Głodni Wiedzy

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

François Delattre: Przegląd 23 lat obecności Louvre Hotel Group w Polsce

François Delattre: Przegląd 23 lat obecności Louvre Hotel Group w Polsce

Louvre Hotels Group jest obecna w Polsce od 1999 roku, kiedy to wszystko zaczęło się od otwarcia Hotelu Campanile w Katowicach 23 lata temu. Na całym świecie Louvre Hotels Group oferuje od 45 lat kompletną ofertę hotelową od 1 do 5 gwiazdek: Royal Tulip, Golden Tulip, Campanile, Tulip Residences, Kyriad, Kyriad Direct, Tulip Inn i Premiere Classe. Pięć marek sieci Sarovar w Indiach, grupa Hôtels & Préférence oraz marka TemptingPlaces. Grupa posiada również umowę dystrybucyjną z grupą Barrière. François Delattre, Dyrektor Operacji Europejskich Grupy Louvre Hotels, opowiada o wejściu grupy do Polski oraz o zrównoważonym i rozbudowanym polskim portfolio, które pozwala zaspokoić potrzeby różnych typów klientów i przyciągać coraz więcej klientów i inwestorzy.

Lepetitjournal.com/varsovie: Jak tam grupa hotele w Luwrze Czy urodziłeś się pod wpływem rodziny Taittinger, której nazwisko kojarzy się z szampanem?

François Delattre: Wszystko zaczęło się w 1976 roku, kiedy rodzina Taittinger, znana już z branży szampańskiej, otworzyła pierwszy hotel Campanile we Francji. Operacja oparta jest na amerykańskim modelu motelowym. Hotel prowadzony jest przez małżeństwo, które pracuje i mieszka na miejscu. Tworzy to wyjątkową rodzinną i przyjazną atmosferę. Mąż gotował, a żona zabawiała gości. Podali danie dnia o nazwie „La Marmite”, jedyne w swoim rodzaju danie, wraz z bufetem przystawek i deserów, aby zachęcić do dzielenia się i tworzenia wspólnoty między gospodarzami.

Czy możesz przybliżyć naszym czytelnikom grupę Louvre Hotels i jej pozycję na światowym rynku hotelowym?

Od ponad czterdziestu lat grupa hotele w Luwrze Rozrosła się wykładniczo, przechodząc od małej francuskiej firmy rodzinnej do światowego lidera w branży hotelarskiej. Przełomowy moment w naszej historii nastąpił w 2009 roku, po fuzji z Golden Tulip Hospitality i dużą grupą hoteli na całym świecie. W 2015 roku Jin Jiang International, wiodąca chińska firma turystyczna, przejęła Louvre Hotels Group. Kolejnym kamieniem milowym w naszym globalnym rozwoju było dodanie kolekcji Indian Sarovar do naszego portfolio marek. Dziś Louvre Hotels Group jest częścią drugiej co do wielkości grupy hotelowej na świecie i sama jest drugą co do wielkości grupą hotelową w Europie.

Prowadzimy sieć 1600 hoteli – i ta liczba wciąż rośnie – od jednej do pięciu gwiazdek, w sześćdziesięciu krajach na całym świecie.

Jak zaczęła się polska przygoda Louvre Hotel Group?

Polski rozdział w historii Louvre Hotel Group rozpoczął się w 1999 roku wraz z otwarciem naszego pierwszego hotelu Kampanila w Katowicach. Było to ważne wydarzenie, ponieważ w tamtym czasie scena hotelarska w Polsce, zwłaszcza w sektorach średnich i ekonomicznych, była jeszcze bardzo słabo rozwinięta i zdominowana przez styl i postawy obsługi z minionej epoki PRL-u.

W pewnym stopniu, mimo wejścia na polski rynek pod koniec ubiegłego stulecia, Louvre Hotel Group odegrała ważną rolę w przejściu polskiego hotelarstwa do nowoczesnych i światowych standardów.

hotel Kampanila W Katowicach – Louvre Hotel Group

READ  Zrozum napięcia między Polską a Ukrainą, od eksportu zboża po złożoną sytuację związaną z dostawami broni

Jaka jest aktualna oferta grupy w Polsce? Na przykład, jakie miasta i kategorie hoteli są już otwarte w okolicy?

Obecnie w Polsce działają 23 hotele pod siedmioma markami Louvre Hotel Group. Nasze instytucje mają od jednej do pięciu gwiazdek, od sektora ekonomicznego po sektor high-end, a nasze instytucje są zlokalizowane w całym kraju. większość z nich, Mamy dziesięć hoteli Campanile Na przykład są zlokalizowane w dużych i średnich miastach, zazwyczaj w ich centrach turystycznych lub handlowych lub w pobliżu głównych węzłów komunikacyjnych. Prowadzimy dwa multibrandowe agregatory.

We Wrocławiu Campanile i a Sekcja pierwsza Znajdują się one w jednym budynku. W Warszawie działają trzy marki pierwszej klasy, a Kampanila I nasz najnowszy okręt flagowy, Złoty tulipan Centrum Warszawy – To wszystko łączy wspólna strefa kulinarno-rozrywkowa zwana kompleksem.

Hotele tego typu idealnie nadają się zarówno na wyjazdy służbowe, jak i miejskie wakacje, a także są dobrze przygotowane do organizacji różnego rodzaju imprez, od zjazdów rodzinnych po konferencje dużych firm i bankiety. Zaplecze konferencyjno-bankietowe w Golden Tulip Warsaw Centre oraz Metropolo by Golden Tulip w Krakowie to dobre przykłady naszych szerokich możliwości w tym zakresie.

