży marek konsumenckich dzięki rekomendacjom opartym na sztucznej inteligencji

Z siedzibą w Polsce kwotaFirma, która wykorzystuje sztuczną inteligencję, aby pomóc markom sprzedawać więcej produktów, otrzymała nowe finansowanie w wysokości 1,2 miliona dolarów.

Polska firma planuje przeznaczyć środki na rozwój produktów i dalszą ekspansję w Europie Zachodniej, szczególnie w Wielkiej Brytanii, krajach nordyckich, Hiszpanii i Niemczech.

Inwestorzy wracają do Quantii

Wycieczka była prowadzona Innovo VC Oraz Zespół X, m.in Ariela FinkelsteinaPrzy udziale aniołów biznesu takich jak Dominik Locher (Założyciel LeShop.ch) i Bena Langa (Jeden z pierwszych 15 pracowników Notion).

„Martę zauważyliśmy już podczas jej pierwszego wystąpienia, które dostarczyło nam jedynie pomysłu przed rozpoczęciem prac nad rozwojem produktu” – mówi Maciej Males, Partner w Inovo VC „Już po kilku miesiącach Quantia była już używana przez klientów korporacyjnych, którzy szybko docenili jej wartość i kontynuował rozszerzanie swoich licencji.” Aby uwzględnić inne marki.

„Quantia została zbudowana od podstaw przez osobę z doświadczeniem przedsiębiorczym, która od pierwszego dnia potrafi sprzedawać przedsiębiorstwom. To wyraźnie pokazuje, że Marta i jej zespół są zaufanym partnerem nawet w sprzedaży detalicznej największych marek.

Zwiększ sprzedaż internetową

Quantia została założona w 2023 roku przez Martę Lacka, która współpracowała z największymi markami, takimi jak Procter & Gamble i technologia. Operacje zakresu. Odkryłem, że nawet duże firmy mają trudności z uzyskaniem dobrych danych potrzebnych do podejmowania decyzji. Postanowiła więc sama stworzyć narzędzie, które rozwiąże ten problem.

– Wiadomość od naszego partnera –

Laca miał wiedzę na temat europejskiej branży handlu detalicznego, ale potrzebował pomocy ekspertów technologicznych. Ostatecznie trafiłem na Adriana Dulica i Michała Ciemięgę, którzy zostali członkami grupy. drużyna.

Wspólnie zbudowali platformę mającą rozwiązać problem pozyskiwania dobrych danych do podejmowania mądrych decyzji w handlu detalicznym.

Quantia pomaga teraz menedżerom marek zwiększać sprzedaż i lepiej zarządzać danymi, dostarczając im najnowszych spostrzeżeń z kanałów online i offline. Wykorzystując sztuczną inteligencję, Quantia sugeruje strategie zwiększające sprzedaż.

READ  Kim jest CD Projekt, „małe” polskie studio stojące za Wiedźminem i Cyberpunkiem 2077?

Platforma pozwala menedżerom dowiedzieć się, jak ich produkty radzą sobie na rynku i sugeruje sposoby zwiększenia sprzedaży. System niezależnie analizuje kluczowe atrybuty, w tym dostępność produktu, cenę (regularną i przecenioną), ilość dostępnych zapasów i dane sprzedażowe.

„Nasza platforma radykalnie przyspiesza proces decyzyjny menedżerów, umożliwiając planowanie strategiczne w zaledwie 3–5 minut, co w przypadku ręcznego wykonywania zadania zajmuje zwykle około 10 dni roboczych” – mówi Lakha, założycielka i dyrektor generalna.

„Jestem głęboko przekonany, że marki i sprzedawcy detaliczni powinni mieć równy dostęp do danych na temat wyników marek w Internecie. Ta przejrzystość pomaga im dostarczać konsumentom najlepsze produkty, jednocześnie stymulując rozwój kategorii.

W pierwszym roku działalności klientami Quantii są takie firmy jak Asahi Europe, Group SEB, Nespresso i Procter & Gamble, a także inne z branży elektronicznej oraz spożywczej.

Ariel Finkelstein, inwestor w Quantia, dodaje: „Nasza inwestycja trafiła do założyciela, który choć jednoosobowy i nietechniczny, był wyposażony w bardzo silny pomysł na produkt i głęboką wiedzę o potrzebach rynku”.

W bardzo krótkim czasie udało mi się przełożyć to na realne narzędzie, które sprawdziło się już w największych firmach na świecie. Dzięki zaawansowanym algorytmom AI Quantia dostarcza dokładne rekomendacje w czasie rzeczywistym, na których menedżerowie mogą polegać.

„W rezultacie klienci Quantii zaobserwowali miesięczny wzrost sprzedaży aż o 40% już po trzech miesiącach korzystania z platformy”.