Wreszcie nadeszła aktualizacja Warzone i MW3 Sezon 3, niosąca ze sobą wiele zmian w balansie broni, które wstrząśną metą. Oto wszystkie zmiany.
Sezon 3 Modern Warfare 3 i Warzone to jedna z największych aktualizacji obu gier w dotychczasowej historii, zadziwiająca ogromem zawartości.
Oprócz nowych map, których możesz się nauczyć i nowych broni, które możesz odblokować, ta aktualizacja wprowadza także kilka zmian w balansie istniejących broni.
Oto wszystkie zmiany, których dokonał Deweloperzy Dla broni w Warzone Sezon 3 i Modern Warfare 3.
indeks
Balansowanie broni – Warzone sezon 3
Pistolet
- RAM-7
- Maksymalne obrażenia zmniejszono z 36 do 32.
- Obrażenia średniego zasięgu zostały zmniejszone z 30 do 28.
- Maksymalny zasięg obrażeń został zmniejszony z 26,67 jarda do 24,13 jarda.
- Mnożnik obrażeń od strzału w głowę zmniejszono do x1,2 z x1,3.
- Mnożnik obrażeń szyi został zmniejszony do x1 z x1,3.
- DG-56
- Czas przejścia od biegu do strzelania został zwiększony do 199 ms z 178 ms.
- Lachman 556 (MW2)
- Maksymalne obrażenia zwiększone z 24 do 28.
- Średnie obrażenia dystansowe zwiększone z 21 do 24.
- Mnożnik obrażeń szyi został zwiększony do x1,1 z x1,06.
- Mnożnik obrażeń górnej części klatki piersiowej został zwiększony do x1,1 z x1,06.
- Zwiększono mnożnik obrażeń dla ramion i dłoni do x1,1 zamiast x1.
- M13C(MW2)
- Maksymalny zasięg obrażeń zwiększony do 21,59 jardów z 17,78.
- AR Ruszaj do przodu (MW2)
- Mnożniki obrażeń ramion i dłoni zwiększone do 1,12x z 1,06x.
- Tempus Razorback (MW2)
- Maksymalne obrażenia zwiększone z 27 do 28.
- Mnożniki obrażeń ramion i dłoni zwiększono do x1 z x0,9.
Karabin bojowy
- Bas-B
- Szybkostrzelność zmniejszono do 600 obr/min zamiast 667 obr/min.
- Prędkość odrzutu zmniejszona o 6%.
- Jak wyjęty spod prawa-277
- Maksymalne obrażenia zmniejszono do 90 ze 100.
- Zasięg obrażeń średniego zasięgu został zmniejszony z 27,94 jarda do 25,4 jarda.
- Mnożnik obrażeń od strzału w głowę zmniejszony do x1,4 z x1,6.
- Mnożniki obrażeń górnej części tułowia i ramion zostały zmniejszone do x1,1 z x1,3.
- Czas przejścia od biegu do strzelania został skrócony do 226 ms z 252 ms.
- Czas celu został skrócony do 240 ms zamiast 300 ms.
- Szybkość celowania kary za strzelanie została zmniejszona ze 150% do 135%.
- MTZ-762
- Maksymalne obrażenia zmniejszono z 40 do 38.
- Obrażenia średniego zasięgu zostały zmniejszone z 38 do 35.
- Sabotaż SOA
- Maksymalny zasięg obrażeń został zmniejszony z 25,4 jarda do 22,86 jarda.
- Zasięg obrażeń średniego zasięgu został zmniejszony z 46,23 jarda do 41,91 jarda.
- Czas przejścia ze sprintu do strzału został zwiększony do 268 ms z 256 ms.
- Czas celowania został zwiększony do 290 ms z 270 ms.
- Sidewinder
- Czas przejścia od biegu do strzelania został skrócony z 231 ms do 210 ms.
- Prędkość pocisku wzrosła z 600 m/s do 770 m/s.
Pistolety maszynowe
- RAM-9
- Maksymalne obrażenia zmniejszono z 30 do 27.
- Czas przejścia od biegu do strzelania został skrócony do 147 ms ze 178 ms.
- AMR9
- Maksymalne obrażenia zmniejszono z 31 do 27.
- Minimalne obrażenia zmniejszone z 25 do 22.
- Obrażenia średniego zasięgu zostały zmniejszone z 27 do 25.