Naszą ofertę uzupełniają hotele franczyzowe, niektóre bardziej zorientowane na wypoczynek i działające w atrakcyjnych destynacjach turystycznych pod markami Royal Tulip, Royal Tulip Apartments, Golden Tulip i Kyriad.

Golden Tulip Warszawa Centrum Warszawa
Golden Tulip Warszawa Centrum – Louvre Hotel Group

W ostatnim czasie rozszerzyliśmy również naszą działalność o sektor apartamentów hotelowych z naszymi markami Tulip Residences i Royal Tulip. Ogólnie rzecz biorąc, nasze polskie portfolio jest dobrze zrównoważone i rozwinięte.

Pozwala nam to zaspokajać potrzeby różnych typów klientów i przyciągać coraz więcej inwestorów, otwierając co roku nowe destynacje pod naszymi markami, w tym nowicjuszy na polskiej scenie hotelowej, takich jak Kyriad Hotels i Tulip Inn.

Jakie są procedury otwierania nowych hoteli w Grupie Louvre Hotels?

Proces ten jest długim i złożonym procesem, ponieważ obejmuje wiele działów, takich jak sprzedaż, technika, zasoby ludzkie, zarządzanie przychodami i marketing. Otwarcie hotelu, jeśli chodzi o działalność operacyjną, trwa co najmniej sześć miesięcy. Otwarcie nowego hotelu jest zawsze bardzo ekscytujące i angażuje wiele osób, a każde otwarcie jest inne – więc zawsze jest to satysfakcjonujące doświadczenie.

READ  Rosyjskie luksusowe samochody w tranzycie zapełniają parking na lotnisku w Helsinkach

Jak decydujesz, który hotel otworzyć i gdzie?

Odbywa się to w koordynacji między kilkoma działami wewnętrznymi, w tym zespołem operacyjnym, zespołem deweloperskim oraz zespołem ds. aktywów i finansów. Pierwszym i najważniejszym katalizatorem jest możliwość biznesowa oferowana przez dane miasto lub region w perspektywie krótko-, średnio- i długoterminowej. Następnie modele symulacji wykonalności są przygotowywane, analizowane i omawiane przez różnych interesariuszy. Wreszcie, w oparciu o poziomy KPI, projekt otrzymuje „go” lub „nie”.

W jaki sposób gwarantuje się administrację dwóch państw na poziomie operacyjnym?

Ze względu na różnice językowe i potrzebę bliskości zarządzanych hoteli oba kraje mają dedykowany zespół operacyjny ds. HR i sprzedaży. W przypadku wsparcia, takiego jak zaopatrzenie, zarządzanie przychodami i wiele innych działań, zespół pracuje jednocześnie w obu krajach. Ponadto otrzymujemy również wsparcie od naszych ekspertów z centrali w Paryżu.

Pracowałem od Polski do Indii przez Brazylię, aby zintegrować struktury przejęte przez grupę… Czy możesz wyjaśnić ten proces naszym czytelnikom?

Istnieją trzy główne czynniki, jeśli chodzi o pomyślny proces onboardingu.

Ogólnie rzecz biorąc, integracja jest problemem lub problemem dla zespołu przejmowanej firmy, więc twoim pierwszym obowiązkiem jako menedżera ds. integracji jest zawsze o tym pamiętać.

Drugim ważnym czynnikiem jest zrozumienie różnic kulturowych. Jeśli tego nie zrozumiesz i założysz, że ludzie, z którymi wchodzisz w interakcje iz którymi pracujesz, mają takie same poglądy, zderzysz się ze ścianą i upadniesz.

Wreszcie trzecim kluczowym czynnikiem jest elastyczność, co oznacza, że ​​nie możesz wejść i zmienić wszystkiego naraz. Musisz poświęcić trochę czasu, dokładnie zrozumieć ich procesy i nawyki, przeanalizować lukę, a następnie rzucić sobie wyzwanie. Nie możesz jednostronnie zdecydować, że firma, którą otrzymujesz, powinna idealnie dostosować się do Twojego konkretnego procesu. W niektórych krytycznych obszarach musisz wymagać 100% zgodności, ale w wielu innych możesz się dostosować, zwłaszcza jeśli widzisz, że wszystko jest zorganizowane rozsądnie i wydajnie. Celem integracji jest stworzenie pozytywnej symulacji.

READ  Telewizyjni widzowie są wdzięczni za HBO w aplikacji HBO Go od dawnych téléviseurs.

Jak zorganizowana jest Grupa Hotelowa Louvre? Jaka jest filozofia grupy? jego osobliwości?

w domu Grupa hotelowa LouvreRzucamy wyzwanie bezwładności i status quo, aby na nowo odkryć branżę hotelarską. To jest w naszym DNA. Ten duch przedsiębiorczości był zakorzeniony w rodzinie Taittinger i jej francuskiej śmiałości. Od tego czasu i podczas naszej ekspansji ich oryginalne pomysły zrodziły wiele innych. Dziś jesteśmy pasjonującym zespołem szukającym inspiracji na całym świecie. Nasza naturalna intuicja i ludzka empatia pozwalają nam myśleć inaczej i widzieć więcej. Niezależnie od tego, czy jesteś podróżnikiem, inwestorem, pracownikiem czy lokalnym mieszkańcem, z nami możesz poszerzyć swoje horyzonty. Ponieważ oferujemy stymulującą platformę; Platforma, która stymuluje energię, wiedzę i innowacje, aby wydobyć z ciebie to, co najlepsze i z korzyścią dla wszystkich. Nasza pasja do gościnności jest tym, co nas napędza. Witamy serdecznie i nie zapomnijcie świętować!

Wiedzieć więcej:

hotele w Luwrze

Złoty tulipan

Kampanila

Sekcja pierwsza