Umowa obejmuje trzy sezony. „Ta współpraca jest wyjątkowa na międzynarodowej scenie piłkarskiej” – skomentowała w komunikacie prasowym Lauren Barris, dyrektor Pro League. „Nigdzie indziej nie ma tak wielu profesjonalnych klubów, które stale korzystają z tej samej platformy biletowej. Ta ekspansja jest korzystna zarówno dla klubów, jak i fanów”.
Pro League twierdzi, że jest przekonana o wartości dodanej Roboticket, zarówno dla fanów, jak i klubów. „Dzięki Roboticket belgijski kibic piłki nożnej wkrótce będzie mógł zamawiać bilety, subskrypcje czy napoje za pomocą łatwego w obsłudze interfejsu, także ze swojego smartfona” – podsumowuje Barez. Pro League dodaje, że „rejestracja kibiców będzie bezpieczniejsza, kibicom będzie łatwiej składać zamówienia w mgnieniu oka, a platforma biletowa zapewni dodatkowe możliwości integracji dla naszych klubów.
W sumie 25 z 26 klubów zawodowych wyraziło już zgodę. Belga dowiedział się, że tylko Antwerpia nie wyrusza w tej chwili na przygodę.
Podium zostało przetestowane podczas meczu towarzyskiego pomiędzy RPA a Gwineą 25 marca w Kortrijk oraz przez Anderlecht podczas finału Pucharu Belgii 18 kwietnia z Gandawą.
„Miłośnik muzyki. Miłośnik mediów społecznościowych. Specjalista sieciowy. Analityk. Organizator. Pionier w podróżach.”
More Stories
Ta polska firma produkuje w 100% biodegradowalne talerze i sztućce z wykorzystaniem pszenicy
Toupret kupuje konkurenta w Polsce
Drobiarski gigant LDC jest w trakcie przejęcia fabryki Konspolu w Polsce