- Maksymalny zasięg obrażeń został zmniejszony z 22,86 jarda do 17,78 jarda.
- Zasięg obrażeń średniego zasięgu został zmniejszony z 40,64 jarda do 34,29 jarda.
- Czas przejścia ze sprintu do strzału został skrócony do 136 ms z 189 ms.
- Konkurent-9
- Czas przejścia ze sprintu do strzelania został zwiększony do 110 ms z 93 ms.
- Zarządzanie zasobami ludzkimi-9
- Czas przejścia ze sprintu do strzału został zwiększony do 110 ms z 94 ms.
- strajkowicz
- Czas przejścia ze sprintu do strzału został zwiększony do 110 ms ze 100 ms.
- Napastnik 9
- Maksymalny zasięg obrażeń zwiększony do 12,19 jarda z 10,67.
- Czas przejścia ze sprintu do strzału został zwiększony do 103 ms ze 100 ms.
- WSP-9
- Czas przejścia ze sprintu do strzału został zwiększony do 110 ms z 88 ms.
- Eskadra WSP
- Czas przejścia ze sprintu do strzelania został zwiększony do 99 ms z 88 ms.
- MX9 (MW2)
- Średnie obrażenia dystansowe zwiększone z 26 do 28.
- Maksymalny zasięg obrażeń zwiększony do 11,17 jardów z 9,65.
- Łódź podwodna Lachmana (MW2)
- Maksymalne obrażenia zwiększone z 27 do 28.
- Maksymalny zasięg obrażeń zwiększony do 9,65 jarda z 8,25.
- Bas-B (MW2)
- Maksymalne obrażenia zwiększone z 26 do 28.
Pistolety maszynowe
- Most MK9
- Minimalne obrażenia zmniejszone z 26 do 24.
- Czas celu został skrócony do 350 ms zamiast 410 ms.
- Środek do usuwania TAQ
- Maksymalne obrażenia zwiększone z 28 do 30.
- Taq ewoluuje
- Czas przejścia ze sprintu do strzelania został zwiększony do 257 ms z 245 ms.
- Czas celowania został zwiększony do 415 ms z 385 ms.
- Magazynek na pasek 5,56
- Szybkostrzelność zmniejszono do 789 obr./min zamiast 857 obr./min.
- Rap H (MW2)
- Mnożnik obrażeń górnej części tułowia i szyi został zwiększony do x1,1 z x1,08.
- Zwiększono mnożnik obrażeń dla ramion i dłoni do x1,1 zamiast x0,95.
- HCR 56 (MW2)
- Maksymalny zasięg obrażeń zwiększony do 33,65 jarda z 30,73.
- Mnożniki obrażeń ramion i dłoni zwiększono do x1,1 z x0,99.
- Mnożnik obrażeń nóg został zwiększony do x1 z x0,95.
- RAL MG (MW2)
- Czas przejścia ze sprintu do strzału został zwiększony do 216 ms z 199 ms.
- Czas celowania został zwiększony do 380 ms z 330 ms.
Karabin taktyczny
- Tempus Torrent (MW2)
- Maksymalne obrażenia zmniejszono z 74 do 70.
Karabiny precyzyjne
- Prześladowca XRK
- Czas celowania został zwiększony do 600 ms z 580 ms.
- Inhibitor KV
- Czas celowania został zwiększony do 580 ms z 540 ms.
- SP-X80 (MW2)
- Czas przejścia ze sprintu do strzału został zwiększony do 310 ms z 270 ms.
- Czas celowania został zwiększony do 590 ms z 570 ms.
Pistolety
- Reneta
- Maksymalny zasięg obrażeń zwiększony do 12,95 jardów z 11,68.
- W. S. B. Stenger
- Rękojeść tylna: Akimbo WSP Stinger
- Szybkostrzelność wzrosła do 750 obr./min z 600 obr./min.
- Rękojeść tylna: Akimbo WSP Stinger
Balansowanie rekwizytów – Warzone sezon 3
- Ciężkie głowice cylindrów
- Do wszystkich bełtów ciężkiego karabinu snajperskiego dodano funkcję Prime Accuracy.
- Ramka Cronin Intellas MSP-12
- Lasery nie są już widoczne dla przypadkowych wrogów.
- Światło laserowe SL Razorhawk
- Latarka nie jest już widoczna dla przypadkowych wrogów.
