Na początku tego roku Intel rozpoczął kampanię zatytułowaną „Nie jesteś na Macu”, mającą na celu zdyskredytowanie nowego chipa M1 firmy Apple. To połączenie uwypukliło różne wady komputerów Apple, takie jak brak możliwości grania czy brak ekranu dotykowego. Założyciel wydał również kilka norm (niektóre z nich to To było wątpliwe) Potwierdzenie wyższości jego zabiegów.
Relacje między dwoma nowymi rywalami nie ulegną poprawie po emisji nowej kampanii, która miała miejsce wczoraj na targach Computex 21. Zostało to ujawnione przy okazji premiery jedenastej generacji procesorów z serii H.
Według firmy komputery Mac są produktami gorszej jakości ze względu na niekompatybilność z grami: producent skorzystał z okazji, aby opublikować listę tytułów, wśród najpopularniejszych, które nie są kompatybilne z macOS. Argument na pewno nie wraca do wczoraj – na iOS Apple udało się zjednoczyć wydawców i graczy – ale pozostaje aktualny: poza emulacją w tej chwili jest to niemożliwe Zainstaluj Windows bezpośrednio na swoim Macu M1.
Intel opublikował również test porównawczy 16-calowego MacBooka Pro (najpotężniejszego obecnie dostępnego urządzenia sprzętowego) w porównaniu z komputerem Intel. Nic dziwnego, że przemawia to na korzyść Intela, który wyraźnie ostrożnie wybrał testy. Kampania promuje również fakt, że wielu twórców to gracze i odwrotnie.
Zapytany wcześniej PCGamerRyan Schrott, główny strateg ds. Wydajności Intela, uzasadnił tę kampanię faktem, że Apple tego nie zrobił. Dla konsumentów przejście na własne procesory nie jest tajemnicą »I że teraz uważa firmę z Cupertino za konkurenta.
„Profesjonalne rozwiązywanie problemów. Pragnący być pionierem kulinarnym. Przyjazny miłośnik piwa.”
More Stories
Muzyka Nintendo: Le Spotify wyprodukowane na Nintendo
Cyberpunk 2077 nie umarł, CD Projekt ogłasza wielkie ogłoszenie dla całej społeczności
Nowa trójka astronautów wyrusza na chińską stację kosmiczną