Głodni Wiedzy

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Rozpocznij |  Struktura SCW1: niezidentyfikowany toczący się obiekt

Rozpocznij | Struktura SCW1: niezidentyfikowany toczący się obiekt

Contrairement à la surprenante suspension avant, the cinematique à l’arriere is bien plus classique puisque c’est une Conventionnelle architecture 4 bar linkage que l’on retrouve, et plus precision Horst Link (por. Petit lexique illustré du VTT: all the clés dla zrozumienia).

Podobnie jak z przodu, z tyłu odpowiada amortyzator DVO Topaz T3. Oprócz tego, że mają ten sam rozmiar i specyfikację (metryczne, czopowe, 205 mm x 62,5 mm) jak przednie amortyzatory, oba DVO Topaz T3 mają również to samo ustawienie kompresji przy dużej prędkości.

Obudowa wyposażona jest w wewnętrzną prowadnicę przeznaczoną do umieszczenia osłon i węży. Wejście znajduje się na górze, która działa jak górna rura, a także przejście przez tylny trójkąt. W przypadku przewodu hamulca przedniego znajduje się również wewnętrzne przejście po wewnętrznej stronie widelca.

Zauważymy również gwintowany wspornik dolny, zaczep ISCG-05 przeznaczony do umieszczenia prowadnicy łańcucha, a także mały otwór znajdujący się pod skośną rurą, umożliwiający umieszczenie akumulatora Shimano Di2. Negatywny punkt, jedyne mocowanie, w którym można umieścić koszyk na bidon, znajduje się na tym małym otworze, co nie jest idealne, biorąc pod uwagę program roweru…

Pod względem inżynieryjnym ten SCW1 jest bardziej tradycyjny, niż sugerowałby to jego wygląd. W rozmiarze G2 znajdziemy 461 mm skoku, 435 mm tylnych widełek i kąt rury podsiodłowej 77 stopni. SCW1 jest oferowany w 3 rozmiarach (G1 – G2 – G3) dla pilotów o wzroście od 1m65 do 1m97.

Jest uszkodzony”seria fundamentów’, czyli limitowana edycja w kolorach złotym i karbonowym, gdzie mieliśmy okazję chwycić to nadwozie SCW1. Dostępny tylko jako zestaw ramek w cenie 6999 €, czyli rama plus amortyzator DVO Topaz amortyzatory, reszta zestawu gratis.

Struktura SCW1: Test terenowy