Głodni Wiedzy

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Disney ostrzega przed trudną gospodarką, ale jego zdywersyfikowana działalność zapewnia bezpieczeństwo, gdy zbliża się do celu abonentów transmisji na 2024 r.

Disney ostrzega przed trudną gospodarką, ale jego zdywersyfikowana działalność zapewnia bezpieczeństwo, gdy zbliża się do celu abonentów transmisji na 2024 r.

Netflix Inc. odbił się. jeszcze raz. Czy usługa przesyłania strumieniowego Walta Disneya może nadal rosnąć pomimo ostrzeżenia dyrektora finansowego Christine McCarthy w maju o rosnących kosztach w obliczu ogólnych problemów?

Disneya,
+ 2,33%A
Podobnie jak prawie wszyscy giganci technologiczni, przeszła przez burzliwe czasy gospodarcze, które skłoniły innych do obniżenia kosztów operacyjnych i niższych oczekiwań dotyczących przychodów. Wśród najtrudniejszych hitów był konkurent Netflix NFLX, który zapewnia streaming wideo,
+2,96%A
która nałożyła co najmniej dwie rundy redukcji zatrudnienia, które dotyczyły około 450 osób. W zeszłym tygodniu Warner Bros. Firma WBD Discovery,
-3,91%
W drugim kwartale odnotował stratę w wysokości 3,42 miliarda dolarów, czyli 1,50 dolara na akcję.

„Chez Disney+, narzekamy na wielu nowych uczestników, którzy mają na swoim koncie spotkania z sieciami plus elevées w drugim semestrze w raporcie z pierwszego semestru, jestem wygodnym wzmianką o tym, co było nas w ostatnim semestrze w eu i pierwszym semestrze, plus fort que prevu”, cieszy mnie Społeczność. Może raport. „Zauważ również, że niektóre z rynków Europy Wschodniej, które uruchamiamy pod koniec trzeciego kwartału, w tym Polska, znajdują się w regionach dotkniętych geopolitycznie”.

CZYTAJ WIĘCEJ: Akcje Disneya tracą po ostrzeżeniu o trudnej drodze do transmisji

Disney, który ma ogłosić wyniki finansowe za trzeci kwartał w środę, powiedział, że dodał 7,9 miliona subskrypcji Disney+ w drugim kwartale fiskalnym, co daje łącznie 137,7 miliona, a ponad 205 milionów abonentów przesyłanych strumieniowo do usług, które obejmują również ESPN + i Hulu . . Do roku podatkowego 2024 ma na celu od 230 do 260 milionów abonentów transmisji strumieniowej.

„Większa konkurencja, ogólne przeciwności i utrata praw do transmisji IPL w Indiach mogą obniżyć ten cel Disneya” – powiedział 26 lipca 2019 r. analityk Brett Feldman. Obniżyła swoje szacunki na rok podatkowy 2024 do 223 mln z 242 mln. Podtrzymał szacunek przyrostu netto w trzecim kwartale na 11 milionów.

READ  Globalny rynek izolacji glutenu pszennego w latach 2021-2029 Wprowadzenie nowego produktu, rosnąca liczba inicjatyw rządowych | Składniki na MGP, Manildrę, Rukiew Wodną, ​​Cargill

Dobrze udokumentowane niepowodzenia Netflixa i Roku Inc. ROKU,
+ 1,63%A
Oprócz bieżących wyzwań stojących przed CMCSA Comcast Corp.,
+ 0,84%
Paw, odnosi się do branży w „Główny nurt” z konsolidacją jest w niedalekiej przyszłości, mówi Rahul Telang, profesor systemów informatycznych na Carnegie Mellon University.

Nadchodzą znaczące zmiany w cenach, rodzaju i ilości treści oraz samym systemie przesyłania strumieniowego. „Usługi będą bardziej przypominać kanał telewizyjny” – powiedział Teelang CNET. „A tych, którzy walczą, jak Peacock i być może HBO Max, można zyskać lub odejść”.

czego oczekujesz?

zyski: Analitycy ankietowani przez FactSet średnio spodziewali się, że Disney zgłosi zarobki w trzecim kwartale w wysokości 98 centów na akcję, w porównaniu z 80 centami na akcję rok temu.

Akcjonariusze Estimize — platformy crowdsourcingowej, która agreguje szacunki analityków z Wall Street, a także analityków po stronie kupującego, zarządzających funduszami, menedżerów biznesowych, naukowców i innych — oczekują średnio 98 centów na akcję.

On wygrał: Analitycy spodziewają się, że Disney zaraportuje w trzecim kwartale przychody w wysokości 21 miliardów dolarów w porównaniu do 17,02 miliardów dolarów rok temu. Szacunki akcjonariuszy przewidują średnio 21 miliardów dolarów.

przemieszczenie asortymentu: Akcje Disneya spadły do ​​tej pory o 32% w tym roku, podczas gdy S&P 500 SPX,
-0,12%
Spadł o 13%. Akcje Disneya spadły o 5% od czasu, gdy firma ogłosiła swoje ostatnie kwartalne wyniki finansowe.

Co mówią analitycy

W notatce z 26 lipca, Brett Feldman, analityk Americas Media, zadał analitykom pytanie: czy Disney zrealizuje swój cel finansowy na 2024 r., czyli od 230 do 260 milionów subskrybentów transmisji strumieniowej? Uważa, że ​​Disney wyląduje gdzieś na dole tego zakresu.

Ale z globalnym i globalnym wprowadzeniem Disney+ na horyzoncie, wraz ze wzrostem liczby ponownie otwieranych parków rozrywki, rejsów i wydarzeń sportowych na żywo w ESPN, Magic Kingdom jest w znacznie silniejszej pozycji niż jego główny konkurent.

READ  Apple mówi polskiemu prokuratorowi generalnemu, że został zainfekowany Pegazem

Netflix był na szczycie góry jak [video-streaming] John Christian, wiceprezes wykonawczy łańcucha dostaw mediów cyfrowych w Qvest.US, największej firmie konsultingowej, powiedział w poniedziałek CBS.