The Globalny rynek ekranów 3D oceniane na 2695,9 mln USD w 2020 r. i dla 14605,03 miliona dolarów w 2027 r., ze złożonym rocznym tempem wzrostu wynoszącym 27,3% w latach 2021–2027. Rynek obrazowania holograficznego prawdopodobnie odnotuje w nadchodzących latach znaczny wzrost, zwłaszcza w krajach rozwiniętych, takich jak Stany Zjednoczone, z rosnącym regionalnym zapotrzebowaniem na wielu graczy w tej dziedzinie. przemysł, a to jest temat dla szerokiego zastosowania produktu. w akademii medycznej, obrazowaniu medycznym i badaniach opieki zdrowotnej. Podczas gdy branża opieki zdrowotnej, media i motoryzacja przodują na rynku wyświetlaczy holograficznych, oczekuje się, że zastosowania w mediach i rozrywce, edukacji, mieszkalnictwie (salony) i mapowaniu wojskowym będą czynnikami napędzającymi badany rynek. Ponadto wyświetlacze 3D znajdują zastosowanie w wyświetlaczach cyfrowych, billboardach, terminalach POS, kioskach, obiektach i wydarzeniach.
Pobierz pełną wersję raportu w formacie PDF: https://www.marketstatsville.com/request-sample/holographic-display-market
Branża detaliczna w dużej mierze opiera się na rozwiązaniach digital signage. Duże firmy i przyszłe organizacje wybierają zaawansowane cyfrowe oznakowanie, w tym sztuczną inteligencję i uczenie maszynowe, aby jak najlepiej wykorzystać analitykę konsumencką. Branża aktywnie przyjmuje technologie cyfrowe. Dlatego używają holograficznych wyświetlaczy cyfrowych, aby poprawić interakcję z klientami, angażując ich, tworząc niezapomniane wrażenia. Na przykład firma Wondelez World Travel Retail (WTR) wprowadziła rozszerzoną rzeczywistość (AR) i funkcje holograficzne, aby przyciągnąć klientów do nowej stałej powierzchni sklepowej w Toblerone w Dubai Duty Free na międzynarodowym lotnisku w Dubaju. WTR zainstalowało renderowanie 3D prezentujące różne smaki Toblerone Tiny i przedstawiające ich podróż ze Szwajcarii, ojczyzny Toblerone, do Dubaju.
Ponadto firma Ardbeg, powszechnie znana z gładkich alkoholi jednosłodowych, zdecydowała się pokazać Dreamoc XL3 firmy Realfiction na Festiwalu Whisky 2018. Wiele innych przykładów na rynku podkreśla potencjał tej rozwijającej się technologii. Na przykład w listopadzie 2019 r. Voxon Photonics wprowadził na rynek stół ekspozycyjny VX1 3D o wartości 10 000 USD. Harmonogram VX1 nie wymaga kasków ani gogli. Drukowanie 3D typu „obraz w powietrzu” rozbija kształt 3D na plasterki warstw poziomych, a następnie upuszcza te plasterki na pojedynczy kawałek szkła do tylnej projekcji, który jest rzutowany w tę i z powrotem w powietrzu z prędkością 15 obrotów na sekundę na płyta sprężyn rezonansowych harmonicznych.
Globalna dynamika rynku wyświetlaczy 3D
Motywy: Zwiększone inwestycje w technologię 3D
Wiele czynników, takich jak postęp w technologiach wyświetlania i rosnące zapotrzebowanie na technologię wyświetlania 3D w obszarach takich jak sektor obronny i medyczny, wraz z rosnącym zapotrzebowaniem na wizualizację 3D w branży gier rozrywkowych i pojawieniem się kanałów 3D napędzają rynek wzrost. Wielu sprzedawców na rynku inwestuje w innowacje produktowe, aby poszerzyć swoją ofertę i funkcje. Na przykład szwajcarska firma psHolix wynalazła i opatentowała technologię wyświetlania pseudo-hologramów. Dzięki tej technologii użytkownicy mogą oglądać prawdziwe 3D bez okularów i oglądać treści 2D na tym samym urządzeniu. Ponadto firma posiada ponad 57 patentów na całym świecie, co pomogło firmie umocnić swoją pozycję na rynku.
Ponadto liczne inicjatywy rządowe również ułatwiają awans uczestnikom rynku. Na przykład chiński rząd dąży głównie do promowania innowacyjnych rozwiązań technologicznych w ofercie i wcześniej przedstawił nowe rozporządzenie wprowadzające dotacje. Rząd Kantonu wydał zawiadomienie, że aby ulepszyć technologię wyświetlania w prowincji, będzie wspierać organizacje inwestujące w nowe technologie wyświetlania, w tym AMOLED, OLED, Mini / Micro LED, QLED, laser ekranowy, ekran do drukowania, wyświetlacz 3D, wyświetlacz holograficzny, papier elektroniczny elastyczny wyświetlacz i wyświetlacz grafenu.
