Szósta w zeszłym sezonie Alfa Romeo utrzymuje ten pozytywny impet, spokojnie przygotowując się na przyszłość.
W zeszłym sezonie Alfa Romeo zajęła szóste miejsce w klasyfikacji mistrzostw świata konstruktorów. Tak więc zespół kontynuuje w 2023 roku z tym samym duetem kierowców, Valtterim Bottasem i Guanyu Zhou. Jeśli chodzi o Théo Pourchaire, który po raz kolejny znalazł się w Formule 2, będzie kierowcą rezerwowym. Jeśli chodzi o nowy C43, porzucił biały kolor na rzecz tradycyjnej czerwieni z czernią.
Wraz z kilkoma nowymi elementami graficznymi nastąpiła również zmiana głównego sponsora, którym jest Stake, internetowa firma zajmująca się rozrywką i stylem życia, która zastąpiła polską firmę naftową Orlen. Alfa Romeo przygotowuje się do rozegrania ostatniego sezonu F1, zanim pozwoli Sauberowi zarządzać przejściem do Audi w 2024 r., które zostanie zakończone w 2026 r. Po ujawnieniu C43 Jan Monchaux, dyrektor techniczny zespołu, może wyjawić kilka tajemnic na temat L „Equipe.fr w Jednomiejscowy z quadrifoglio (czterolistna koniczyna).
„Chcemy po prostu iść dalej”.
Akceptując wiele prac wykonanych z tyłu jednomiejscowego, w szczególności: ” Znaczna praca została skupiona na tylnej części samochodu, aby uwolnić osiągi, których nie można było osiągnąć w samochodzie 2022. Jest wiele zmian w samochodzie, ale także nasze procesy mające na celu poprawę niezawodności, co było problemem w przeszłości roku, choć w przeszłości była to jedna z mocnych stron zespołu”. Jeśli chodzi o cele, przedstawiciel zespołu Alessandro Aloni Bravi chciał być ostrożny, mówiąc: „Nie chcemy podawać konkretnego celu, ponieważ trudno jest wiedzieć, gdzie jesteśmy i gdzie są nasi przeciwnicy. Chcemy po prostu iść naprzód, zwłaszcza w naszych słabościach, aby być również bardziej konsekwentnym. ”
Jednak wewnętrznie nie ukrywaliśmy, że czerpaliśmy wiele inspiracji z Red Bull RB18. Kiedy wiesz, ile kontroli ma ten samochód w porównaniu z Trulli, zwycięzca Grand Prix Monako z 2004 roku zgadza się:
” To ostatni sezon dla Alfy, zwłaszcza z Ferrari, zobaczymy, co się z nimi stanie podczas tego roku przejściowego, a kiedy Audi wróci, na pewno zmienią personel wewnętrznie. W tego rodzaju konfiguracji nie zawsze wszystko idzie dobrze. Wszystko to musi być uważnie obserwowane, ponieważ istnieje ryzyko odwrócenia. Ciągłość jest szczególnie kluczowa w F1. W tej chwili bardzo trudno jest przewidzieć, jaki będzie rozwój jednomiejscowych samochodów w okresie zimowym. Dowiemy się dopiero podczas pierwszych testów i pierwszego wyścigu (w Bahrajnie 5 marca, przyp. red.). Stawiają na doświadczonego kierowcę, takiego jak Bottas”.
” W zeszłym sezonie czasami potrafił pokazać dobre rzeczy. Towarzyszył mu inny chiński kierowca (Zhou, przyp. red.), który moim zdaniem zrobił duże postępy. Na początek miał dobry turniej. Był nawet w stanie udowodnić, że czasami potrafi jeździć szybciej niż Bottas. Nikt nie spodziewał się po nim takiego występu. Tak więc na poziomie kierowcy w Alfa Romeo nie jest im źle. Potem wiele parametrów i wyniki sezonu będą zależeć od konkurencyjności samochodu. Z wyjątkiem trzech zespołów z przodu (Red Bull, Ferrari, Mercedes, przyp. red.), McLarena i Alpine, jeśli Alfa Romeo chce zająć pierwszą piątkę w klasyfikacji konstruktorów, będziemy musieli walczyć.
Jednak dzięki pozytywnym wnioskom wyciągniętym z 2022 roku Alfa Romeo nie pozostanie niepokonana ani zagubiona na starcie. Świadczy o tym pierwsze Grand Prix sezonu, z czterema pierwszymi nagrodami.
„Dumny fanatyk sieci. Subtelnie czarujący twitter geek. Czytelnik. Internetowy pionier. Miłośnik muzyki.”
More Stories
Aya Nakamura zdobywa trzy nagrody na festiwalu Flames 2024, potwierdzając swoją dominację nad francuskimi „kulturami miejskimi”
Wysyłanie wojsk na Ukrainę: Co mówią w Niemczech i Polsce o nowym wyjściu Emmanuela Macrona?
Kendji Girak został postrzelony: Według bliskiego przyjaciela piosenkarza: „To nie przypadek, że bezpośrednio oskarżył się o zastrzelenie”.