Niemcy zajęły piąte miejsce na świecie pod względem spożycia piwa na mieszkańca w 2020 roku, według corocznego badania przeprowadzonego przez japońskiego piwowara Kirin. (Stany Zjednoczone zajęły 17. miejsce). Ale generalnie Niemcy ograniczają wydatki. Odkąd Federalny Urząd Statystyczny rozpoczął prowadzenie ewidencji w 1993 r. – rok po przejęciu browaru Noselle przez rodzinę Fritscha – konsumpcja piwa w kraju spadła o prawie 24%, podczas gdy ludzie przekonują się do większej gamy napojów bezalkoholowych.
Blokady związane z koronawirusem w ciągu ostatnich dwóch lat również przyczyniły się do tego trendu, przy czym bary pozostały zamknięte, a wydarzenia sportowe i kulturalne odwołane.
Wymagające środowisko sprawia, że zarządzanie browarem jest jeszcze ważniejsze. Pan Fritsch powiedział, że od dziesięcioleci polega na mieszance tradycji i kreatywności.
Powiedział, że chęć przekraczania granic i nieszablonowego myślenia jest kluczem do przetrwania w trudniejszym środowisku biznesowym. Pomaga też długofalowe spojrzenie na historię towarzyszącą prowadzeniu firmy założonej w 1589 roku oraz na wydarzenia, które przeżyła i na przestrzeni czasu.
„Naziści, komuniści, przejęcie władzy przez rząd – w przeszłości mieliśmy prawie wszystko” – powiedział Fritsch. „I przeżyliśmy to wszystko. Przez to też przejdziemy.”
„Miłośnik muzyki. Miłośnik mediów społecznościowych. Specjalista sieciowy. Analityk. Organizator. Pionier w podróżach.”
More Stories
Zarządzanie kobiece, zarządzanie męskie, podział, który wkrótce zostanie pokonany?
Polska musi zmienić plan naprawczy, jeśli chce skorzystać z funduszy unijnych – Euractiv FR
Dwucyfrowy wzrost węgierskiej firmy transportowej Waberer