Głodni Wiedzy

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Chińczycy żegnają się z MMORPG w World of Warcraft

Chińczycy żegnają się z MMORPG w World of Warcraft

Spór między wydawcą gier online Blizzard a jego chińskim partnerem doprowadził do wyłączenia lokalnych serwerów.

Chińscy gracze Świat Warcrafta Wyrazili swój smutek w poniedziałek, na kilka godzin przed zakłóceniem popularnej gry wideo w Chinach, po sporze między amerykańskim deweloperem Blizzardem a jego lokalnym partnerem, NetEase. Podobny los spotka inne znane tytuły z kalifornijskiego koncernu, światowych potentatów w tym segmencie, m.in. OverwatchI Diablo III lub Hearthstone.

«To jest koniecpisze użytkownik Sieć społecznościowa Weibo, gracz Świat Warcraftaktóry towarzyszy swojej wiadomości z płaczącym emoji. „To nie była tylko gra, to także wspomnienie z dzieciństwa dla całego pokolenia.Z chińskiego wskazuje inny.

Jest bardzo popularna na całym świecie, zwłaszcza w pierwszej dekadzie XXI wieku, Świat Warcrafta (Często jest to skracane jako Wspaniały) to internetowa gra fabularna dla wielu graczy, której akcja toczy się w średniowiecznym świecie fantasy. Blizzard oferuje swoje gry w Chinach od 2008 roku dzięki współpracy z chińskim gigantem internetowym NetEase, zmuszając zagranicznych deweloperów do współpracy z lokalnym partnerem w celu wejścia na rynek.

Na tle rywalizacji chińsko-amerykańskiej

Ale obie firmy ogłosiły w listopadzie, po 14 latach małżeństwa, że ​​rozmowy o odnowieniu umów operacyjnych nie zakończyły się sukcesem. Wynik: chińskie serwery dla Świat Warcraftapodobnie jak inne adresy, rozłączy się we wtorek o godzinie 0:00 czasu chińskiego (16:00 GMT w poniedziałek).

«Obie firmy brały graczy jako zakładnikówPan Wu, 32-letni doktorant, jest fanem AFP, żałuje Świat Warcrafta kto trzyma. Ale kto gra do trzech godzin dziennie, widzi też dobre strony. „Nie dałem mojej żonie wystarczająco dużo czasu. Teraz to Świat Warcrafta Znika, chcę ci wybaczyć.»

W zeszłym tygodniu Blizzard China powiedział, że zażądał wyjątkowego przedłużenia umowy o sześć miesięcy, ale NetEase odmówił, oskarżając amerykańską firmę o granie w gry na kilku frontach. Aby kontynuować prezentację swoich tytułów w Chinach, kalifornijska grupa zauważyła „Debata” Równolegle z „Wielu potencjalnych partnerów, którzy podzielają nasze wartości– co oznacza, że ​​w przypadku NetEase tak nie było. To wyłączenie chińskich serwerów nie jest „Wniosek„lecz tylko”Niefortunny tymczasowy komentarz— poinformowała chińska grupa Hope w komunikacie prasowym opublikowanym w poniedziałek.

READ  Robi się coraz cieplej. Eksperci zaczynają martwić się o panele słoneczne

Dane użytkownika mogą zostać zapisane, jeśli gry Blizzarda zostaną zwrócone do Chin, według amerykańskiej firmy.