Głodni Wiedzy

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Koszyk wkrótce pod polską kontrolą?

Koszyk wkrótce pod polską kontrolą?

Oficjalną informację ogłoszono w czwartek wieczorem, 21 czerwca. Stefan Dediu, dyrektor zarządzający Caddy, zapowiedział, że polska grupa Damix może kupić 70% akcji spółki z Drusenheim.

Francuskie (i alzackie) wagony Caddy mogą stać się wagonami francusko-polskimi. Dyrektor Generalny firmy Cady Drusenheim produkuje wagonywspomniany „Bardzo zaawansowane wywiady” Z grupą Damex. Damix to polska firma specjalizująca się w produkcji mebli i wózków sklepowych. Jej obroty wynoszą 45 milionów euro: odkup 70% akcji Caddy może kosztować 10 milionów euro. Mogłoby to zostać sformalizowane w sierpniu.
Stefan Didio, dyrektor zarządzający, posiada obecnie 65% udziałów w Caddy, firmie, którą uratował w 2014 roku wraz ze swoimi włoskimi (Bertoldi, 25% udziałów) i niemieckimi (Shopbox, 10% udziałów) wspólnikami. Jeśli przejęcie zostanie oficjalnie sfinalizowane, Stephane Diedio powinien pozostać w zarządzie i zachować 20% udziałów.

Produkcja wagonów pozostaje w Alzacji

Działalność Damexu zostanie podzielona: produkcja mebli pozostanie w Polsce, a Wozy te przewieziono do Alzacji. Linie produkcyjne w zakładach Drusenheim i Detwiler (zatrudniających 240 pracowników) są w rzeczywistości bardziej wydajne, ale nie są wykorzystywane w pełni.

Dzięki temu przejęciu, jeśli tak się stanie, alzackie linie produkcyjne powinny działać z pełną wydajnością. Cady, która otrzymała nagrodę za swoje zarządzanie, powinna była ją otrzymać Dostęp do gigantycznego rynku w Europie Wschodniej i Rosji. Związki twierdzą „spokój”I nie chcę się komunikować przed sformalizowaniem. To samo tyczy się zarządzania.

Uważaj na antonomazję

Dla Twojej informacji nie możemy używać terminu „koszyk” (zarejestrowany znak towarowy) jako synonimu „koszyka supermarketowego”. W przeciwnym razie Kadi (firma) Wnieść skargę: Le Figaro I początek Ja je uczyniłem (Łuurds) świeże. Dla firmy oznacza toAby nazwa jej flagowego produktu nie była przedmiotem anatomii: Coś, co staje się znane w języku potocznym pod nazwą marki, która je wprowadziła na rynek… tak równoznaczne z firmą, że traci ona prawa własności intelektualnej do nazwy.

READ  Zrobienie. Według nowego menedżera Planzi, plan konkurencyjności stawia Michelin „na silnej pozycji”