Głodni Wiedzy

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Testerzy Diablo 4 pokonują Activision i uzyskują pozwolenie na utworzenie gildii – Diablo IV

W lipcu zeszłego roku 21 pracowników z działu Quality Assurance Blizzarda, którzy wcześniej byli częścią Vicarious Visions, ogłosiło Activision, że chcą utworzyć związki. Chociaż Activision początkowo odmówiło utworzenia związku, Narodowa Rada Stosunków Pracy ogłosiła, że ​​wybory mogą się odbyć.

National Labor Relations Board to amerykańska agencja rządowa, która bada między innymi nielegalne praktyki w świecie pracy. To oczywiście wygrana dla tych pracowników, którzy obecnie pracują nad Diablo 4.

Activision Blizzard początkowo sprzeciwił się projektowi, mówiąc, że w głosowaniu powinna wziąć udział grupa 88 deweloperów. NLRB odrzucił jednak argumenty firmy. Według niej nie możemy porównywać testerów i deweloperów, zwłaszcza że wynagrodzenia są bardzo różne, a relacje między dwoma działami sprowadzają się do najprostszego wyrażenia.

Zapraszam do zapoznania się z francuskim tłumaczeniem wyroku:

Na podstawie powyższego dochodzę do wniosku, że pracownicy jednostki objętej wnioskiem mają wspólną wspólnotę zainteresowań. Przyjrzałem się również podobieństwom między programistami i porównałem je z testerami. Deweloperzy są podzieleni na osobne sekcje, ale to te sekcje ostatecznie podlegają szefowi franczyzy Diablo. Deweloperzy mają różne umiejętności, pochodzenie i zadania, ale wykorzystują te umiejętności w sposób komplementarny w procesie produkcyjnym, który obejmuje dużą liczbę kontaktów i wysoki stopień integracji zawodowej. Wynagrodzenie jest różne, ale wiele warunków zatrudnienia deweloperów pokrywa się.

Porównując społeczność o zainteresowaniach programistów z testerami, stwierdzam, że odmienne zainteresowania testerów przeważają nad podobieństwami do programistów. Jak widzieliśmy, testerzy uczestniczą w tym samym procesie tworzenia gry, który obejmuje rozbudowaną łączność i integrację funkcjonalną. Jednak testerzy są zorganizowani oddzielnie we własnym dziale, a hierarchia nadzorcza jest całkowicie oddzielona od hierarchii Diablo. Testerzy mają też inny zestaw konkretnych umiejętności i zadań niż programiści. Wreszcie testerzy płacą znacznie mniej niż deweloperzy. Dowody na wymianę między testerami a programistami są również bardzo ograniczone. Z tych powodów uważam, że wspólne interesy testerów i programistów nie przeważają nad odrębnymi interesami, które sprawiają, że jednostka wymaga odpowiedniej jednostki.

READ  Gracze MW3 domagają się nowych rozwiązań w walce z oszustami

Dzięki wsparciu agencji wybory do głosowania zostaną rozesłane 27 października, a głosy zostaną policzone 18 listopada.

W Activision Blizzard to wyraźnie rozczarowanie. Zauważ, że to nie pierwszy raz, kiedy firma stawia przeszkody na drodze zespołów próbujących stworzyć związek. Tak było już na początku roku w Raven Software.

W liście wysłanym wewnętrznie Lulu Cheng Miservi, wiceprezes wykonawczy Activision Blizzard, wyjaśnia powody, dla których firma wolałaby unikać tworzenia konsorcjum. Według niej, znacznie spowalnia to proces dyskusji i może opóźnić podwyżkę wynagrodzenia.

Cześć wszystkim, szybka wskazówka na temat czegoś ważnego. To długi post, ale chcę być wyczerpujący, więc dziękuję za wsparcie. Dziś po południu Krajowa Rada ds. Stosunków Pracy (NLRB) zdecydowała, że ​​20 testerów zapewnienia jakości pracujących w Diablo w Albany będzie w stanie utworzyć związek, a jeśli związek wygra głosowanie, zostanie włączony do jednostki negocjacyjnej.

Stanowisko firmy w tej sprawie: W pełni respektuje procedurę NLRB i w pełni popiera prawo pracowników do wyboru sposobu, w jaki chcą być reprezentowani. Uważa również, że ludzie, którzy ściśle ze sobą współpracują, powinni mieć możliwość podejmowania takich decyzji wspólnie — innymi słowy, nie zgadzamy się z nielicznymi pracownikami, którzy decydują za wszystkich innych. Dla przyszłości Drużyny Diablo w Albany. Wierzymy, że bezpośredni dialog między firmą a pracownikami jest najbardziej produktywnym sposobem.

Przykłady: Dzięki temu bezpośredniemu dialogowi przenieśliśmy już pełnoetatowy personel ds. kontroli jakości, zwiększyliśmy pensje, zwiększone świadczenia, otworzyliśmy dostęp do programu premiowego i zapewniliśmy więcej możliwości rozwoju kariery (co również zwiększy zarobki).

Uważamy, że rokowania zbiorowe są stosunkowo powolne — po zawarciu umowy trwają średnio ponad rok, zgodnie z analizą Bloomberga. Podczas przedłużających się negocjacji kontraktowych firmy nie mogą przyznawać żadnych podwyżek / premii / świadczeń bez specjalnej umowy ze związkiem, a Bureau of Labor Statistics informuje, że pracownicy niebędący związkami zazwyczaj otrzymują wyższe podwyżki płac. To ważna sprawa grup reprezentowanych przez związki. To zgadza się z tym, co widzieliśmy w Raven, gdzie odbyły się tylko trzy sesje rokowań, odkąd związek został tam przyjęty prawie 6 miesięcy temu, po części dlatego, że związek odwołał swoje zaplanowane miesięczne sesje rokowań.

READ  Seria Xbox Xbox One

Podzielam to wszystko, ponieważ usprawnienie procesu jest jednym z powodów, dla których firma preferuje rozmowy twarzą w twarz – ale ostatecznie decyzja należy do pracowników i każdy powinien mieć możliwość głosowania na swoje preferencje w uczciwych wyborach.

Karty do głosowania zostaną wysłane pocztą do uprawnionych pracowników zamieszkałych w Albany 27 października, muszą zostać zwrócone do 17 listopada i zostaną policzone przez NLRB 18 listopada.