Samsung przewiduje powrót na rynek zegarków podłączonych do internetu i drażni niekwestionowaną dominację Apple Watch. Dzięki temu postępowi Wear OS spadł z 4% do 17% udziału w rynku.
Z jednej strony Połączone godzinydominuje jabłko. Jeśli firma z Cupertino nadal będzie liderem na rynku, Samsung zrobił ogromny skok w kierunku korony, wynika z raportu firmy analitycznej. Wywiad.
Przejście Wear OS od 4 do 17%
Przypominamy, że koreańska firma wydała plik Zegarek Galaxy 4 I Obejrzyj 4 klasyki W sierpniu 2021r. tylko tym osobom udało się obudzić mruczenie Nosić system operacyjny od Google. W drugim trymestrze ciąży rosło w 4% udziału w rynku. Tutaj płaci się nie mniej niż 17% sprzedaży w III kwartale.
Ten postęp jest imponujący, biorąc pod uwagę, że na wyposażeniu znalazły się tylko dwa nowe zegarki Samsunga Noś system operacyjny 3Najnowsza wersja systemu operacyjnego – chociaż Fossil wprowadził zegarki TicWatch pod Wear OS 2 mniej więcej w tym samym czasie. W tych liczbach z pewnością jest wystarczająco dużo, aby przekonać więcej producentów do dołączenia do łodzi Wear OS.
Apple i jego system operacyjny Watch OS napędzający podłączone zegarki stanowiły zaledwie 22% udziału w rynku w trzecim kwartale. Tym samym marka Apple straciła 6 punktów udziału w rynku w porównaniu do zeszłego roku, kiedy zanotowała 28% sprzedaży zegarków na WatchOS.
Dlaczego Watch Series 7 nie ma z tym nic wspólnego?
W takim przypadku nie przechodźmy od razu do prostego wniosku, który mógłby brzmieć: „To wszystko, Apple idzie w dół na rynku zegarków z powodu złej serii 7”. Rzeczywiście, bo Apple wciąż jest liderem rynku. Potem, bo kiedy skończyła się trzecia kadencja, czyli pod koniec września, to byłoSeria zegarków Apple 7 Jeszcze nie wyszedł. Nie znamy jeszcze jego odbioru komercyjnego, co też mogłoby być dobre.
Musimy jednak pamiętać, że Samsung błyszczy, nie oferując nawet produktów z klasy podstawowej czy średniej, produktem raczej premium, podczas gdy Apple traci swoje miejsce, mimo premiery Watch SE, który miał jednak gwarantować dobrą sprzedaż. objętość dzięki niskiej cenie.
Coraz więcej połączonych zegarków
Trudności Apple w utrzymaniu się na szczycie nie powinny być postrzegane jako konsekwencja brak komponentów. W rzeczywistości w trzecim kwartale 2021 sprzedał około 16% więcej godzin niż w tym samym okresie ubiegłego roku. I wydaje się, że rynek ma się dobrze, ponieważ Poprzedni kwartał również odnotował dwucyfrowy wzrost.
Pod względem sprzedaży zegarków Apple nadal zajmuje pierwsze miejsce, chociaż jego sprzedaż spadła w tym kwartale o prawie 10% rok do roku. Samsung ze swojej strony nigdy nie sprzedał wielu zegarków i warto zająć drugie miejsce. Amazfit zajmuje trzecie miejsce.
Samsung i Amazfit z pewnością zyskują na imponującym spadku sprzedaży Huawei, który w 2020 r. nadal był nr 2 w sprzedaży.
Zachód jako pierwszy rynek
Trzeba dodać, że sukces Galaxy Watch 4 wydaje się zależeć głównie od rynku zachodniego, gdzie 60% modeli sprzedawanych jest w Ameryce Północnej i Europie, czyli rynkach, na których sprzedaż zegarków luksusowych ma znaczenie.
To skłania Sujeong Lim, analityka w Counterpoint Research, do spekulacji na temat poniższego wydania „dwa lub trzy lata” Zegarek Samsunga jest łatwo dostępny na podbój rynku azjatyckiego.
Do śledzenia nas zapraszamy do Pobierz naszą aplikację na Androida i iOS. Będziesz mógł czytać nasze artykuły i pliki oraz oglądać najnowsze filmy na YouTube.
„Profesjonalne rozwiązywanie problemów. Pragnący być pionierem kulinarnym. Przyjazny miłośnik piwa.”
More Stories
Muzyka Nintendo: Le Spotify wyprodukowane na Nintendo
Cyberpunk 2077 nie umarł, CD Projekt ogłasza wielkie ogłoszenie dla całej społeczności
Nowa trójka astronautów wyrusza na chińską stację kosmiczną