Głodni Wiedzy

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

„Efekt oleju”, „Narzekam, jest za mocny”, „Co z tym zrobisz?”  : Zakupy klientów uszczęśliwiają internautów

„Efekt oleju”, „Narzekam, jest za mocny”, „Co z tym zrobisz?” : Zakupy klientów uszczęśliwiają internautów

Zakupy klientów w „Kapitale” sprawiają radość internautom. Zrzut ekranu M6

Tydzień kończy się stylowo i z napiwkami. W najbliższą niedzielę, 1 października, M6 wyemitowało nowy numer magazynu „Capital”. W programie dzisiejszego wieczoru? „Destockerzy Dyskonty: nowi mistrzowie cen w ofensywie”. Julien Courbet zanurzył zatem widzów w uniwersum, w którym ceny rzucają wyzwanie wszelkiej konkurencji. Trzeba powiedzieć, że od czasu pandemii koronawirusa i inflacji siła nabywcza Francuzów jest korygowana w dół. Koniec miesiąca stał się trudniejszy, a konsumenci starają się jak najbardziej obniżyć swoje rachunki, więc wyprzedaże stały się niezbędnymi miejscami robienia zakupów.

Wideo – „Najpiękniejsza rzecz na świecie”: Julien Courbet ze specjalnej okazji przesyła słodką wiadomość swojej córce Loli

W nowym numerze „Kapitału” widzowie odkryli nowe marki, które konkurują z historycznymi markami dyskontowymi, takimi jak Lidl czy Aldi. Tak poznali Abdula, menadżera Hal’s Discount. Aby oferować najlepsze ceny, ma swoje tajne adresy, oferując produkty, których nie można znaleźć nigdzie indziej, jak na przykład „tajemniczy” smak Fanta, czy nawet krajowy olej słonecznikowy… Ponadto lokalizacja jego sklepu jest dość strategiczna . Znajduje się pomiędzy Aldi i Lidl, co pozwala na codzienne porównywanie cen.

„Ten człowiek jest kreatywny”

Jak zdradził zespołom M6, Abdul codziennie jeździ do swoich konkurentów, aby zobaczyć, jakie ceny pobierają. Może zatem modyfikować się tak, aby przyciągnąć jak najwięcej konsumentów. Jedyne, o co zabiegał, to „dyskrecja” i „ukryta kamera”. Sekwencja, która bardzo rozbawiła internautów. Dla subskrybentów X, dawnego serwisu na Twitterze, Abdul jest „postacią, za którą warto umrzeć”. „Abdul Faez wygląda jak szkic z Les Inconnus. Ten człowiek to karykatura” – napisał jeden z użytkowników.

„Dziewczyna nie może pić oliwy”.

O ile osobowość Abdula zrobiła ogromne wrażenie na internautach, o tyle kolejna scena wzbudziła zainteresowanie subskrybentów X. Kierownik wyprzedaży przygotował promocję, która przyciągnęła wielu konsumentów. Olej słonecznikowy importowany z Ukrainy sprzedawany jest po cenie 0,99 euro za sztukę. Następnie jedna z klientek wybrała się na wycieczkę w ramach tej promocji i kupiła 20 butelek oliwy… a gdy odkryli, że dokonał takiego zakupu, starzy użytkownicy Twittera byli zahipnotyzowani i zastanawiali się, dlaczego ta kobieta kupiła tak dużo oliwy. Próbowali nawet przeprowadzić śledztwo… sekwencja, która wywołała poruszenie w Internecie.

Jednakże pomiędzy Abdulem a zakupami tego klienta abonenci X spędzili dobry wieczór oglądając M6.

READ  W zeszłym miesiącu przychody App Store odnotowały największy spadek od siedmiu lat

Wideo – Kapitał (M6): Co tak naprawdę oznacza nutriscore na produktach spożywczych?