Wyzwania: Wysoki koszt montażu projektorów 3D
Wysokie koszty montażu związane z wyświetlaczami holograficznymi są ważnym powodem do niepokoju, ponieważ stanowią barierę wejścia dla nowych dostawców, a tym samym wzrost rynku wyświetlaczy holograficznych. Ten wyższy koszt może być trudniejszy dla małych producentów, którym brakuje zaawansowanych technologicznie możliwości produkcyjnych. Co więcej, wysokie ceny produktów, które wynikają głównie ze zwiększonych kosztów montażu, mogą wydawać się kosztownym dobrodziejstwem dla krajów słabo rozwiniętych, w których konsumenci nie wydają pieniędzy na zaawansowane urządzenia. Oczekuje się, że będzie to również hamować wzrost rynku w okresie prognozy. Urządzenia, które mogą generować to samo zmodyfikowane światło bez obecności obiektu fizycznego, to prawdziwe wyświetlacze 3D, w tym technologie takie jak holografia i jasne pole widzenia. Modyfikacja jest konieczna, aby szczegółowo odtworzyć wszystkie właściwości obiektu, co jest bardzo kosztowne. Technologia holograficzna wciąż czeka pod górę, aby udowodnić swoją wartość. Duża część kosztów związana jest z technologią projekcyjną. Te hologramy są projektorami i wymagają bardzo jasnych i wysokiej jakości projektorów do wyświetlania wysokiej jakości treści.
Zapytaj przed zakupem @: https://www.marketstatsville.com/buy-now/holographic-display-market?opt=2950
Zakres raportu
Badanie klasyfikuje rynek wyświetlaczy 3D na podstawie aplikacji, użytkownika końcowego i regionów.
Zgodnie z Outlookiem (sprzedaż, mln USD, 2017-2027)
- Dotyk 3D
- Półprzezroczysty / Stereoelektryczny
- tłoki 3D
- Holografia laserowa/plazmowa
Informacje o użytkowniku końcowym (sprzedaż, miliony USD, 2017-2027)
- konsumenci elektroniki
- szczegóły
- Media i rozrywka
- Opieka zdrowotna
- Samochody
- Inne segmenty użytkowników końcowych
Prognozy według regionu (sprzedaż, mln USD, 2017-2027)
- Ameryka Północna (USA, Kanada i Meksyk)
- Ameryka Południowa (Brazylia, Argentyna, Kolumbia, Peru i reszta Ameryki Łacińskiej)
- Europa (Niemcy, Włochy, Francja, Wielka Brytania, Hiszpania, Polska, Rosja, Słowenia, Słowacja, Węgry, Czechy, Belgia, Holandia, Norwegia, Szwecja, Dania, Reszta Europy)
- Azja i Pacyfik (Chiny, Japonia, Indie, Korea Południowa, Indonezja, Malezja, Tajlandia, Wietnam, Birma, Kambodża, Filipiny, Singapur, Australia, Nowa Zelandia, reszta regionu Azji i Pacyfiku)
- Bliski Wschód i Afryka (Arabia Saudyjska, Zjednoczone Emiraty Arabskie, RPA, Afryka Północna, reszta Bliskiego Wschodu i Afryka)
Zamów pełny spis treści, ryciny i wykresy @ https://www.marketstatsville.com/table-of-content/holographic-display-market
Segment elektroniki użytkowej zdobędzie największy udział w rynku w 2020 roku
Na podstawie użytkownika końcowego globalny rynek wyświetlaczy holograficznych został podzielony na elektronikę użytkową, handel detaliczny, media i rozrywkę, opiekę zdrowotną, motoryzację i innych pionowych użytkowników końcowych. W 2020 r. największy udział w rynku zdobyła elektronika użytkowa. W obecnym scenariuszu rynkowym, chociaż działa ona na wschodzących etapach, technologie wyświetlaczy wolumetrycznych coraz bardziej zbliżają się do konsumentów, a urządzenia z rozszerzoną rzeczywistością i wirtualną rzeczywistością działają jako czynniki napędzające popyt dla konsumenta sektor elektroniczny. Co więcej, oczekuje się wczesnego przyjęcia sektora smartfonów, ponieważ telefony komórkowe mogą wykorzystywać technologię holograficzną na wiele sposobów. Po pierwsze, technologia 3D pozwala wyświetlać obraz kilka razy większy od projektora bez ekranu. Po drugie, ta technologia umożliwia włączenie klawiatur wirtualnych lub innych urządzeń wejściowych, które są większe od urządzenia. Producenci urządzeń mobilnych znajdują wiele potencjalnych zastosowań dla systemów danych 3D w ogólnej sferze interakcji i obrazowania. Na przykład w 2015 roku Lenovo wprowadziło na rynek smartfon, który działa jako projektor laserowy, jako telefon koncepcyjny. Smart Cast ma wbudowany projektor 3D, który może wyświetlać obrazy wystarczająco duże, aby zamienić ścianę w ekran kinowy.
