Rakuten TV ogłosił rozszerzenie oferty AVOD o ponad 90 bezpłatnych kanałów na 42 rynkach europejskich. Platforma łączy najlepsze globalne i lokalne programy rozrywkowe z największych kanałów międzynarodowych, popularnych lokalnych dostawców treści i kanałów prywatnych. Le nouveau bouquet de chanes améliore l’expérience de l’utilisateur en lui offrant encore plus de divertissement gratuitement 24 heures sur progress 24 et 7 jours sur 7. Le lancement estif et le nombre de chanes augmentera dans les mois à venir », a indiqué Platforma.
Program gromadzi wiodące światowe marki, takie jak Bloomberg TV, Bloomberg Quicktake, CNNi (dostępny w Wielkiej Brytanii, Niemczech i Polsce), Euronews (pierwszy bezpośredni kanał zintegrowany z ofertą Rakuten TV AVOD), Qwest TV i Reuters, a także sponsorowany XUMO, w tym osiem kanałów Stingray, The Hollywood Reporter i wiodące marki Condé Nast, takie jak Glamour, GQ, Vanity Fair, Vogue i Wired. Rakuten powiedział również: „Ta rozszerzona oferta stwarza również nowe możliwości dla reklamodawców, umożliwiając im umieszczanie reklam w rozszerzonym portfolio ponad 90 bezpłatnych kanałów, z około 1,5 miliarda wyświetleń reklam w 2021 roku”.
„Dumny fanatyk sieci. Subtelnie czarujący twitter geek. Czytelnik. Internetowy pionier. Miłośnik muzyki.”
More Stories
wideo. Dlaczego udział koreańskiej ośmiolatki w wyborach Miss Universe zadziwił publiczność?
Na Festiwalu Polskich Filmów Fabularnych pokazywany był film Aleca Baldwina „Rdza”.
Zmarł scenarzysta Pierre Christin, jedno z największych nazwisk w świecie komiksu