Głodni Wiedzy

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Nowość w Accor w Indiach i Marriott w Polsce

Nowość w Accor w Indiach i Marriott w Polsce

Przyszłe plany Grupy Accor w Indiach obejmują dodanie hoteli Novotel i Ibis Styles na lotnisku w Bangalore.

Ogromny potencjał rynku indyjskiego, ale trudności z jego wykorzystaniem – wspominał o tym Sébastien Bassin, prezentując wyniki za ostatni kwartał i za rok 2023. W Indiach jest około sześćdziesięciu hoteli, w porównaniu z prawie 700 w Chinach, chociaż zaczęliśmy tam budować mniej więcej czterdzieści lat temu.„, wyjaśnił dyrektor generalny francuskiej grupy. Jednak pomimo obciążeń administracyjnych, które spowalniają wzrost, kraj ” Ważne miejsce » W ramach globalnej strategii francuskiej grupy obiecuje Sébastien Bassin, a w ciągu najbliższych trzech do pięciu lat spodziewanych jest około trzydziestu nowych firm.

W tym kontekście Accor miał udany rok 2023, podpisując rekordową liczbę jedenastu projektów, w tym wysokiej klasy hotele, takie jak Fairmont Agra i Pullman Amritsar, ale także hotele lotniskowe w Bangalore z Novotelem i ibis style. Lotnisko w Bangalore Varun. Również w ubiegłym roku otwarto sześć nowych hoteli. Wśród nich, Trzy Novotele Jeden, skierowany głównie do klientów biznesowych, znajduje się w pobliżu międzynarodowego lotniska w Bombaju, drugi jest połączony z Centrum Kongresowym w Jaipur, a ostatni znajduje się w Jodhpur i oferuje przestrzeń eventową o powierzchni 14 000 m². Na rok 2024 planowane jest także otwarcie innych hoteli Novotel, a ich otwarcie zaplanowano na trzeci kwartał w New Delhi, Goa i Bhubaneswar.

Rok 2024 jest szczególnie obiecujący, jeśli francuska grupa będzie opierać swoją indyjską sieć na swoich markach średniej i ekonomicznej, takich jak Mercure Chandigarh i ibis Styles Mysuru, których premiera spodziewana jest jeszcze w tym roku.Drugi hotel Raffles w Indiach. Po Udaipur luksusowa marka faktycznie rozpocznie działalność w Jaipur, a drugi hotel grupy, Fairmont Jaipur, zostanie otwarty w 2012 roku. Ci dwaj sąsiedzi będą dzielić przestronną przestrzeń, w której Raffles powita swoich klientów w 50 ekskluzywnych pokojach. Wszystko z prywatnym basenem.

W samym sercu indyjskiego Złotego Trójkąta turystycznego z Agrą i Delhi, „Różowe Miasto” prezentuje się jako preferowane miejsce docelowe dla luksusowych marek francuskich hoteli MICE. Do swoich 275 pokoi Sofitel Jaipur Jawahar Circle doda 5000 m² przestrzeni konferencyjnej, zaprojektowany tak, aby pomieścić cztery duże wydarzenia jednocześnie. Oferuje jednocześnie gastronomię i sztukę francuską poprzez swoje cztery restauracje.

READ  Eurowizja 2021 Polska Profil: Rafa's The Ride

Polskie Powietrze dla Marriotta

W miarę jak Accor przyspiesza swój rozwój w Indiach, Marriott, kolejny lider branży hotelarskiej, ogłasza ekspansję w Polsce, jednym z kluczowych rynków francuskiego konglomeratu. Grupa z USA, w której obecnie działają 24 firmy, planuje ich dodać Ponad 10 hoteli W ciągu najbliższych kilku lat. Rozwój obejmuje wprowadzenie na rynek dwóch nowych marek w kraju: Le Méridien wraz z Le Méridien Kraków Royal w 2025 r. oraz długoterminowy hotel Westin Element Hotels we Wrocławiu. Trzecia polska metropolia przygotowuje się na przyjęcie nowego hotelu Sheraton Four Points and Autograph Collection, natomiast w Krakowie do Meridianu dodany zostanie luksusowy hotel H15 Luxury Palace, mieszczący się w Pałacu Lupomirskich. Jeśli chodzi o stolicę Warszawę, w przyszłym roku pojawią się dwa nowe hotele Marriott, których portfolio obejmuje Moxy i Tribute.

Ponieważ Accor India i Marriott obierają za cel polską ofertę, Hilton przygotowuje się do wzmocnienia swojej oferty Obok pierwotnego miejsca urodzenia w Kanadzie. Grupa, już szeroko reprezentowana za granicą ze 180 hotelami, planuje zwiększyć swój portfel hoteli o 50% w ciągu najbliższych pięciu lat. Pierwsze hasło hotelu Hilton w Montrealu i czterech firm dla jego nowej ekonomicznej marki „Plus” Spark by Hilton, obejmujące pojawienie się w tym roku dwóch marek w Kanadzie, prawie 90 hoteli w Ontario, w Toronto, Oshawie, Woodstock i Owen Sound . Wraz z Hampton i True by Hilton te konkurencyjne cenowo marki stanowią ponad 60% oferty Hilton w Kanadzie. Jednakże grupa zamierza wzmocnić obecność swoich marek Home2 Suites i DoubleTree oraz potroić obecność swojej oferty lifestylowej, wprowadzając w tym roku Hilton's Revery Toronto Downtown, między innymi Curio Collection.