- Lasery nie są już widoczne dla przypadkowych wrogów.
- Szkarłatne pudełko laserowe CS15
- Laser nie jest już widoczny dla wrogów.
- Pudełko z zielonymi hakami laserowymi
- Lasery nie są już widoczne dla przypadkowych wrogów.
- Tłumik Spirit Fire VT-7
- Kara do prędkości za przejście ze sprintu do strzelania została zwiększona do 5% z 2%.
- Reduktor płomienia L4R
- Korzyści z kontroli odrzutu poziomego zmniejszono z 13% do 10%.
- Osłona dłoni DR-6
- Korzyści z prędkości ruchu podczas celowania zostały zmniejszone o 3-4% w zależności od klasy broni.
- Uchwyt pomocniczy Bruin Heavy Duty
- Korzyści z kontroli odrzutu poziomego zmniejszono do 8% z 12%.
Równoważenie broni – Modern Warfare 3, sezon 3
Karabiny szturmowe
- RAM-7
- Zmniejszono mnożnik obrażeń szyi z x1,3 do x1 (-23%).
- Holgera 556
- Zmniejszono liczbę powikłań związanych z uszkodzeniem górnej części uda, podudzia i stopy z x1 do x0,85 (-15%).
- Holger 556 wymaga teraz strzałów sięgających powyżej pasa, aby zabić 4 strzałami.
- Zmniejszono liczbę powikłań związanych z uszkodzeniem górnej części uda, podudzia i stopy z x1 do x0,85 (-15%).
- Mkw
- Zmniejszono mnożnik obrażeń od strzału w głowę z x1,3 do x1,1 (+15%).
- DG-56
- Wydłużono czas przejścia ze sprintu do strzału ze 178 ms do 199 ms (+12%).
Karabiny bojowe
- Sabotaż SOA
- Czas przejścia od biegu do strzelania został zwiększony z 256 ms do 268 ms (+5%).
- Wydłużono czas celowania z 270 ms do 290 ms (+7%).
- Bas-B
- Zmniejszono szybkostrzelność z 667 obr/min do 600 obr/min (-10%).
- Prędkość odrzutu zmniejszona o 6%.
- Zestaw Jack Outlaw-277
- Skrócono czas przejścia od biegu do strzelania z 252 ms do 226 ms (-10%).
- Skrócono czas celowania z 300 ms do 240 ms (-20%).
- Zmniejszono współczynnik celowania kary za strzelanie ze 150% do 135%.
- Zwiększono średnie obrażenia z 74 do 90 (+22%)
- Zwiększono minimalne obrażenia z 70 do 90 (+29%).
- Outlaw-277 JAK może teraz zabić maksymalnie dwoma trafieniami, niezależnie od miejsca trafienia w ciało.
- Sidewinder
- Skrócono czas przejścia od biegu do strzelania z 231 ms do 210 ms (-9%).
- Zwiększono prędkość pocisku z 600 m/s do 770 m/s (+28%).
Pistolety maszynowe
- RAM-9
- Skrócono czas przejścia od biegu do strzelania z 178 ms do 147 ms (-17%).
- AMR9
- Czas przejścia od biegu do strzelania został skrócony z 189 ms do 136 ms (-28%).
- Konkurent-9
- Czas przejścia od biegu do strzelania został zwiększony z 93 ms do 110 ms (+18%).
- Zmniejszono średnie obrażenia w walce wręcz z 27 do 25 (-7%).
- Zmniejszono średnie obrażenia z 25 do 23 (-8%).
- Zmniejszono mnożniki obrażeń dolnej części tułowia, ramion i dłoni z x1,1 do x1 (-9%).
- Zarządzanie zasobami ludzkimi-9
- Czas przejścia od biegu do strzelania został zwiększony z 94 ms do 110 ms (+17%).
- Napastnik 9
- Czas przejścia od biegu do strzelania został zwiększony ze 100 ms do 103 ms (+3%).
- strajkowicz
- Czas przejścia od biegu do strzelania został zwiększony ze 100 ms do 110 ms (+10%).
- WSP-9
- Czas przejścia od biegu do strzelania został zwiększony z 88 ms do 110 ms (+25%).
- Eskadra WSP
- Czas przejścia ze sprintu do strzału z 88 ms do 99 ms (+13%).
