Głodni Wiedzy

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Xbox i Hideo Kojima: LOI zostaną podpisane na grę! | Xbox One

Od miesięcy słyszymy o fuzji Xboksa i Hideo Kojimy. Wszystko zaczęło się od tajemniczej, porzuconej gry, ujawnionej przez Sony i podjętej przez niektórych w nadchodzącym projekcie Hideo Kojimy. Ale dziennikarz Jeff Grob zaprzeczył tej informacji, wyjaśniając, że Hideo Kojima negocjował z Xboxem następną grę i według niego umowa jest teraz „sfinalizowana”.

[Mise à jour du 1er juillet 2021] Seria trwa, a według tych samych źródeł od Jeffa Grubba, Xbox i Hideo Kojima podpisali list intencyjny, w którym stwierdzają, że obaj dobrze sobie poradzą w grze razem. Oznacza to, że transakcja przebiegnie pomyślnie, a szczegóły zostaną przekazane prawnikom.

Umowa zostanie nagrana między Xboxem i Hideo Kojima

W najnowszym filmie opublikowanym wczoraj Jeff Grubb postanowił wyjaśnić, co wie o partnerstwie między Xboxem i Hideo Kojima. Według niego, transakcja jest już sfinalizowana, nawet jeśli są jakieś ostateczne szczegóły ugody. Według jego słów, umowa nie mogła już pozostać bez podpisu. Możemy więc sobie wyobrazić, że obie strony osiągnęły porozumienie i że chodzi tylko o procedury administracyjne.

Kilka dni temu dowiedzieliśmy się, że Xbox rekrutuje Kim Swift swojej spółce zależnej w celu publikacji w Xbox Game Studios z celem „Aby przyspieszyć nasze innowacje i współpracować z niezależnymi studiami przy tworzeniu gier dla chmury”. Kim Swift jest szczególnie znana z tego, że przed pracą w Amazon, w EA Motive (Star Wars Ragtag – złomowany – i Star Wars Battlefront 2) zajmowała stanowisko głównego projektanta w Portalu, a następnie projektanta Left 4 Dead i Left 4 Dead 2, i wreszcie Stadiony.

Według źródeł Jeffa Grubba zadaniem Kima Swifta będzie nadzorowanie różnych współpracy między Xboxem a niezależnymi studiami, które chcą tworzyć gry z myślą o Cloud Gaming. Kojima Productions, studio Hideo Kojimy, będzie jego częścią, a obwód został ukończony.

Wyłącznie Xbox dla Hideo Kojimy?

Jeff Grubb wielokrotnie udowadniał, że jest dobrze zorientowany w niektórych planach Xbox. Niezależnie od tego, czy są to nowe konsole, daty konferencji, czy złoty koniec grania w darmowe gry, to urządzenie trafnie sprawdziło się. I rzeczywiście w kwietniu ubiegłego roku potwierdził, że Kojima już rozmawiał z Xboxem.

Ale największą wskazówką, że Abandoned nie jest Project Kojima, jest to, że Kojima prowadzi rozmowy z Microsoftem na temat wydania ich następnej gry, według źródła zaznajomionego z tą sprawą. I tak, ten posąg na półce Phila Spencera odnosił się do możliwej umowy z legendarnym deweloperem. Nie mogę potwierdzić, czy Xbox przypieczętował już umowę, ale rozumiem, że Kojima jest sercem planu Microsoftu, aby wykorzystać japońskie talenty.

Jeff Group dał jasno do zrozumienia, że ​​nie wie, czy umowa rzeczywiście doszła do skutku, ale Kojima będzie głównym celem Xboxa, który chce przyciągnąć więcej japońskich talentów na swoje platformy. Przy jego ostatnich słowach możemy więc sobie wyobrazić, że rozmowy między Xboksem a Kojimą poszły całkiem dobrze.

READ  „Amazon Music Unlimited” z 60 milionami utworów odtwarzanych przez 3 miesiące

Patrząc na dowody na półkach Phila Spencera, nikt nie pozostał niezauważony kilka miesięcy temu, odkąd wszyscy zauważyliśmy, że półka Phila Spencera została ozdobiona posągiem bezpośrednio nawiązującym do Kojima Productions, obok kultowego Xbox X. .

Xbox szuka więcej japońskich gier

Jeśli taka umowa między Xboxem a Hideo Kojimą zostanie potwierdzona, nie bylibyśmy naprawdę zaskoczeni. Xbox nigdy nie ukrywał chęci do dalszej współpracy z japońskimi programistami, a przed wydaniem Xbox Series X i Xbox Series S Phil Spencer zwiększył liczbę wizyt w Japonii.

W styczniu 2020 r. powiedział sobie szef działu Xboksa Miło poznać japońskie studia Mówić o 2020 i później. Miesiąc później zwrócił uwagę, że rynek japoński jest dla Xboksa ważny i konieczny Niech rzeczy ewoluują.

Nie wiem, czy w najbliższym czasie wygramy w Japonii, ale pozycja, którą zajmujemy dziś w Japonii z podium, jest dla mnie nie do zaakceptowania.

Microsoft nigdy nie ukrywał zainteresowania włamaniem do Azji. Miejsce narodzin gier wideo jest nadal trochę poza brandingiem Xbox w porównaniu z Nintendo czy PlayStation, ale obecne wysiłki Microsoftu na tym rynku nie są zgodne z tym, co wydarzyło się pięć lat temu. Przed zakupem Bethesdy Phil Spencer powiedział, że interesuje go również ta część świata, aby rozszerzyć portfolio swojego studia na cały świat.

Mamy teraz studia w Kanadzie i studia w innych częściach Stanów Zjednoczonych, ale myślę, że mamy lukę w Azji. Powiedziałem to Mattowi [Booty] i otwarcie. Mam nadzieję, że nasz azjatycki zespół projektantów może mieć większy wpływ. Nie ma nic nieuchronnego, więc nie jest to zapowiedź z góry, ale jeśli spojrzysz na to, gdzie jesteśmy na mapie, to jest dla nas prawdziwa okazja.