Głodni Wiedzy

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Nowa generacja PS VR: pojawiają się nowe plotki — Teller Report

Według autora Wideo, nazwa używana do określenia zestawu słuchawkowego to nie PS VR 2, ale NGVR. Nazwa kodowa, która powinna przywołać piękne wspomnienia fanom PS Vita, która została ujawniona pod kryptonimem NGP na początku 2011 roku. Niektóre informacje przesłane podczas tego rzekomego spotkania łączą się z tym, co zostało już podniesione w ostatnich miesiącach przez Upload VR i Bloomberg, Zaczynając od tego, że NGVR będzie zawierał panele OLED Fresnela o rozdzielczości 4000 x 2040 (2000 x 2040 na oko). Urządzenie, które nie zostało pokazane, ma być kompatybilne z HDR i oferuje 110-stopniowe pole widzenia (w porównaniu do 100-stopniowego pola widzenia PS VR).

Słyszeliśmy już o poddaniu perkusyjnym (prezentacja modułowa), technika optymalizacji, która ma na celu wyświetlenie jak największej ilości szczegółów tylko w obszarze, na którym skupia się wzrok użytkownika, kosztem jakości peryferyjnych części sceny, ale nowe plotki odwołują się teraz również do zakresu precyzji i elastyczności technologia (Elastyczna dokładność wymiarowania). Oprócz czystego renderowania i wykrywania spojrzeń, metody te mają na celu inteligentne dostosowanie rozdzielczości do spojrzenia użytkownika, aby zapewnić moc obliczeniową PS5 i sprawić, że gry będą bardziej przejrzyste wizualnie.

Źródła po raz kolejny przywołują obecność dotykowego silnika wibracyjnego wbudowanego bezpośrednio w kask, co ma na celu zwiększenie i zmniejszenie zanurzenia. choroba lokomocyjna. Ten silnik został dodany do haptycznej informacji zwrotnej i bodźców adaptacyjnych, które można znaleźć również w nowych konsolach, które zostały już ujawnione przez producenta.

W szczególności powiedziano nam, że te nowe konsole będą dostarczane bezpośrednio z NGVR w momencie premiery, w przeciwieństwie do PS Move, które trzeba było kupić osobno. Według tego samego źródła te nowe kontrolery, które nie mają jeszcze nazwy, będą wyposażone w analogowe czujniki pojemnościowe, zdolne do określania odległości między czujnikami a palcami użytkownika.

READ  Herman Miller Aeron Gaming Test: Ławka, która dobrze ukrywa swoją grę

Ze strategicznego punktu widzenia Sony ogłosiło chęć odejścia od „doświadczeń wirtualnej rzeczywistości”, aby skupić się na masowej produkcji. W tym celu jednym z celów będzie zwiększenie liczby gier hybrydowych do pracy na płaskim ekranie oraz w wirtualnej rzeczywistości, co jest dobrym przykładem tego typu gier. Resident Evil 7. W takim przypadku użytkownik będzie mógł pobrać tylko żądaną wersję z PlayStation Store.

Powinniśmy dodać, że nic nie wspomniano o jakiejkolwiek wstecznej kompatybilności z grami PS VR (które grają znacznie inaczej, ponieważ korzystają z zewnętrznej kamery), ale Sony już zaplanowało wydanie moda do niektórych gier PS VR. Wreszcie, jeśli wyjdziemy poza różne plotki, producent zamierza ujawnić swoje plany premiery na początku 2022 roku, a premiera nastąpi pod koniec przyszłego roku.

Zauważ, że jeśli nie można zweryfikować plotek na temat tego filmu, Richard Ledbetter był ostatnio całkiem pewien, że w ostatnim podkaście z Digital Foundry pojawiła się interesująca wzmianka. “Jedyne, co mnie zachęca, to to, co robi Sony z PS VR 2 dla PlayStation 5. Widzieliśmy wyciek niektórych specyfikacji i są one całkiem dobre. Ale widzieliśmy inne nieujawnione specyfikacje, które czynią go bardziej interesującym.“, szum techniczny.

  • Czytaj także | PlayStation VR nowej generacji ukaże się pod koniec 2022 roku