W środowy wieczór M6 wspięło się na szczyt publiczności dzięki „Top Chef”, wyprodukowanemu przez Studio 89 i prowadzonemu przez Stefana Rothenberga. Ćwierćfinał konkursu kulinarnego przyciągnął 3,50 miliona widzów, według Médiamétrie. Wyzwania autorstwa Anne Sophie Peck i Erica Fritchona były w napięciu, a 16,1% osób w wieku 4 lat i starszych (4+) było obecnych przed telewizorem wczoraj wieczorem, o godzinie 23:20. Sieć jest również liderem w zakresie celów handlowych, z 28,9% udziałem w rynku dla menedżerów ds. Zakupów w wieku poniżej 50 lat (FRDA-50).
W ubiegłym tygodniu Top Chef zdominował publiczność z 3,40 milionami fanów kulinarnych, czyli 15,4% widzów (28,6% FRDA-50).
Przeczytaj także
telewizja
Pojawienie się publiczności o 20:00: pokolenie Polo poszerza lukę i osiąga dobre wyniki za „28 …
telewizja
Masy osiągają 19 godzin: sam Broad Leader Nagui ponad 3 miliony, „C do …
telewizja
„Fort Boyard”: Jean-Marc Généreux dołączył do 32. sezonu meczu France 2
TF1 śledzi zakończenie amerykańskiego serialu „The Resident” z Mattem Czuchrym i Emily VanCamp. Ostatnie dwa niepublikowane odcinki zgromadziły 2,99 miliona obserwujących, czyli 13,0% całej widowni. Pod względem komercyjnym fikcję wyprzedziła „Top Chef” z udziałem w rynku na poziomie 20,9%.
W ubiegłą środę serial zgromadził 3,13 miliona Francuzów, a wskaźnik oglądalności wyniósł 13,1%. Udział rynkowy celu handlowego wyniósł 21,8%.
Mapa skarbów powyżej 2 milionów
France 3 zajmuje trzecie miejsce w grze „Treasure Map” prowadzonej przez Cyrila Ferro. Poszukiwanie skarbów helikopterem zajęło 2,31 miliona widzów, aby odkryć Vendée des les. Publiczność to 10,5% dla osób w wieku 4 lat i starszych.
Poprzednia liczba, która miała miejsce w Pyrenees Atlantique, zgromadziła 2,28 mln graczy (10,3% +4).
Na dole podium znajduje się France 2 z filmem „Niewidzialne pocałunki” z Patrickiem Timsetem, Bruno Pozzolo i Barbarą Scholes. Film telewizyjny traktujący o homofobii przyciągnął 2,11 miliona widzów, czyli 9,0% udziału w widowni. Jeśli chodzi o cel komercyjny, powieści mają 5,0% udziału w rynku. Kiedy po raz pierwszy został wyemitowany w maju 2017 r., Liczył 3,6 mln, stanowiąc 15,1% widzów.
Jeśli chodzi o pozostałe kanały, „Taxi 2” jest zdominowane przez TMC. Druga część sagi przyciągnęła zeszłej nocy 1,61 miliona mechaników, czyli 7,2% widzów. Udział rynkowy celu handlowego wynosi 8,0%.
Artie pokazywał kanadyjski film „Upadek amerykańskiego imperium” Dennisa Arcanda. Film zgromadził 1,24 mln widzów (5,4% +4).
„Dumny fanatyk sieci. Subtelnie czarujący twitter geek. Czytelnik. Internetowy pionier. Miłośnik muzyki.”
More Stories
W Cannes można zobaczyć film biograficzny o Władimirze Putinie, wyprodukowany w całości przez sztuczną inteligencję
Polski thriller Netflixa to wielka niespodzianka jesieni (wspina się na pierwszą dwójkę)
Gerard Depardieu zostaje oskarżony o napaść na tle seksualnym, a jego prawnik mówi: „Przypuszcza się…”