Jest coraz więcej platform streamingowych, a konkurencja jest zacięta, zwłaszcza by się wyróżnić. Trudność jest tak wielka, że niektórzy jednoczą się, aby stawić czoła większej dominacji, jak Netflix, Disney czy Amazon.
I tak Comcast i ViacomCBS postanowiły połączyć siły, aby uruchomić wspólną platformę streamingową w ponad dwudziestu krajach Starego Kontynentu. Ten widok SVOD będzie się nazywał „Sky ShowtimeJest skierowany do 90 milionów gospodarstw domowych w 2022 roku w 20 różnych krajach: Albanii, Andorze, Bośni i Hercegowinie, Bułgarii, Chorwacji, Czechach, Danii, Finlandii, Węgrzech, Kosowie, Czarnogórze, Holandii, Macedonii Północnej, Norwegii, Polsce, Portugalii, Rumunii, Serbia, Słowacja, Słowenia, Hiszpania i Szwecja, ale Francja (jeszcze) nie jest zaangażowana.
SkyShowtime połączy szereg marek, takich jak Showtime, Nickelodeon, Paramount Pictures, Paramount + Originals i Universal Pictures. W sumie zapewni ponad 10 000 godzin rozrywki z filmami i serialami.
Rafael Anicino, prezes i dyrektor generalny ViacomCBS Network International, powiedział:Wraz z uruchomieniem SkyShowtime jesteśmy dobrze przygotowani do korzystania z naszego globalnego silnika rekomendacji treści do szybkiego i responsywnego tworzenia atrakcyjnego pokazu strumieniowego z inteligentną i rosnącą inwestycją strategiczną.»
Czy francuska chronologia mediów wyjaśnia, dlaczego ta platforma nie istnieje we Francji? Zobaczmy za kilka miesięcy, czy sytuacja się rozwinie.
„Dumny fanatyk sieci. Subtelnie czarujący twitter geek. Czytelnik. Internetowy pionier. Miłośnik muzyki.”
More Stories
Caroline Margeridon przechodzi operację: jej córka Victoire filmuje jej wybudzenie się po znieczuleniu ogólnym, a jej stan jest zaskoczeniem
Jerzy Skolimowski, profesor kina, na retrospektywie w Tuluzie
„40° poniżej zera”, „4211 km”… Poznaj laureatów 35. Nagród Teatralnych Moliera