Region Azji i Pacyfiku ma najwyższy złożony roczny wskaźnik wzrostu (CAGR) w okresie prognozy na rynku wyświetlaczy holograficznych
Na podstawie regionu globalny rynek wyświetlaczy holograficznych został podzielony na Amerykę Północną, Europę, Azję i Pacyfik, Amerykę Południową oraz Bliski Wschód i Afrykę. Region Azji i Pacyfiku rozwija się w jeszcze wyższym tempie wzrostu wynoszącym 29,5% w okresie prognozy 2021-2027. Rynek wyświetlaczy holograficznych Azji i Pacyfiku jest analizowany w Japonii, Chinach, Indiach, Australii i pozostałych krajach Azji i Pacyfiku. Kraje te zapewniają lukratywne możliwości dla graczy działających na rynku wyświetlaczy holograficznych.
Region Azji i Pacyfiku obejmuje różnorodne kraje wschodzące, w których trendy konsumenckie są bardzo zróżnicowane. Obecność na dużą skalę wielu zakładów produkujących samochody i elektronikę w regionie sprawia, że jest to bardzo lukratywny rynek dla operatorów ekranów hologramowych. Istotną szansą jest również stosunkowo duża powierzchnia handlowa. Rosnący popyt na smartfony i inne urządzenia elektroniki użytkowej w wielu krajach, takich jak Chiny, Republika Korei, Indie i Singapur, zachęca wiele firm do odkrywania tego regionu jako opcji rozwoju. Oczekuje się, że różne inicjatywy rządowe podejmowane przez rządy w regionie również posuną region do przodu. Na przykład rząd japoński podejmuje kilka drastycznych środków, aby ożywić przemysł elektroniki użytkowej i motoryzacyjny. Ponadto,
@ raport z opisem żądania https://www.marketstatsville.com/holographic-display-market
Główni gracze na rynku
Światowy rynek wyświetlaczy holograficznych jest podzielony na kilku głównych graczy, w tym Looking Glass Factory Inc. oraz MDH Hologram Ltd, Realview Imaging Ltd i Provision Holding Inc. oraz RealFiction Holding AB, Animmersion UK Ltd i Shenzhen SMX Display Technology Co. Ltd, Kino-mo Limited (HYPERVSN) i e.Magine.
Ostatnie zmiany
- W październiku 2019 r. Kino-Mo Limited zawarła umowę z Walmartem w celu przekształcenia swojej tradycyjnej strategii reklamowej. Jej wyświetlacze holograficzne z technologią 3D pomogły obniżyć koszty operacyjne firmy.
- We wrześniu 2019 r. Realfiction Holding Ab zawarł porozumienie z ówczesną firmą produkującą dobra konsumpcyjne Proctor & Gamble, aby zaoferować produkt do higieny osobistej od Proctor & Gamble. Kampania została uruchomiona w 14 hipermarketach ICA Maxi Grupy ICA. Ta nowa kampania pomogła Realfiction zwiększyć atrakcyjność magicznej koncepcji sprzedaży detalicznej jako usługi.
- W maju 2020 Moonraker VFX zawarł umowę z Immersion, aby stworzyć wyjątkowe wrażenia dla odwiedzających dzięki wciągającej treści 3D. Moonraker użyje renderowania Deepframe 3D firmy Annimerson, aby ożywić dokładne dane naukowe i umożliwić odwiedzającym oglądanie i interakcję z biologią człowieka.
- W grudniu 2019 r. Kino-Mo Limited nawiązało strategiczne partnerstwo z dworcem głównym w Rotterdamie, aby dostarczać obrazy 3D i wideo przez ścianę Hypervsn. Filmy zawierają świąteczne sceny zimowe i zimowe sceny kolejowe
More Stories
W Cannes można zobaczyć film biograficzny o Władimirze Putinie, wyprodukowany w całości przez sztuczną inteligencję
Polski thriller Netflixa to wielka niespodzianka jesieni (wspina się na pierwszą dwójkę)
Gerard Depardieu zostaje oskarżony o napaść na tle seksualnym, a jego prawnik mówi: „Przypuszcza się…”