Rakuten TV ogłosił rozszerzenie oferty AVOD o ponad 90 bezpłatnych kanałów na 42 rynkach europejskich. Platforma łączy najlepsze globalne i lokalne programy rozrywkowe z największych kanałów międzynarodowych, popularnych lokalnych dostawców treści i kanałów prywatnych. Le nouveau bouquet de chanes améliore l’expérience de l’utilisateur en lui offrant encore plus de divertissement gratuitement 24 heures sur progress 24 et 7 jours sur 7. Le lancement estif et le nombre de chanes augmentera dans les mois à venir », a indiqué Platforma.
Program gromadzi wiodące światowe marki, takie jak Bloomberg TV, Bloomberg Quicktake, CNNi (dostępny w Wielkiej Brytanii, Niemczech i Polsce), Euronews (pierwszy bezpośredni kanał zintegrowany z ofertą Rakuten TV AVOD), Qwest TV i Reuters, a także sponsorowany XUMO, w tym osiem kanałów Stingray, The Hollywood Reporter i wiodące marki Condé Nast, takie jak Glamour, GQ, Vanity Fair, Vogue i Wired. Rakuten powiedział również: „Ta rozszerzona oferta stwarza również nowe możliwości dla reklamodawców, umożliwiając im umieszczanie reklam w rozszerzonym portfolio ponad 90 bezpłatnych kanałów, z około 1,5 miliarda wyświetleń reklam w 2021 roku”.
„Dumny fanatyk sieci. Subtelnie czarujący twitter geek. Czytelnik. Internetowy pionier. Miłośnik muzyki.”
More Stories
Pewien prawnik mówi, że jest gotów chwycić za broń, jeśli zostanie przyjęta reforma sądownictwa
Nieredukowalny statek Greków w Chinach
hiszpańskie goye. Juliette Binoche otrzyma nagrodę nagradzającą jej karierę.