Głodni Wiedzy

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Cargo Beamer uruchamia szybką kolej Calais-Perpignan خط

Wyjeżdżając z Calais 16 lipca, pierwszy francuski pociąg intermodalny CargoBeamer przybył następnego dnia do Perpignan, odjeżdżając w drugą stronę 18 lipca, po załadowaniu przez noc. Nowa usługa oferowana przez niemieckiego specjalistę w transporcie kombinowanym drogowo-kolejowym z siedzibą w Lipsku została uruchomiona w dwóch etapach: 10 lipca w Calais oddano do użytku pierwszą stację przeznaczoną dla pociągów CargoBeamer, połączonych koleją z Dunkierką, oraz w lipcu 20 w Perpignan Saint-Charles na oficjalne otwarcie nowej drogi ekspresowej, która oferuje cztery odjazdy tygodniowo. To nie jedyne uruchomienie przeprowadzone przez firmę CargoBeamer w połowie 2021 roku, która teraz obsługuje trzy pociągi tygodniowo między Duisburgiem, głównym niemieckim portem rzecznym u zbiegu Ruhry i Renu, a Poznaniem na Środkowym Zachodzie. z Polski.

Wybrany ze względu na bliskość portu Calais (10 km) i francuskiego terminalu stałego połączenia kanałami europejskimi (12 km), nowy terminal przeładunkowy CargoBeamer został zbudowany w jedenaście miesięcy przez Eiffage, przy wsparciu finansowym ze strony Unia w ramach programu Instrument Europe Connect (CEF) oraz państwo francuskie i Hauts-de-France. To musi być stacja „Stać się w krótkim okresie istotnym skrzyżowaniem międzynarodowych przepływów transportowych firmy”, poczynając od tej położonej między Wielką Brytanią a Półwyspem Iberyjskim, w którym VIIA Britanica znajdowała się już od pięciu lat wraz ze swoją relacją między portem Calais a Lopolo. W przypadku CargoBeamer musisz śledzić relacje W kierunku Europy Środkowo-Wschodniej : Od czwartego kwartału 2021 r. powinna zostać uruchomiona druga linia, między Calais i Domodossola (po włoskiej stronie tunelu Simplon), z CargoBeamer zapewniającym połączenie od 2015 r. do Kaldenkirchen, na granicy niemiecko-holenderskiej.

W przypadku oferty CargoBeamer jako partnera holowniczego wybrano Euro Cargo Rail (ECR, spółka zależna DB Cargo). Każdy pociąg ma 36 miejsc na przyczepy, podzielone między 24 CargoBeamer Specials i sześć wagonów Classic Double Pocket. Oznacza to, że przy obecnej ładowności sześciu pociągów przyjeżdżających i sześciu odjeżdżających dziennie, można zarejestrować łącznie 432 naczepy dziennie w obu kierunkach. Wraz z drugą fazą wdrożenia, zaplanowaną na 2023 r., przepustowość stacji powinna się podwoić.

READ  Dobrobyt gospodarczy południowych województw magnesem dla polskich inwestycji

Rozwiązanie CargoBeamer obejmuje opatentowane wózki poziome, terminale przeładunkowe i oprogramowanie logistyczne, które umożliwiają obsługę „Prawie wszystkie półstandardowe przyczepy w każdym modelu pociągu”Bez ingerencji w przyczepy czy konieczności transportu ciągników lub wsparcia ze strony ich kierowców.

PL