Głodni Wiedzy

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Uruchomienie MSR w Polsce, Czechach i Turcji – Rys

Uruchomienie MSR w Polsce, Czechach i Turcji – Rys

Integrated Advertising Sciences (IAS), specjalista w dziedzinie jakości mediów cyfrowych, ogłosił otwarcie nowych rynków i stanowisk kierowniczych w celu wzmocnienia swojej obecności w regionie EMEA. Firma kontynuuje działalność w Norwegii i Danii, a także uruchamia swoje usługi lokalnie w Polsce, Czechach i Turcji poprzez partnerstwa biznesowo-usługowe.

Ekspansja do Norwegii i Danii opiera się na IAS Nordic Center w Sztokholmie w Szwecji. Obejmują one nominacje na stanowiska dyrektorów handlowych Ola Tveit w Norwegii i Morten Sandbæk Beck w Danii, którzy dołączają do IAS z dużym doświadczeniem w dziedzinie reklamy i marketingu cyfrowego. Ekspansja IAS na Europę Wschodnią odbywa się poprzez lokalną spółkę Adsonice LLC w Polsce. IAS umacnia swoją obecność na arenie międzynarodowej, uruchamiając w Turcji lokalne partnerstwo z firmą Logaritma, która działa w regionie od 2002 roku.

„IAS ma przyjemność ogłosić rozszerzenie swojej globalnej obecności w regionie EMEA. Widzimy zapotrzebowanie reklamodawców na większą walidację i optymalizację zautomatyzowanej reklamy cyfrowej w regionie EMEA. Skala naszego wzrostu na tych rynkach reklamy cyfrowej ilustruje nasze ambicje dotyczące ekspansji międzynarodowej Inwestowanie na tych rynkach pozwoli lokalnym reklamodawcom i nie tylko „To ogromna szansa dla agencji poszukujących wysokiej jakości cyfrowych wyświetleń reklam oraz dla naszych obecnych globalnych klientów, którzy są coraz bardziej aktywni w regionie. Nie mogę się doczekać współpracy z doświadczonym zespołem i partnerów do realizacji strategii rozwoju IAS na nowych terytoriach” – powiedział Csaba Szabo, dyrektor zarządzający IAS.

READ  FIM Speedway GB: szalony tłum, uznani mistrzowie: w Polsce żużel rywalizuje o piłkę nożną