10 stycznia 2024 r. pierwsza ciężarówka została wysłana bezpośrednio do Polski, gdzie w ten sam weekend sprzedawano banany. Następnie przez następne dwa tygodnie toczyły się negocjacje w sprawie samochodów ciężarowych, a po zaobserwowaniu dobrego produktu dostawy ciężarówkami zakontraktowano na kolejne cztery tygodnie.
„Od tego czasu okresowo przybywało około 400 000 kg certyfikowanych bananów. Są to banany wysokiej jakości, pakowane po raz pierwszy”. Pakiet przepływowy Ulegające biodegradacji; „Następnie wybraliśmy banany marki Gapaceras z taśmą klejącą” – wyjaśnia Elisa Martínez Duque, dyrektor ds. marketingu w Europlátano.
„Historycznie rzecz biorąc, nasza strategia biznesowa miała bardzo ważny element skupiający się na eksporcie za granicę. Przez wiele lat opracowywaliśmy udane projekty na dochodowych rynkach, takich jak francuski czy szwajcarski, które niewątpliwie wymagały ogromnych inwestycji pod względem czasu i zasobów; stanowią fundamenty budowania przyszłości tego sektora.
„Wspólnicy firmy wierzą w otwarcie nowych rynków jako sposób na uzyskanie stabilnych i uczciwych cen na swoje produkty. W 2023 roku, oprócz ożywienia rynku szwajcarskiego po przerwie spowodowanej wulkanem La Palma, nasze owoce zaczną być obecne. na rynku niemieckim i francuskim, gdzie rozwijane są nowe projekty eksportowe” – mówi.
Poprzez tę ciągłą inicjatywę poszukiwania małych, wartościowych nisz rynkowych, firma potwierdza swoją międzynarodową strategię biznesową. „Obstawianie zakładów na rynku międzynarodowym nie może być jednorazowym działaniem, gdy na rynku półwyspu pozostały „resztki” produktu, ale należy je uznać za inwestycję mającą na celu budowanie przyszłości dla sektora bananów na Wyspach Kanaryjskich. Musimy tworzyć relacje oparte na zaufaniu z klientami kontynent europejski poprzez ciągłe zapewnianie jakości, usług i przejrzystości.”
W tej linii marketingu bezpośredniego z klientem jest to także najnowszy duży projekt Europlátano, który polega na budowie nowych magazynów do dojrzewania na północy półwyspu, które, oprócz tych, którymi już zarządzają w Alicante, pozwalają świadczyć bezpośrednią obsługę bez pośredników na całym terytorium. Dzięki nowemu magazynowi, który firma buduje w Bilbao, ta zdolność dojrzewania wkrótce zostanie podwojona, dzięki czemu bezpośrednia obsługa całego półwyspu będzie możliwa w drugiej połowie 2024 roku.
po więcej informacji :
Elisy Martinez Duque
Europlatano
To jest niesamowite. : +34 922 40 10 83
[email protected]
www.europlatano.es
„Miłośnik muzyki. Miłośnik mediów społecznościowych. Specjalista sieciowy. Analityk. Organizator. Pionier w podróżach.”
More Stories
Ta polska firma produkuje w 100% biodegradowalne talerze i sztućce z wykorzystaniem pszenicy
Toupret kupuje konkurenta w Polsce
Drobiarski gigant LDC jest w trakcie przejęcia fabryki Konspolu w Polsce