Głodni Wiedzy

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Polska firma planuje otworzyć 3 przedstawicielstwa w Maroku

Polska firma planuje otworzyć 3 przedstawicielstwa w Maroku

Pobyt polskiej delegacji w regionach południowych w dniach 12-19 września 2021 roku zaowocuje faktem, że wkrótce w Maroku powstanie polska firma.

Podczas wizyty polskich firm na południu Królestwa Prezes LUG Rysz Wotorkowski zapowiedział otwarcie trzech oddziałów w miastach Laayoune, Dakhla i Rabat. LUG prezentuje się jako jeden z głównych producentów profesjonalnych rozwiązań oświetleniowych w Europie i zamierza podbić rynek marokański.

Zdaniem delegacji wybór południowych województw nie jest przypadkowy, zapewniają one bowiem polskiemu sektorowi prywatnemu wszelkie możliwości inwestycyjne, a w szczególności stabilność, bezpieczeństwo, spokój i wzrost, z którego czerpie Królestwo. Przepisy dotyczące infrastruktury nowej generacji i zachęt inwestycyjnych.

Regiony południowe, ze swoim wyjątkowym strategicznym położeniem, uważane są za bramę na kontynent afrykański dla swojej działalności, a także na rynek Unii Europejskiej, traktując to jako nowy krok w kierunku uzyskania zadowalających wyników.

Robert Jędrzejczyk, szef polskiej misji, powiedział, że jest zdumiony tym, co on i towarzysząca mu delegacja zobaczyli na miejscu, zwłaszcza projekty strukturalne, które ujrzały światło dzienne w ciągu ostatnich dwudziestu lat lub te, które są obecnie otwierane w Królestwie . To wizja Jego Królewskiej Mości Króla Mohammeda VI.

W tym samym kontekście Polska Misja Gospodarcza potwierdza, że ​​regiony południowe stanowią ośrodek przyciągania inwestycji o wysokiej wartości dodanej i zapewniają duże możliwości zatrudnienia, wyrażając przekonanie o konieczności konstruktywnej i owocnej współpracy z podmiotami lokalnymi, zwłaszcza regionalnym sektorem inwestycyjnym ośrodków w Laayoune i Dakhla, które stanowią prawdziwą szansę.

Dla polskich inwestorów ta misja gospodarcza niewątpliwie przyczyni się do konsolidacji relacji między Marokiem a Polską, „ponieważ nasza wizyta w miastach Laayoune i Dakhla pozwoliła nam poznać dużą liczbę możliwości inwestycyjnych o dużej wartości dodanej”.

READ  Plan strategiczny: Smile ma na celu wygenerowanie 250 mln euro przychodów do 2025 r