Głodni Wiedzy

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Microsoft Flight Simulator na Xbox Series X: 4K 30 fps, ale do 60 fps w VRR | Xbox One

produkt Symulator lotu Microsoft Zostało to sformalizowane przez zespoły Xbox podczas konferencji E3, a gra wyląduje dobrze tego lata, zgodnie z planem. Podczas niedawnego demo na żywo ze społecznością twórcy powrócili do konsolowej wersji gry i doprecyzowali kilka szczegółów technicznych.

30 kl./s na Xbox Series X i więcej na telewizorze zgodnym z VRR

Zwiastun wprowadzony wraz z rozgrywką na Xbox Series X pokazał grę najwyraźniej dobrze zoptymalizowaną pod kątem nowej konsoli Xbox. Wiedzieliśmy, że gra będzie dostępna w 4K na Xboksie Series X, a dziś mamy potwierdzenie, że będzie działać w 30 klatkach na sekundę.

Podstawowa liczba klatek na sekundę będzie wynosić 30 klatek na sekundę. W telewizorach obsługujących VRR szybkość klatek może przekraczać 30 klatek na sekundę.

Przypomnijmy, że VRR to technologia, która pojawiła się wraz z HDMI 2.1, pozwalająca na wyrównanie częstotliwości odświeżania panelu telewizora z częstotliwością obrazów wysyłanych z konsoli, unikając w ten sposób np. zjawiska tearingu. Aby dowiedzieć się więcej, radzimy zapoznać się z naszym pełnym profilem na VRR i Freesync.

Od czasu pojawienia się HDMI 2.1, nowoczesne modele telewizorów są często kompatybilne z VRR. W naszym przewodniku po Najlepsze telewizory dla Xbox Series X i PS5Z łatwością możemy polecić modele Samsung Q95T lub Q950T, a nawet modele LG OLED, CX i C1.

Symulator lotu Microsoft Zablokuje się przy 30 klatkach na sekundę na klasycznych telewizorach Xbox Series X i Xbox Series S, ale jeśli masz monitor zgodny z VRR, gra może w końcu osiągnąć 60 klatek na sekundę! Deweloperzy zauważyli, że przelatywanie nad Paryżem Airbusem A320 może odbywać się z prędkością 35/45 kl./s, podczas gdy przelatując nad Bordeaux można zwiększyć liczbę klatek na sekundę do 60 kl./s.

Co do reszty, zawartość Microsoft Flight Simulator będzie dokładnie taka sama w wersji na PC i na Xbox. Elementy na rynku gier opracowane przez Microsoft będą również dostępne na Xbox i chociaż zewnętrzni deweloperzy nie muszą dostarczać swoich treści na Xbox, menedżer franczyzy Jorg Neumann uważa, że ​​większość z nich będzie dostępna na Xbox. Ponadto zapisy gry będą dobrze współdzielone między komputerem a konsolą, a gra będzie współdzielona.

READ  Xbox Game Pass: Call of Duty nie jest gotowe do gry w Microsoft | Xbox One