wymyślić siebie na nowo
W obliczu katastrofalnego kryzysu zdrowotnego w branży turystycznej, luksusowe piękno Miałem do czynienia z małym ruchem w sklepach wolnocłowych. Zmuszona do odkrywania siebie na nowo, koncentrując swój rozwój na rynkach lokalnych, na których międzynarodowych marek jest niewiele lub nie ma ich wcale, Grupą kieruje David DayanA Afryka wzięła. Kanały masowej dystrybucji są tam nadal słabo zorganizowane, zarówno w supermarketach i supermarketach kosmetyków takich marek jak Garnier czy L’Oréal Paris, jak iw aptekach czy drogeriach kosmetyków aktywnych z La Roche-Posay, Cerave czy Gingham.
Chcąc przyspieszyć swój rozwój w Afryce, grupa chce teraz współpracować z markami tych gigantów kosmetycznych, takimi jak Dark & Lovely czy Nice & Lovely, należącymi do Grupy L’Oréal i rozwijać gamę produktów dla Afryki rynek.
BEAUTE LUXE, które dziś może poszczycić się obecnością w sektorze wolnorynkowym w 17 krajach afrykańskich, dostrzegło ogromny potencjał tego rynku i zamierza dalej go rozwijać w Afryce Zachodniej (Sierra Leone, Benin, Togo…). Ta strategia pozwoliła nazywać ją teraz ekspertem w dystrybucji perfum i kosmetyków oraz widzieć, jak giganci piękna, tacy jak L’Oréal, Hermès i Puig, powierzają jej część swojej dystrybucji.
Z Burkina Faso do granicy Burundi
Dziś BEAUTE LUXE podkreśla swoje doświadczenie we własnym sektorze, dzięki czemu jest idealnym partnerem dla marek kosmetycznych, które chcą w zrównoważony i wydajny sposób zaistnieć w handlu detalicznym.
Grupa chce pracować nad przekształceniem pasażerów w klientów i zamierza zapewnić widoczność marki w każdym miejscu, w którym podróżny się udaje, od Burkina Faso po granicę z Burundią lub na wszystkich nowych rynkach sprzedaży detalicznej.
Strategia niekwestionowanego lidera
Poprzez swoje różne podmioty, BEAUTE LUXE DUTY FREE dla Travel Retail, BEAUTE LUXE w Europie Wschodniej, Azji i Pacyfiku i Afryce oraz BEAUTE LUXE DISTRIBUTION dla rynków lokalnych, Grupa zamierza wzmocnić swoich partnerów potencjalną obecnością w 110 krajach.
Instytucja w służbie urody i higieny
Od początku 2022 roku dla Davida Dayana ważne było stworzenie swojej fundacji. BEAUTE LUXE – AFRICAN WOMEN WELLNESS z siedzibą w Rwandzie ma na celu zapewnienie afrykańskim kobietom łatwego dostępu do piękna i higieny.
We współpracy z największymi światowymi markami fundacja oferuje kolekcje produktów i porad kosmetycznych dla kobiet, których nie stać na nie ze względów finansowych lub dostępności.
Grupa, zawsze chętna do pomocy kobietom na całym świecie, postanowiła na początku marca przekierować część tych zestawów produktów higienicznych i kosmetycznych na polską granicę dla ukraińskich uchodźców.
Ta treść została wyprodukowana z firmą AGENCE DELTA. Redakcja BFMBUSINESS nie była zaangażowana w produkcję tych treści.
„Miłośnik muzyki. Miłośnik mediów społecznościowych. Specjalista sieciowy. Analityk. Organizator. Pionier w podróżach.”
More Stories
Ta polska firma produkuje w 100% biodegradowalne talerze i sztućce z wykorzystaniem pszenicy
Toupret kupuje konkurenta w Polsce
Drobiarski gigant LDC jest w trakcie przejęcia fabryki Konspolu w Polsce