Strzelby z pompką
- Do karabinów MW3 dodano nasadki wylotowe Long Haul 50 i Wolfcall 300.
Pistolety maszynowe
- Taq ewoluuje
- Czas przejścia od biegu do strzelania został zwiększony z 245 ms do 257 ms (+5%).
- Wydłużono czas celowania z 385 ms do 415 ms (+8%).
- 7.62 Pas podajnika
- Zmniejszono mnożnik obrażeń szyi z x1,4 do x1,2 (-14%).
- Magazynek na pasek 5,56
- Zmniejszono szybkostrzelność z 857 obr/min do 789 obr/min (-8%).
- Most MK9
- Skrócono czas celowania z 410 ms do 350 ms (-15%).
- RAL MG (MW2)
- Czas przejścia od biegu do strzelania został zwiększony z 199 ms do 216 ms (+9%).
- Wydłużono czas celowania z 330 ms do 380 ms (+15%).
- Zwiększono mnożnik obrażeń szyi z x1 do x1,3 (+30%).
- Zwiększono mnożnik obrażeń górnej części klatki piersiowej z x1 do x1,2 (+20%).
- Zwiększono mnożniki obrażeń nóg i stóp z x0,9 do x1 (+11%).
Karabin taktyczny
- Przechwytywacz MTZ
- Wydłużono czas celowania z 280 ms do 300 ms (+7%).
- Zmniejszono średnie obrażenia z 88 do 83 (-6%).
- Zmniejszono minimalne obrażenia z 84 do 77 (-8%).
- Zmniejszono zasięg obrażeń z bliskiej odległości z 44,5 metra do 38,1 metra (-14%).
Karabiny precyzyjne
- Prześladowca XRK
- Wydłużono czas celowania z 580 ms do 600 ms (+3%).
- Inhibitor KV
- Wydłużono czas celowania z 540 ms do 580 ms (+7%).
- SP-X80 (MW2)
- Czas przejścia od biegu do strzelania został zwiększony z 270 ms do 310 ms (+15%).
- Wydłużono czas celowania z 570 ms do 590 ms (+4%).
Pistolety
- zdjęcie
- Amunicja Viper 12,7 x 55 mm
- Zwiększono minimalny zasięg obrażeń i zasięg pocisku z 14,5 metra do 19,6 metra (+35%).
- Amunicja Viper 12,7 x 55 mm
- W. S. B. Stenger
- Tylna rękojeść Akimbo WSP Stinger
- Szybkostrzelność zwiększona z 600 obr/min do 750 obr/min (+25%).
- Tylna rękojeść Akimbo WSP Stinger
Równoważenie rekwizytów – Modern Warfare 3, sezon 3
- Ciężkie głowice cylindrów
- Do wszystkich bełtów ciężkiego karabinu snajperskiego dodano funkcję Prime Accuracy.
- Ramka Cronin Intellas MSP-12
- Lasery nie są już widoczne dla przypadkowych wrogów.
- Światło laserowe SL Razorhawk
- Latarka nie jest już widoczna dla przypadkowych wrogów.
- Lasery nie są już widoczne dla przypadkowych wrogów.
- Szkarłatne pudełko laserowe CS15
- Laser nie jest już widoczny dla wrogów.
- Pudełko z zielonymi hakami laserowymi
- Lasery nie są już widoczne dla przypadkowych wrogów.
- Tłumik Spirit Fire VT-7
- Kara do prędkości za przejście ze sprintu do strzelania została zwiększona do 5% z 2%.
- Reduktor płomienia L4R
- Korzyści z kontroli odrzutu poziomego zmniejszono z 13% do 10%.
- Osłona dłoni DR-6
- Korzyści z prędkości ruchu podczas celowania zostały zmniejszone o 3-4% w zależności od klasy broni.
- Uchwyt pomocniczy Bruin Heavy Duty
- Korzyści z kontroli odrzutu poziomego zmniejszono do 8% z 12%.
„Profesjonalne rozwiązywanie problemów. Pragnący być pionierem kulinarnym. Przyjazny miłośnik piwa.”
More Stories
Gra wideo będąca wydarzeniem ukaże się jesienią 2025 roku
Free uruchomi nowy program uruchamiający telewizor dla Freebox Ultra, dowiedz się, jak będzie on wyglądał w oparciu o sztuczną inteligencję i jej potencjalne funkcje
Android traci ogromną przewagę na rzecz Apple