Głodni Wiedzy

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

EFootball 2022 ze swoją „straszną” grafiką irytuje graczy

Opracowany przez wydawcę Konami i wyznaczony następca marki Pro Evolution Soccer, eFootball 2022 był szeroko krytykowany od czasu premiery. Pytanie: „niesamowita” grafika i bardzo rozczarowująca rozgrywka, jak na wersję, która wciąż jest dostępna za darmo. Do tej pory tylko 9% użytkowników jest zadowolonych z gry.

Nowa gra wideo „eFootball 2022” wyznaczyła według wydawcy „nową erę wirtualnej piłki nożnej”, ale tytuł reklamowany przez wielu graczy za grafikę uznaną za „przerażającą” i rozczarowującą ze względu na swoją zwrotność („grywalność”), źle się rozpoczęła. …

Ta gra stworzona przez japońskiego wydawcę Konami jest najnowszą z serii, która wcześniej nazywała się Pro Evolution Soccer („Winning Eleven” w Japonii) i jest obecna na scenie gier wideo od 1995 roku. „PES” jest tradycyjnym rywalem „Fify” z Amerykańskie Electronic Arts, którego nowy komponent „FIFA 22” ukaże się w piątek.

9% tylko pozytywnych recenzji

Dostępny od czwartku w bezpłatnym dostępie („Free Play”) na wszystkich platformach, od konsol nowej generacji po smartfony, w celu podwojenia liczby graczy, aby dotrzeć do jak największej liczby graczy, jednak eFootball szybko wywołał gniew w sieciach społecznościowych. .

Jeden z użytkowników Twittera napisał: „Konami, nie powinieneś był go zwalniać w tym przypadku. Jest źle, bardzo źle”, podczas gdy inni kpili z niechcianych reprezentacji gwiazd Lionela Messiego czy Cristiano Ronaldo w grze. Gra zebrała już ponad 10 000 komentarzy w piątek rano na Steamie, z czego tylko 9% było pozytywnych.

„Wygląda na to, że Konami wydało grę, nawet nie upewniając się, że spełniono podstawowe standardy jakości”, powiedział AFP Serkan Tutu z firmy analitycznej Kantan Games w Tokio, podobnie jak polska gra CyberPunk 2077, która została uznana za niechlujną. Kiedy został wydany w zeszłym roku.

„Pilne” uruchomienie

„Próbowałem tego i to naprawdę jest parodia meczu piłki nożnej” – powiedział. „Jest taki brzydki, jego rozgrywka jest tak zła, że ​​chyba wszyscy w Konami wiedzieli, że to nie zadziała”. Według niego premiera nastąpiła „w pośpiechu”, zauważając, że „zespół sprzedaży ma przewagę nad zespołami kreatywnymi i technicznymi”.

READ  150 000 bezpłatnych biletów do Sekwany-Saint-Denis

Konami nie udało się skontaktować z AFP, aby odpowiedzieć na krytykę. Jednak przejście na model darmowy był według pana Toto dobrą decyzją, ponieważ „w ostatnich latach FIFA odniosła większy sukces”, a Konami „musiało zrobić coś drastycznego”.

„Ale jeśli chcesz walczyć z FIFA, nie możesz oferować takiego produktu. To jak serwowanie menu McDonald’s i próba konkurowania z restauracją premium” – powiedział. Pomimo słabego startu, eFootball wciąż może odnieść sukces, przeciwnie, uważa David Gibson z Astris Advisory.

„Jest wiele do poprawienia, ale można to naprawić” – powiedział. Ale „będziesz musiał podjąć trudne decyzje”, np. „tymczasowo wycofaj grę” na „sześć do dwunastu miesięcy”. Nieśmiertelność w świecie profesjonalnej piłki nożnej i gry.