Głodni Wiedzy

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Hisense ze wzrostem sprzedaży o 113% w Europie

Hisense ze wzrostem sprzedaży o 113% w Europie

Hisense to firma technologiczna założona w 1969 roku w Chinach. Jest jednym z czołowych światowych producentów telewizorów, sprzętu AGD (chłodziarka/zamrażarka, wyposażenie kuchni) oraz klimatyzacji.

Według ostatnich informacji firma umocniła swoją pozycję na rynku europejskim, zwiększając sprzedaż o 113%.

Hisense z ponad 55% i 185% wzrostem na kluczowych rynkach, takich jak Polska i Francja

Hisense, wiodąca firma zajmująca się technologiami konsumenckimi, wzmocniła swoje relacje z konsumentami i skojarzenia z piłką nożną, odkąd sponsoring UEFA EURO 2016 wniósł znaczący wkład, wraz ze wszystkimi cechami innowacji technologicznej marki. W efekcie świadomość marki wzrosła o 6%.

W 2021 r. dane Hisense na rynku europejskim wykazują roczny wzrost o 113%, ze wzrostem przekraczającym 355% i 185% odpowiednio na kluczowych rynkach, takich jak Polska i Francja.

W ostatnich latach Hisense otworzył biura w takich krajach jak Niemcy, Hiszpania, Francja, Włochy, Portugalia i Wielka Brytania, m.in. w innych krajach europejskich. Hisense zwiększyła również swoje inwestycje w Europie.

W 2021 roku, od stycznia do maja, sprzedaż modeli ULED TV U7 i ULED TV U8 wzrosła o 181% w stosunku do roku poprzedniego, a przychody o 258%.

Hisense produkuje niestandardowe produkty zgodnie z różnymi potrzebami każdego rynku. Na przykład, ze względu na wysoki poziom wilgotności w Wielkiej Brytanii, firma Hisense ustawiła 1200 obr./min dla pralek i suszarek na 1400 obr./min, aby lepiej wysuszyć ubrania.

Dzięki nowym filtrom HI-NANO wbudowanym w zestaw klimatyzacyjny Hisense mogą usunąć 93,54% cząsteczek wirusa w zaledwie 2 godziny. Po licznych testach i certyfikatach, technologia ta wykazała hamujące działanie nowego koronawirusa (SARS-CoV-2).

READ  Immigration Museum w Londynie śledzi podróże przedsiębiorców-imigrantów w Wielkiej Brytanii