Polska gazeta Gazeta.pl była zaskoczona nowym logo Brussels Airlines, które zostało oficjalnie zaprezentowane w czwartek i które wygląda bardzo podobnie do swojego. Powiedział agencji Belga, że te media również skontaktowały się z liniami lotniczymi. Belgijska firma nie widzi jednak żadnego problemu, podkreślając, że „nie ma możliwości pomyłki”.
Brussels Airlines ogłosiły, że po piętnastu latach zrezygnują ze swojego logo z czternastoma czerwonymi piłkami „B”. Jeśli czerwone kulki pozostaną w nowym logo, teraz jest ich trochę Dziewięć, różnej wielkości, które tworzą kwadrat.
Co przykuło uwagę Gazeta.pl, którego godło składa się z… dziewięciu czerwonych kulek różnej wielkości, które układają się w kwadrat. Rzeczniczka Agory, grupy medialnej, do której należy Gazeta.pl, powiedziała w rozmowie z Belgą: „Porównanie marki Gazeta.pl z nową marką Brussels Airlines nie pozostawia wątpliwości, że grafika jest niemal identyczna”.
Polska grupa twierdzi, że analizuje sytuację i skontaktowała się już z Brussels Airlines. Mamy nadzieję, że szybko i przyjaźnie rozwiążemy ten problem.
W Brussels Airlines logo Gazeta.pl również jest nieznane: „Widzieliśmy to logo, zanim nasze logo zostało zarejestrowane jako znak towarowy” – wyjaśnia rzecznik firmy Kim Daenen. Ale linia lotnicza nie znalazła powodu, aby zmienić planowane logo. Te dwa logo nie są dokładnie takie same Ponadto obie firmy działają w zupełnie innych sektorach. Więc nie ma potencjalnego zamieszania”.
Brussels Airlines ogłosiły, że po piętnastu latach zrezygnują ze swojego logo z czternastoma czerwonymi piłkami „B”. Jeśli czerwone kulki pozostaną w nowym logo, w kwadracie będzie teraz dziewięć kulek o różnych rozmiarach. Co przykuło uwagę serwisu Gazeta.pl, którego logo składa się z… dziewięciu czerwonych kulek różnej wielkości, które układają się w kwadrat. Rzeczniczka Agory, grupy medialnej, do której należy Gazeta.pl, powiedziała w rozmowie z Belgą: „Porównanie marki Gazeta.pl z nową marką Brussels Airlines nie pozostawia wątpliwości, że grafika jest niemal identyczna”. Polska grupa twierdzi, że analizuje sytuację i skontaktowała się już z Brussels Airlines. Mamy nadzieję, że szybko i przyjaźnie rozwiążemy ten problem. W Brussels Airlines logo Gazeta.pl również jest nieznane: „Widzieliśmy to logo, zanim nasze logo zostało zarejestrowane jako znak towarowy” – wyjaśnia rzecznik firmy Kim Daenen. Ale linia lotnicza nie znalazła powodu, aby zmienić planowane logo. „Oba loga nie są dokładnie takie same, co więcej, obie firmy działają w zupełnie różnych branżach. Nie ma więc potencjalnego zamieszania”.
„Miłośnik muzyki. Miłośnik mediów społecznościowych. Specjalista sieciowy. Analityk. Organizator. Pionier w podróżach.”
More Stories
Ta polska firma produkuje w 100% biodegradowalne talerze i sztućce z wykorzystaniem pszenicy
Toupret kupuje konkurenta w Polsce
Drobiarski gigant LDC jest w trakcie przejęcia fabryki Konspolu w Polsce