Głodni Wiedzy

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

BEAUTE LUXE Ekspert w dystrybucji perfum i kosmetyków

BEAUTE LUXE Ekspert w dystrybucji perfum i kosmetyków

[CONTENU PARTENAIRE] BEAUTE LUXE jest wiodącym dystrybutorem perfum i kosmetyków na rynku detalicznym podróży w Afryce i odnotował ogromny wzrost. Epidemia zwolniła, grupa odbudowuje się, wykorzystując szansę rozwoju na kontynencie afrykańskim.

wymyślić siebie na nowo

W obliczu katastrofalnego kryzysu zdrowotnego w branży turystycznej, luksusowe piękno Miałem do czynienia z małym ruchem w sklepach wolnocłowych. Zmuszona do odkrywania siebie na nowo, koncentrując swój rozwój na rynkach lokalnych, na których międzynarodowych marek jest niewiele lub nie ma ich wcale, Grupą kieruje David DayanA Afryka wzięła. Kanały masowej dystrybucji są tam nadal słabo zorganizowane, zarówno w supermarketach i supermarketach kosmetyków takich marek jak Garnier czy L’Oréal Paris, jak iw aptekach czy drogeriach kosmetyków aktywnych z La Roche-Posay, Cerave czy Gingham.

Chcąc przyspieszyć swój rozwój w Afryce, grupa chce teraz współpracować z markami tych gigantów kosmetycznych, takimi jak Dark & ​​Lovely czy Nice & Lovely, należącymi do Grupy L’Oréal i rozwijać gamę produktów dla Afryki rynek.

BEAUTE LUXE, które dziś może poszczycić się obecnością w sektorze wolnorynkowym w 17 krajach afrykańskich, dostrzegło ogromny potencjał tego rynku i zamierza dalej go rozwijać w Afryce Zachodniej (Sierra Leone, Benin, Togo…). Ta strategia pozwoliła nazywać ją teraz ekspertem w dystrybucji perfum i kosmetyków oraz widzieć, jak giganci piękna, tacy jak L’Oréal, Hermès i Puig, powierzają jej część swojej dystrybucji.

Z Burkina Faso do granicy Burundi

Dziś BEAUTE LUXE podkreśla swoje doświadczenie we własnym sektorze, dzięki czemu jest idealnym partnerem dla marek kosmetycznych, które chcą w zrównoważony i wydajny sposób zaistnieć w handlu detalicznym.

Grupa chce pracować nad przekształceniem pasażerów w klientów i zamierza zapewnić widoczność marki w każdym miejscu, w którym podróżny się udaje, od Burkina Faso po granicę z Burundią lub na wszystkich nowych rynkach sprzedaży detalicznej.

READ  Przestudiuj trendy na rynku kompozytów stalowych w Polsce w latach 2021-2027 z kluczowymi danymi według kraju, wykazującymi imponujący wzrost według zapotrzebowania branży, udziału, wolumenu, analizy kluczowych graczy i prognoz badawczych

Strategia niekwestionowanego lidera

Poprzez swoje różne podmioty, BEAUTE LUXE DUTY FREE dla Travel Retail, BEAUTE LUXE w Europie Wschodniej, Azji i Pacyfiku i Afryce oraz BEAUTE LUXE DISTRIBUTION dla rynków lokalnych, Grupa zamierza wzmocnić swoich partnerów potencjalną obecnością w 110 krajach.

Instytucja w służbie urody i higieny

Od początku 2022 roku dla Davida Dayana ważne było stworzenie swojej fundacji. BEAUTE LUXE – AFRICAN WOMEN WELLNESS z siedzibą w Rwandzie ma na celu zapewnienie afrykańskim kobietom łatwego dostępu do piękna i higieny.

We współpracy z największymi światowymi markami fundacja oferuje kolekcje produktów i porad kosmetycznych dla kobiet, których nie stać na nie ze względów finansowych lub dostępności.

Grupa, zawsze chętna do pomocy kobietom na całym świecie, postanowiła na początku marca przekierować część tych zestawów produktów higienicznych i kosmetycznych na polską granicę dla ukraińskich uchodźców.

Ta treść została wyprodukowana z firmą AGENCE DELTA. Redakcja BFMBUSINESS nie była zaangażowana w produkcję tych treści.

We współpracy z AGENCJĄ DELTA