Głodni Wiedzy

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Elegancki ekskluzywny transport dla Air France

oprócz Aby wesprzeć swoją strategię premium, linia lotnicza wprowadza nową kampanię, a także nową siedzibę firmy na długich trasach. le Figaro Dowiedz się o dwóch w podglądzie.

«Francja w powietrzu »: podpis, który nosi Air France Przez 7 lat był znany wszystkim. Teraz musimy przyzwyczaić się do czytania. Golenie w dobrym stylu Pierwszy list reklamowy firmy od 2015 r. A czy jest lepsze miejsce do wysłania tego listu niż Wieża Eiffla, emblemat Francji, jeśli kiedykolwiek istniał? Film instruktażowy dotyczący bezpieczeństwa podczas lotu Podkreślając najsłynniejsze francuskie miejsca turystyczne, które kończyły się na drugim piętrze Żelaznej Damy, to dzieło stworzone przez Aurę przez Omnicom tym razem przywołuje historię wspinaczki.

Promienna i zdeterminowana kobieta, ucieleśnienie linii lotniczej. Ubrana w czerwoną sukienkę z niekończącym się trenem, delikatnie wspina się na metalowy pomnik. Czy powinna tam być wiadomość? „Powstanie tej młodej kobiety jest naszą obietnicą uczynienia stylu wyższym niż kiedykolwiek ’, wyjaśnia figaro Fabian Bellos, menedżer ds. obsługi klienta, Air France. „Przeszliśmy przez bardzo trudny okres w transporcie lotniczym. Ta elegancja jest naprawdę powiązana z naszą marką i myślę, że ważne jest, abyś miał tę dumę i pragnienie, aby Air France była najbardziej elegancką linią lotniczą na świecie. »

Znaczek Juliette Armani na Michelu Legrand

Za kamerą amerykański reżyser Brian Biletik. Ten specjalista od filmów krótkometrażowych nakręcił kilka reklam i teledysków, zwłaszcza dla Black Eyed Peas. A muzyka ma swoje miejsce we wszechświecie Michel Legrand z okładką moje serce bije Reorganizacja dla Air France przez kompozytora Juliena Jauena. To jest niesamowite Kompozytor muzyki ekranowej? Francuski dotyk. Dlatego potrzebny był głos. Kim nie jest Juliette Armani? W 2018 roku podczas ceremonii otwarcia 71. Festiwalu Filmowego w Cannes francuski artysta wykonał tę piosenkę do filmu Michela Legranda. Sprawa Thomasa CrownaKtóry zdobył Oscara za najlepszą piosenkę w 1969 roku.

READ  Projekt, cena, data premiery... Wszystko, co wiemy o zegarku Google Connected Watch

Scenariusz był gotowy: kultowa wieża, nagrodzona Oscarem muzyka, rytmiczne sceny, które z kolei symbolizowały różne mocne strony firmy… Dążenie Air France do zdobycia pozycji marki premium na całym świecie. Ten jeżący włosy na głowie spot będzie jutro emitowany w telewizji, kinach i Internecie na pięciu strategicznych rynkach Air France: Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Brazylii, Włoszech i Niemczech. We Francji jego dystrybucja będzie w 100% cyfrowa.

Nowy standard podróży służbowych

Nowa siedziba biznesowa w Air France

Przejdź do pokazu slajdów (5)

A z Wieży Eiffla po raz kolejny, we wtorek, 10 maja, Air France zaprezentowało swoją nową komercyjną siedzibę dalekiego zasięgu, która zostanie odkryta na pokładzie Boeinga 777-300, który rozpocznie się jesienią tego roku. Aby zapewnić jeszcze wyższy poziom komfortu, firma ponownie rozważyła swoje kultowe zakrzywione siedzenie, aby zaoferować nową wersję. Przyjmuje to koncepcję trzech „F”: całe mieszkanieWchodzi w prawdziwe płaskie łóżko o długości około 2 m; pełny dostępkażdy z bezpośrednim dostępem do podjazdu i pełna prywatnośćdla optymalnej prywatności.

prawdziwa babcia? Drzwi przesuwne pozwalają teraz sprywatyzować całą przestrzeń, zachowując w ten sposób resztę kabiny. ” Myślę, że to ważne i naprawdę częścią wartości Air France, aby nie sprzeciwiać się intymności i życzliwościFabian Bellos kłóci się. W przypadku podróży we dwoje, siedząc na środkowych siedzeniach, możesz łatwo obniżyć środkową część, aby poprawić interakcję z partnerem podróży ».

Wewnątrz siedzisko, wykonane przez francuskiego giganta linii lotniczej Safran: wełna, polerowane aluminium, skóra licowa… Air France preferuje do produkcji szlachetne, miękkie i naturalne materiały. Dobra wiadomość, technologia ewoluowała i wózek będzie wyposażony w duży antyrefleksyjny ekran 4K HD (17,3 cala) ze słuchawkami z redukcją szumów, nową łączność Bluetooth, która umożliwia korzystanie ze słuchawek oraz wiele portów USB C i USB A. Szczegóły, które znaleźliśmy już na A220Na każdym fotelu wyhaftowany jest czerwony akcent symbolu marki.

Chcemy być wyjątkową firmą, oferującą najwyższy poziom komfortu, gastronomii i usług.

Fabian Bellos, dyrektor ds. obsługi klienta, Air France

Na podłodze ciemnoniebieski dywan z efektem jodełki, ukłon w stronę parkietów Haussmanna. ” Przeprojektowaliśmy już harmonię kabin we wszystkich naszych samolotach i będziemy pracować nad stworzeniem harmonii w całej flocie za pomocą tego charakterystycznego i symbolicznego niebieskiego koloru Air France..

Ale to nie wszystko: Customer Experience Manager zapowiedział również kompletną metamorfozę kabiny. ” Na przykład w klasie ekonomicznej premium postawimy te same miejsca, co w A350 (Utworzony z europejskim producentem sprzętu Recaro, przyp. red.), Nasi klienci twierdzą, że mają najwyższy poziom komfortu, jaki kiedykolwiek mieliśmy w fotelach z klapką, a te krzesła oferują nachylenie 124 stopni. Nie siedzimy na łóżku w kabinie roboczej, ale 124 stopnie to to, co kilka lat temu wprowadziliśmy do biznesu. Chcemy być wyjątkową firmą, oferującą najwyższy poziom komfortu, gastronomii i usług. Wygląda na to, że poszło dobrze. Poczucie francuskiej gościnności, które sprawia, że ​​zespoły są naprawdę wyjątkowe w 2022 roku, zostało nagrodzone: Air France została wybrana Firmą Roku ds. Relacji z KlientamiPo raz siódmy z rzędu.